Gjest Svimle Skrevet 5. mars 2006 #581 Del Skrevet 5. mars 2006 Monsterpsycomenssmerter er så urettferdig!! Skulle ikke vært lov det der.. Håper du er bedre nå! Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. mars 2006 #582 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for en morsom og koselig helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 6. mars 2006 Cons: Takk det samme schnuppza! Var kjempekoselig å spille Cranium igår...Giiiiiisp! Håper ikke dere var altfor trøtte idag da, vi sov leeenge vi, deilig en gang imellom det. Ha en fin dag videre! Becomingbride: Tusen takk for medfølelsen, er MYE bedre idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 6. mars 2006 #584 Del Skrevet 6. mars 2006 Ha en fin, menssmertefri uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 6. mars 2006 Nevésta: Tusen takk!!!! Det er alltid verst første dagen hos meg, så er det somregel bra igjen, heldigvis! Stakkars dem som har en uke med HELL og smerter lissom.. Har hatt besøk av lillesøs og stemor idag, sett på shopaholic og Top Model, må innrømme at jeg som frisøren jeg er gleder meg max til å se neste gang hvor de blir "tvangsforandra" på håret... Huff, høres vel litt VEL slem ut nå men...De er jo en del av gamet, eller hur? Men, det er jo morsomt å se på da.. Nå skal sambo og jeg se første episode av Prisonbreak, alle sier jo at det er så bra, så da må vi jo få med oss det...Noen som følger med på det?????? God natt alle sammen! Hilsen *slemme* meg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 6. mars 2006 test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #587 Del Skrevet 7. mars 2006 Prison Break er dødsbra! Likte du det? Har ikke sett Shopaholic, det var gøy? Liker Top Model. Idag skal jeg se Frustrerte Fruer, ingenting slår det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. mars 2006 #588 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei vennen! Her har du litt brudebilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #589 Del Skrevet 7. mars 2006 Cons: Tusen takk!!! Fant ut at vi hadde en egen mapppe i iphoto fra bryllupet deres også, så jeg fikk sett litt. Makan til pent brudepar!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #590 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvordan går det med alkoholsamtalen siden sist...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #591 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvordan går det med alkoholsamtalen siden sist...? ← Alkohol-samtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 8. mars 2006 Epica og Veslo: Nei, har vært stille på alkoholsamtale fronten i det siste. Blir nok til at vi skal ha vin til maten, og baileys og cognac til kaffen og kakene. Så serveres left overs fra vinen til middag, og øl. Blir ikke noe sprit, og det synes jeg er helt greit. Har ellers kommet litt videre med planlegging da, har fått litt innblikk i kjøreplan, klokkeslett på middagen, litt planlegging rundt det å vise noen bilder av oss to på et lerret osv, så tenker jeg å få noen til å synge en sang til min kjære fra meg. Men, har ikke ANELSE om hvilken sang det skal bli.. Sangene våre er Angels og Drowning in my own tears (Ray Charles). Men, tenker å velge en som sier mye til han fra meg...Hmm... Elsker jo Oh my love med Martin Gore, men den er litt brukt opp fordi han sang den til Lasse og Cons sitt bryllup..Må tenke litt på det fremover! :icon_question: :icon_idea: Idag har vi gjort masse småting i huset, fått opp litt hyller osv, deilig å få vekk sånne dumme ting som står i veien hele tiden! Nå er jeg trøtt som en dupp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #593 Del Skrevet 8. mars 2006 Der ga du meg en ide...... Tror jeg skal høre med han som skal synge, om han vil synge en sang til darlingen fra meg i lokalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #594 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) så d blir kanskje prøving tidligere enn du tenkte...?.. Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #595 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. mars 2006 #596 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/musik/d035.gif Det kun supermedlem som kan legge inn bilder i dagbøker, les Kvinneguidens Regler om bilder her. Hvordan bli superbruker, kan du lese om her. Vimselims -moderator- Endret 8. mars 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #597 Del Skrevet 8. mars 2006 ← Blir det!??!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 10. mars 2006 You girls... Nå må dere ikke få ideer her da, er ikke klar for det HELT ennå.... Har ennå noen år på meg Veslo og Epica, men koselig at sambo tenker i de banene allikevel... Har hatt maraton i å se på Prisonbreak idag, det er bare sååå BRA! Har sittet oppe helt til nå, sambo gikk å la seg for en halvtime siden, men jeg klarte ikke å slutte å se... Men, nå må jeg jo bare. Trøtt som ei strømpe....Gjeeeeesp! God natt alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #599 Del Skrevet 10. mars 2006 Natta søta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 11. mars 2006 Np har jeg jo akkurat skrevet at jeg ikke er helt klar for baby, men når jeg leser om Epica så føler jeg heeeeelt lykerusen hennes og da blir jeg litt revet med! Nå er det på tide å få unnagjort litt brullup snart, blir litt lettere fremover nå siden sambo kommer til å tjene litt mer fast. Vi må iallfall finne ringer snart! Sambo mener at jeg kan bruke min forlovelsesring, men den er ultrafeminin (kjeeeeempefiiin!) og jeg vil gjerne at vi skal ha litt mer like ringer..Evt at hans er litt tykkere og at jeg f.eks har en sten eller noe i... Er jeg veldig kravstor jenter????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå