Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Så kjempehyggelig ut der, fin stor terasse og så det nydelige gulvet i stua da. Deilig å slippe så mye oppussing sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at dere synes det er fint, er veldig fornøyd selv også! Gleder meg veldig til å komme i hus for å si det sånn.. :ler:

Hadde vært gøy å sett hvordan huset dere så ut Cons, :ler: dere har det jo kjempefint nå! Godt med en nevenyttig mann. ;) Kommer jo til å bli kjempebra når dere får bygget på også.

Dere får komme på inspeskjon så fort som mulig vettu, vi overtar huset 3 februar. :danse:

Der er lagt varmekabler i gulv på kjøkken, bad og hall (og fliser som du sikkert så), det vi har tenkt til å gjøre der er å flislegge veggene på badet og evt sette inn en glassdør e.l for å unngå å sprute vann utover hele, hehehe. Så skal vi sette en mur nede ved veien og deretter et gjerde for å skjerme å få det litt mer barnevennlig. I trappegangen er det sånn glassfiberstrie, som vi etterhvert skal legge panel over. (det er ikke det peneste i huset for å si det sånn). Så er det jo et uthus der som Jonas skal bygge studioet sitt i...Perfekt å ha han i nærheten, har jo blitt bortskjemt nå som vi har hatt studio i kjelleren! :)

Men, ellers får dere bare komme å se.. ;););)

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har vært skikkelig heldige!! Alt i orden med elektrisk anlegg og rør og slikt også? Koselig med et lite uthus til lille sorte sambo! ;) Gleder meg til å komme på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg i senga, har to små pusejenter som flyr rundt meg.. :ler:

Ja nevésta, Epica og Cons: Veldig deilig å kunne flytte rett inn! Bare tre uker til vi flytter, må pakke men vet ikke hvilken ende jeg skal begynne i... :overrasket: :klø: Noen tips?

Det blir koselig å invitere dere CONS :) Ikke så altfor lenge til forhåpentligvis..

Natta alle sammen! Skal drømme om huset mitt jeg gitt... :ler:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..flyttetips... Jeg ville vel begynt å pakke ned alt av pyntegjenstander, bøker osv..ting man ikke kommer til å få bruk for. Og på kjøkkenet kan du jo bare sette av et par tallerkner, et par kopper osv.. og pakke resten. Så får man heller vaske opp litt oftere...

Du kan komme til meg på jobben å få pappesker om du trenger det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, hoi Constance!

Takk for tips! ;)

Det var noe i den retningen jeg hadde tenkt å gjøre det også, og ikke minst skrive på eskene hva som ligger oppe i!.....Av gammel erfaring har jeg funnet ut at det er smart... Sånn som Jonas gjør da, hvis det er noe krimskrams som ikke er så viktig for ham (da vi flyttet hit) så skrev han lissom "dritt" på esken...Eh, hehehe... :ler:

Tusen takk, hadde vært SUPERT med noe esker ja! Du får si ifra når du skal jobbe å sånn fremover da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i kveld, så jeg kan alltids grabbe til meg noen pappesker da! Ellers jobber jeg på søndag, og da er det alltid masse papp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi flyttet siste gang var jeg veldig glad for at vi hadde skrevet utapå eskene hvilket rom de skulle i. Det var veldig nyttig når halve familien var med og bar inn i det nye huset. Da havna (nesten) alt riktig sted med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi flyttet siste gang var jeg veldig glad for at vi hadde skrevet utapå eskene hvilket rom de skulle i. Det var veldig nyttig når halve familien var med og bar inn i det nye huset. Da havna (nesten) alt riktig sted med en gang...

Lurt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det GIKA!mÅ med det samme gratulere dere som nygifte! Skal sette meg ned å lese igjennom dagboken din når jeg får tid, ang brylluppet altså :smilyblomst:

Nå har vi vært å hentet stesønn i barnehagen, han skal være her til imorgen.

Er litt dårlig stemning her, for jeg er ikke så veldig sosial idag...

:tristbla:

Jaja,alle dager kan ikke være like bra heller... :sur:

Håper det blir bedre utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk søte Veslo... :klem:

Stemningen er bedre, men jeg har fått en kraftig hodepine... :forvirret: Lager middag nå, så håper det hjelper med litt mat....

Jeg er så rar om dagen, skikkelig uvel og har mye vondt i magen, håper bare virkelig ikke jeg er gravid.... Huff, jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg skriver det, siden det er så mange her inne som virkelig prøver å bli det! Får vel ta en test....Hjelp. :sjenert:

Jeg har nettopp hatt besøk av tanta, men det er visst veldig vanlig i min familie å ha de tre første mnd i svangerskapet... :forvirret::forvirret::forvirret:

Jeg skal krysse alt jeg har for at det ikke er tilfelle..(beklager til alle prøvere der ute!)

Nå skal jeg se den siste LOST episoden, gleder meg veldig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo:

Det er ikke det at jeg ikke vil ha barn, tvert imot! Vil VELDIG det, men tidspunktet er litt dårlig bare. Jeg skal mest sannsynlig omskolere meg, er nemlig 60% sykmeldt og legen min sa sist jeg var der at hvis jeg fortsatte å ha vondt i ryggen og kom til å bli mye sykmeldt fremover, så kanskje det burde vurderes med omskolering. (skal til henne imorgen, tok røntgen igår, så det blir spennende å se om de finner noe på bildene, hun snakket nemlig om at det kunne være en slags virvelvridning eller noe sånt. Håper selvsagt ikke de finner noe).

Men, hvis det blir omskolering betyr det at det blir minst 4 år med skole fra høsten av, og jeg vil at tidspunktet da vi skal ha barn skal være litt mer tilrettelagt om du skjønner hva jeg mener. Tror ikke det er noe drømmesitusjon å være student og ha små barn, selvom det sikkert hadde gått det og. Selvfølgelig hadde jeg ikke tatt det bort eller noe, aldri i verden!!!! Men, vi hadde liksom planlagt å vente i noen år til. Greit å bli gift først også ;) litt gammeldags kanskje, men jeg har alltid sagt at jeg vil gifte meg før jeg får barn. Jeg hadde jo ikke vært så veldig langt på vei i bryllupet i tilfelle, men....

Er det tilfelle, så er det utrolig hva man får tilrettelagt selvfølgelig. Jeg tenker jo også på hvilket ansvar det medbringer, og vet ikke om jeg er helt klar for det ennå... :sjenert: Har mange venninner som har fått barn tidlig, og de har kanskje ikke vært så veldig klare for det. Men, jeg hadde jo selvsagt gått 110% inn i rollen hvis det var sånn! Ikke missforstå, det må være det største i verden man kan oppleve, det å få barn. Men, jeg vil gjerne at det skal være planlagt. ;) Men, hvis man tenker sånn så er det vel uansett vanskelig å få det til å passe.. :ler:

Vi får se, skal til legen imorgen, vet ike om jeg tør å nevne noe om det da... :hår: Kanskje jeg bare skal kjøpe en hjemme test????? :forvirret: Vet ikke om jeg stoler 100% på de heller, siden det evt er såpass tidlig, har nemlig ei venninne som testet negativt da hun VAR gravid!

Kanskje jeg skal kjøpe 2 stk, for å være på den sikre siden... :ler:

Hva med deg da? Planlegger du når du evt vil ha barn? Stor :klem:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår tankegangen din. Tenker litt slik vi også, eg er midt i studier, og ynskjer å komme litt lenger med dei før vi får barn. Men, vi ser for oss barn når eg tar hovudfag. Kanskje, om vi er så heldige å får det til å klaffe. Mannen skal då ta ut permisjon, medan eg er fulltids-student. Det er det som er drømmen i alle fall. Men eg har to og eit halvt år att før eg blir master-student då..

Får krysse fingrane for at du ikkje er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...