Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hei Markblomsten! :smilyblomst:

Ja, deilig når man vinner penger sånn helt uforventet! :Nikke: Men, jeg må allikevel passe på at han ikke får blod på tann... :ler:

Vi overtar huset på fredag som kommer, og har planer om å overnatte allerede første natten! :ler:

Vi får heller bo i litt rot den første tiden, men det blir jo bare fryd og gammen sålenge det er vårt..

Skulle ha lagt meg for lenge siden, men sov et par timer istad så jeg har lissom kke vært trøtt..

Nå skal jeg hjelpe sambo med et vokalopptak, skal bli teknikerkona hans... :ler: Moro å lære sånt da. Han skal jo hjelpe meg med syngingen etterhvert også, jeg har jo lyst til å gjenoppta det jeg engang begynte på for mange år siden...

Nå er det nattinatt på meg!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Gleder meg skikkelig til å se det nye huset deres!!! Vi sov også over her den første natten, og selv om det var mye rot (og veldig kaldt) de første dagene, så fikk vi gjort mye nettopp fordi vi var her hele dagen.

Fikk sett Lost i går ja.. spennende som alltid! Morro å ha slike serier å følge med på!

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

kjempefin kjole og

UUUUTROLIG LEKKER bukett... noe sånt jeg kunne ha tenkt meg (hadde jeg sett den før jeg satte igang hele plantasjen for å gjøre det de kan for å få tak i akkurat de riktige peonene...)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg oppe lenge igjen, blitt en vane det visst. :ler:

La meg etter spellemannsprisen var over, stod opp igjen kl 02.00 for å hente sambo på jobb.

Da vi kom hjem så vi en episode av 24. Så har vi sittet å kosa oss å sett noen musikkvideoer, vi er jo musikkfreaker begge to, elsker musikk! Nå høre jeg på den nye låta til AHA (analogue) og ble forelsket i den! :hjerter_rundt:

Cons: Dere får komme ned å titte på huset fredag en aller annen gang etter kl 12.00, det er da vi overtar. Vi får kjøåe litt ved så vi kan fyre med en gang vi har overtatt, så det slipper å være kaldt.

Gleder meg til å begyne å fyre med ved, er så lei parafinlukta, selvom parafin er veldig praktisk da.

Hadde huset deres stått tomt lenge før dere flyttet inn eller?

Lindas: Tusen takk for at besøket i dagboken min :) Koselig at du likte kjolen og buketten! :smile:

Men, jeg er veldig usikker på kjolen, den er nemlig veldig forstørrende. :ler: Har flere interressante

kjoler på lur, men klarer bare ikke å bli 100% sikker. Er det bare jeg som har det sånn? :klø:

Har vært på samme sted nå og prøvd kjoler to ganger, men føler at jeg må prøve enda litt mer..Huff, føler meg litt pågående for dem, men må jo tross alt være sikker da. ;)

Hvorhen i landet holder du til da Linda? Koselig med nye "bekjentskaper" her altså! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

En liten hilsen før jeg legger meg for "kvelden"...

Huset vårt hadde stått tomt et år tror jeg.. det var bitenes kaldt ihvertfall..husker jeg sto og rev tapet med vinterjakke og votter på... :ler:

Gleder meg til å se huset!! Har fri til helgen, så vil gjerne komme en tur å se!!

Hilsen gullhår... ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hopper bare innom før jeg skal kose puta.. :)

Har vært en rolig dag med litt pakking, men vi gikk tomme for esker så det stoppet opp litt.

Sov lenge idag også... :sove: Deilig det da:)

Har vært en tur hos Cons og mannen hennes da, stripet håret hennes.

Nå har jegh og sambo spist kveldsmat, og sett litt på 24. Skal tidlig på jobb imorgen, så jeg må nesten gå å legge meg nu gett...Ikke kjempetrøtt men, får velsove uansett. Godt sovehjerte har jeg! :ler:

;) Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cons: Bare hyggelig det snuppa! Fint at du ble fornøyd da. :) Hvis du vil kan vi jo ta litt mer striper når du evt får litt ettervekst, så kan vi ta de områdene som er igjen med gyllent i samme slengen ;) Så blir du heeelt lys til sommeren igjen vettu. :)

Jeg har vært litt bekymret for hvordan det skal gå med pusekattene når vi flytter, derfor åpnet jeg et emne i kjæledyr tråden, anbefaler den til alle dyreiere/dyrelskere! Fikk gode svar der.

Skal holde dem inne i minst en måned, og gi de en godbit hver gang jeg tar de inn sammen med meg, så unngår vi at de søker seg hjem mot det gamle huset. Vil jo ikke at de skal gå seg bort stakkars.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei..

Har ikke vært her så mye jeg. Var hos ei venninne igår, hun var hjemme med sønnen sin som hadde vannkopper, så jeg holdt henne med selskap. :syk: Så hadde vi personalmøte på jobben etterpå.

Idag har jeg og sambo ryddet opp i kjelleren og kastet masse gamle ting og søppel, deilig å få vekk det man ikke bruker! Fikk smaken på det der da jeg så hvor fint det ble etterpå! :ler:

Vi har også vært rundtomkring å fått esker. så vi får pakket ned det siste. Ganske mye igjen, har ikke begynt på 2 etg. Men, der er det bare klær, leker til stesønn og bad, så det skal nok gå relativt greit. Det eneste jeg lurer på er om jeg skal legge klærne våre i søppelsekker, vi har jo ganske mye, så da blir det masse jobb og ta de opp og legge på plass igjen..... :Gjesp: Men, det er vel det beste uansett.

Gleder meg ille nå, tar lang tid mot fredag synes vi:) Vi overtar huset kl 12.00. :danse:

Sovnet nettopp en time sammen med sambo, så nå erf jeg trøtt.... :Gjesp:

Han skulle bare gjøre ferdig noe greier på ei låt i studioet, så skulle han hjelpe meg med å tømme kottene på soverommet...Vil bli ferdig å pakke NÅ. :ler:

Det er helt utrolig hvor mye man finner ut at man har når man skal flytte....Synes det er vanskelig å kaste ting jeg da, ting jeg har fått eller som minner meg om noe eller noen... :sjenert: Men, deilig etterpå!

Nei, nå må jeg komme igang, skal på jobb kl 09.00 imorgen tidlig så jeg må jo sove snart også.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lisee :)

Du har rett, det ER slitsomt. Håper det blir lenge til neste gang! :ler: Får satse på det. :) Har jo planer om å bo i huset ganske lenge. Til barna vi får begynner på skolen eller noe sånn. :ler:

Får ikke så mye tid til å sitte her inne nå fremover tror jeg, tar sikkert litt tid før vi får koblet opp internett i det nye huset også...Håper ikke det men.. ;)

Tusen takk iallfall Liseemor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig vettu! Stikker innom dagboka di og følger spent med, selv om jeg ikke legger igjen spor etter meg alltid. Flytting er gøy! Føler meg fortsatt ganske nyflytta jeg, selv om det er halvannet år siden nå... er så mye oppussing og styr med dette huset :ler: Også flyttet vi fra alt kjent og "trygt" til en helt ny by. Spennende og litt småskummelt det ja, men har ikke angret et sekund!

Hehe, tok meg selv i å titte rundt og tenke "hmm, er det her i nærheten Bethina skal flytte tro??" da jeg kjørte rundt i Sarpsborg med jobben i dag... men slapp av har ikke tenkt å statse på noen karriere som "stalker" sånn med det første :ler:

Nå skal jeg slutte å slarve dagboka di full, og heller gå å legge meg. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lisee: Hehehehehe! Synes det var koselig jeg da. :ler: Du er vel ingen stalker, thihihi. Jeg har også lurt på om jeg vet hvilket hus du bor i, er lissom ganske kjent nede i området der, har sikkert gått forbi hundre ganger....Bare sånn morsomt å tenke på :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må til dyrlegen med Trampeline min idag vi (kaninen min) stakkars, hun har et sår! :tristbla:

Vi slapp kaninene våre sammen igår, de to vi har. På gulvet, og a må den andre ha bitt henne eller noe, håper det går bra med henne...Huff stakkars forsvarsløse dyret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, stakkars kaninen din, håper det går kjapt og smertefritt! :klem:

Ikke lenge til dere flytter nå!! :hoppe:

Litt pes å rydde og flytte, men når dere begynner å komme på plass er det bare gøy :sjarmor:

På jobb nå? Kooose deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei EPICA,tusen takk for det.

Endelig hjemme fra jobb, har jobbet i 2 timer bare! :ler: Deilig, så kan jeg konsentrere meg om pakking.

Fikk ikke pakket noe særlig igår kveld, vi ble litt ute av oss da vi fant kuttet til Trampeline... :cry:

Har ikke sovet noe særlig inatt heller, var så bekymret. Men, nå er hun hos doktor´n, sambo dro dit med henne da han kjørte meg på jobb. Doktor`n synes hun var ei flink lita jente.

Hun må sy, fordi såret lå rett på en muskel, så det ville visst ikke grodd ordentllig av seg selv.Hvis vi ikke hadde sydd, måtte hun blitt avlivet, og ALDRI i verden om det hadde kommet på tale! :fy_fy: Så hun skal være der til imorgen, og så må hun få på seg en lampeskjerm, så hun ikke tar stingene selv... Dakal, synes jeg ser den lille bitte jenta mi med lampeskjerm rundt hodet!! :)

Vi kjøpte to kaniner så de skulle ha glede av hverandre, men dette fungerer jo ikke lengre, ialfall ikke sålenge hun andre skader Trampeline. Huff, blir trist å omplassere henne (Trampenelle altså), men vitsen er lissom borte, når de ikke går sammen. Jeg får finne noen nye snille eiere til henne..Stakkars, hun er jo god som gull mot mennesker, kjempesøt..Håper jeg finner et sted i nærheten, så jeg kan besøke henne! ;)

Huff, tenker på hun lille bolla som kanskje har blitt operert allerede.... :tristbla: Kan se om jeg får lagt ut et bilde av henne.Vakrest i verden ho!

:kyss::kyss::kyss::kyss:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil se bilde! :hoppe:

Ååå vennen, ikke bekymre deg, de vet hva de gjør ;)

Hun blir sikkert kjempekul med lampeskjerm! :ler:

:klem: Deilig med to timers arbeidsdag! *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke dreisen på dette bildegreiene jeg, typisk når man bruker Mac! :sur:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...