Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle

Monsterpsycomenssmerter er så urettferdig!! :sur:

Skulle ikke vært lov det der..

Håper du er bedre nå!

Ha en fin søndagskveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cons: Takk det samme schnuppza! Var kjempekoselig å spille Cranium igår...Giiiiiisp! :grine:

Håper ikke dere var altfor trøtte idag da, vi sov leeenge vi, deilig en gang imellom det. ;)

Ha en fin dag videre!

:kyss:

Becomingbride: Tusen takk for medfølelsen, er MYE bedre idag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevésta: Tusen takk!!!! Det er alltid verst første dagen hos meg, så er det somregel bra igjen, heldigvis! Stakkars dem som har en uke med HELL og smerter lissom.. :tristbla:

Har hatt besøk av lillesøs og stemor idag, sett på shopaholic og Top Model, må innrømme at jeg som frisøren jeg er gleder meg max til å se neste gang hvor de blir "tvangsforandra" på håret... :ler: Huff, høres vel litt VEL slem ut nå men...De er jo en del av gamet, eller hur?

Men, det er jo morsomt å se på da.. :tunge1:

Nå skal sambo og jeg se første episode av Prisonbreak, alle sier jo at det er så bra, så da må vi jo få med oss det...Noen som følger med på det??????

God natt alle sammen! Hilsen *slemme* meg....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Prison Break er dødsbra! :sjarmor:

Likte du det?

Har ikke sett Shopaholic, det var gøy?

Liker Top Model.

Idag skal jeg se Frustrerte Fruer, ingenting slår det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Tusen takk!!! Fant ut at vi hadde en egen mapppe i iphoto fra bryllupet deres også, så jeg fikk sett litt. :) Makan til pent brudepar!!!! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica og Veslo:

Nei, har vært stille på alkoholsamtale fronten i det siste. Blir nok til at vi skal ha vin til maten, og baileys og cognac til kaffen og kakene. Så serveres left overs fra vinen til middag, og øl. Blir ikke noe sprit, og det synes jeg er helt greit.

Har ellers kommet litt videre med planlegging da, har fått litt innblikk i kjøreplan, klokkeslett på middagen, litt planlegging rundt det å vise noen bilder av oss to på et lerret osv, så tenker jeg å få noen til å synge en sang til min kjære fra meg. :hjerter_rundt:

Men, har ikke ANELSE om hvilken sang det skal bli.. Sangene våre er Angels og Drowning in my own tears (Ray Charles). Men, tenker å velge en som sier mye til han fra meg...Hmm...

Elsker jo Oh my love med Martin Gore, men den er litt brukt opp fordi han sang den til Lasse og Cons sitt bryllup..Må tenke litt på det fremover! :icon_question: :icon_idea:

Idag har vi gjort masse småting i huset, fått opp litt hyller osv, deilig å få vekk sånne dumme ting som står i veien hele tiden! ;)

Nå er jeg trøtt som en dupp... :sove::cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Der ga du meg en ide...... ;)

Tror jeg skal høre med han som skal synge, om han vil synge en sang til darlingen fra meg i lokalet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

You girls... :ler:

Nå må dere ikke få ideer her da, er ikke klar for det HELT ennå.... :sjenert:

Har ennå noen år på meg Veslo og Epica, men koselig at sambo tenker i de banene allikevel... :hjerter:

Har hatt maraton i å se på Prisonbreak idag, det er bare sååå BRA! Har sittet oppe helt til nå, sambo gikk å la seg for en halvtime siden, men jeg klarte ikke å slutte å se... :ler:

Men, nå må jeg jo bare. Trøtt som ei strømpe....Gjeeeeesp!

God natt alle sammen.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Np har jeg jo akkurat skrevet at jeg ikke er helt klar for baby, men når jeg leser om Epica så føler jeg heeeeelt lykerusen hennes og da blir jeg litt revet med! :ler::ler::ler:

Nå er det på tide å få unnagjort litt brullup snart, blir litt lettere fremover nå siden sambo kommer til å tjene litt mer fast.

Vi må iallfall finne ringer snart! Sambo mener at jeg kan bruke min forlovelsesring, men den er ultrafeminin (kjeeeeempefiiin!) og jeg vil gjerne at vi skal ha litt mer like ringer..Evt at hans er litt tykkere og at jeg f.eks har en sten eller noe i...

Er jeg veldig kravstor jenter????? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...