Gå til innhold

Silje skal bli kone.

MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Så lekker kjole! Var jo forsåvidt mange lekre på den siden, men tror den lårkorte er noe spesiell for min del :ler:

Buketten var også kjempefin, er noe sånt jeg kunne tenke meg også. Vil du ha den i de fargene?

Ang kake: Har du pratet med henne? Kjekt å holde av dagen i litt god tid... hun er jo bare en til å bake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*sukker lettet over at jeg ikke er gravid* :Nikke:

Da var det overstått! :danse:

Lisee: Helt enig, den lårkorte var en smule spesiell ja :ler: ,ikke helt det jeg hadde valgt. Men, jeg har ikke bestemt meg HEEEELT da Lisee, men denne er på lista mi ;) Fant ikke bilde av de andre jeg har på lista... :)

Epica: Takk på etterskudd! Gikk greit på jobben igår, kjedelig men...Har fri idag og frem til mandag, juuuuhuuu! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Bethina! :klem:

Any plans? ;)

Blir rolig helg for oss.

Regner med vi er inngrodd i sofaen i helgen, og at det blir endel film på oss.

Og kanskje noen øl imorgen kveld. :sjarmor:

Regner med vi ser Idol ikveld, selv om jeg er ganske lei av hele opplegget :ler:

Hva med deg, skal du se?

På søndag skal jeg møte mamma, og se Drømmen om Narnja på kino på dagen.

Kooos deg masse! :klem:

Og håper det ordner seg med alkoholen i bryllupet..

Kos deg med fri! Er du barnevakt idag? ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til ei venninne i Moss ikveld, mulig vi skal drikke litt...Har lyst, men vet ikke om jeg har råd til å gå ut da, vi har stesønn også, som jeg passer nå..

Må vel få med meg Idol ikveld jeg også. Holdt på å le meg ihjel av enkelte som sang sist, stakkars...

Imorgen kveld skal jeg sitte i sofaen tenker jeg, sambo skal spille et sted, men blir ikke så lenge da.

Jeg skal begynne å pakke litt også tenkte jeg, nå er det to uker idag til vi overtar huset!

Det skal bli så moro å flytte inn i sitt eget hus.

Drømmen om Narnija er bare noe av det BESTE jeg har sett!!!! GLED deg! Den fikk meg til å le,skvette noe helt sykt og og gråte....

Kose deg masse da snuppa!

Vi har ikke snakket noe mer om alkohol i brylluppet, får prøve å være litt venner også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg Bethina :klem:

Ja, du kan jo kanskje legge det på is litt, ang alkoholen, er jo en stund til enda.

ÅÅåå, så gøy, gleder meg til kino!

Kose deg i Moss! :sjarmor:

Testa for el denne mnd, lå på samme dag som sist jeg testa.

Godt å vite alt er som normalt! ;)

Gleder meg til prøvinga om noen mnd.. :sjarmor:

Blir noen år til dere skal prøve eller? .......... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det skikkelig søndag, sitter i sofaen og drikker kakao og ser Tore på sporet! Har ikke sett det på flere år jeg, skal ikke skryte på meg at jeg er tøff for det blir litt snufsing.... :sjenert: Ganske sterkt å møte familiemedlemmer man ikke har truffet før sikkert...

Sambo ligger å slapper av litt, han er helt skutt etter å hatt sønnen siden torsdag, han var ikke i barnehagen på torsdag eller fredag heller, så han hadde ganske mye krutt!

Idag skal jeg lage deilig indrefilet, nam! :sikle: Den ligger å tiner nå...Skal lage saus selv, elsker å lage mat! Noen som har noen freshe tips til sausen kanskje?? :ler:

Håper dere har hatt en fin helg LILLELOU OG CONS! Det har jeg ;)

Jeg hadde det kjempegøy i Moss EPICA, ble mye forskjellige drinker, min venneinne er nemlig drinkekspert :ler: Ble noen nammenam drinker selvsagt, så litt tyrker og en tequila.... :sjenert:

Venninna mi skulle på jobb klti dagen etter og jeg skulle ta 09.40 toget, og hun hadde glemt å sette på vekkeklokken, men jeg våknet ti på halv ti så vi klarte det etter masse stress.Hadde litt vondt i hodet, men det gikk heldigvis fort over... :sjarmor:

Tror nok det blir noen år til vi skal prøve ja EPICA, jeg føler meg ikke helt klar for mammarollen ennå. Har tenkt til å omskolere meg osv, så er jeg jo fortsatt ung så jeg har ikke dårlig tid. ;)

Ang alkoholen så tror jeg nok det ordner seg, har lagt det litt på is foreløpig som du sa. ;)

Ganske mye annet å ordne med før den tid også, nå er det "bare" tolv dager til vi tar over huset vi har kjøpt!( det går altfor sakte da.. :ler: )Vi gleder oss vannvittig mye!

Tror nok jeg blir sittende i sofaen her resten av kvelden, gjorde endel husarbeid igår så derfor har jeg samvittighet til å slappe av idag. :)

Søndag er nemlig vanligvis husmordag! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kooselig helg? ;)

Min har vert rolig. Og lite alkohol, var deilig å slippe bakrus! :sjarmor:

Uff .. Gørr med mandager,, :tunge1:

Slør og veske var midt i blinken forresten!

:klem: Ha en fin dag!

Saus... Freshe tips.. Ha kremfløte i de fleste sauser.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg sovet for lenge igjen, blilr så slapp av det! Våknet tdlig men sambo fikk besøk av ei kunstnerdame han skulle mikse noe musikk for, til motemessen. Så da gadd jeg lissom ikke å stå opp, hadde blitt så dumt å sitte der å glane imens de snakket jobb lissom. :ler:

Derfor sovnet jeg igjen... :sjenert:

Nå skal sambo og jeg pakke litt, greit å begynne, tross alt ganske mye som må pakkes når man bor i hus!

Skal på jobb kl 17 idag..Håper jeg får litt energi til det. ;)

Epica: Helgen var kjempedeilig og lang! :klappe:

Middagen igår ble bra også, takk for sausetips, pleier å bruke matfløte ;)

Nå har jeg fått lagt over en hel haug med bilder av meg selv i brudekjoler også, litt enklere

velge når jeg ser hvordan jeg selv ser ut i de forskjellige kjolene.

Mandag er noe dritt ja,men vi får prøve å gjøre det beste ut av det, ikke sant?

Ha en flott mandag Epica! (hvem er egentlig Epica???? :sjenert: )

:blunke:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra jobb, kræsjet foran dataen gett... :sjenert: Deilig å sitte her å slappe av litt før jeg begynner med middagen. Etterpå skal min kjære og jeg se 3 episode av Carnivale, det er helt superspennende og mystisk! Litt sånn Twin Peaks aktig (EEEELSKER Twin Peaks!)...Bør sees, men ikke alene...Det kan ikke jeg iallfall.. :sjenert: Litt skummelt..

Det ble så mye igjen av biffen igår så jeg skal lage resten idag, må bare ha noe annet tilbehør osv hvis ikke blir det ille kjedelig. Vurderte å gi pusene resten av kjøttet, men fant ut at det kanskje var litt vel å gi dem indrefilét lissom, :ler: . Selvom de hadde blitt kjempeglade! :grine:

Rart å være her egentlig, sambo og jeg pakket ned masse av tingene våre i stua hovedsaklig før jeg dro på jobb idag, så nå sitter jeg blant kasser og rot..Gleder meg såååå til å flytte.

Sitter å ser på Ikea sidene på hvilken baderomsinnredning jeg vil ha. Hadde tenkt meg en i mørk tre, men sambo vil ha hvit, så jeg har gått med på det. Greit med tidløst synes jeg, så kan jeg heller stæsje opp med tekstiler. Så jeg tror jeg har funnet den rette innredningen. :danse:

Idag er det 11 dager igjen..(til flytting) og 138 til bryllup!

Får løpe å lage mat jeg da...Trøtt... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Ser jeg har spurt om noe i boka mi, som du allerede har svart på her... jaja, sånn blir det når man ikke tar ting i rekkefølge. Tror det hadde blitt glade puser om de fikk indrefilet ja! Mammas pus trives best med ferske reker han. Det hender hun kjøper det bare til han :ler: Bortskjemt pusekatt det!

Så moro å velge baderomsinnredning da, så konkret på en måte. Særlig når man sitter mellom pappesker og rot. Moro med nytt hus.

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅ, så gøy at dere skal flytte snart!! ;)

Kjenner igjen den goode rusen! :sjarmor:

Nå har jeg satt Carnivale på download.. Høres spennende ut!

Er så syyykt hekta på serier for tiden.

Føler ikke vi gjør annet enn å glo på den skjermen.. :sjenert:

Men når vi først har kjøpt oss 42" plasma, må det brukes :ler:

Sov leeenge i helgen jeg også.. :sjenert:

Blir VELDIG sløv av det ..!

Deilig å ikke drikke (utenom bitttelittt vin fredagen) så vi slapp bakrusen, tror jeg begynner å bli lei av alkohol..

HVA ER DET JEG SIER?! :overrasket:

Vel, ikke helt sant da... :sjarmor:

Epica er et band ;)

:klem: Kooose deg resten av kvelden.

Sambo er ute entur. Håper han er tilbake snart så vi får tid til en film :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært med sambo til legen, de skar vekk en kul i hodet hans og jeg satt fire meter ifra. Han fikk kun lokalbedøvelse, og jeg satt å så en helt annen vei.Klarer nemlig ikke se blod, da går jeg i bakken! (har en historie om en gang jeg ringte ambulanse for en mann som datt å slo hodet sitt i bakken på taxitråkka, da ambulansen kom svimet jeg av og slo bakhodet i asfalten, da jeg "våknet" sto ambulansepersonellet rundt meg, lyste meg i øynene osv, da jeg kom til meg selv kastet jeg opp midt i denne "omkransingen" av fagfolkene, og de lurte på om de skulle ta med meg istedetfor )

Derfor har det vært veldig synd på ham idag... :kose: Har laget taco og kjøpte sjokolade til han. :syk:

Men, jeg så den delen de skar vekk etterpå,den lå nemlig på et glass. Og nå kan jeg ikke få det synet vekk fra netthinnen.... :klø:

Var på restaurant med ei venninne etterpå, restauranten spanderte tiramisu på oss...Det var namm!

Nå ikveld har jeg og sambo sittet klistret til tv skjermen og sett noen episoder av 24 sesong 4, driver nemlig å får ned sesong 5! (som du skjønner Epica, så er du ikke den eneste seriediggeren, hehehe nesten en sykdom :ler: )Sofaen kommer til å bli utslitt.... :hoho:

Lisee: Høres ut som en heldig liten pusekatt ja! Pusene mine fikk et stykke biff hver,og de var SVÆRT fornøyde...Saken er bare den at de har blitt svært ivrige på kjøkkenet når jeg lager mat, da hopper de meg labbene opp mot brødfjølen osv! :ler: Min skyld da... :sjenert: Er jo så svak for de vakre små barna mine....

Gratulerer med 42"plasma tv EPICA, jeg og vil ha.. ;) Vi gleder oss mer for hver dag som går til å flytte nå ja...Skal bli så moro! :)

Deilig å ha litt alkoholfri kan jeg tenke meg ja... :ler: Tror jeg skal vente en stund med å drikke nå, blitt litt festing i det siste. Orker ikke tanken på følelsen jeg hadde da jeg våknet lørdag morgen på en stund...Til å :kvalm: av! Selvom jeg kom meg fort da, måte bare ut i snøen litt. ;)

Er såpass heldig at jeg ikke blir så fyllesyk dagen derpå, men det er vel fordi jeg noenlunde holder meg til vin eller øl, sprit er å be om bråk! :ler:

Tusen takk VESLO, koselig med oppmuntring :sjarmor:

Imorgen har jeg fri, skal på lunsj på jobben til venninnen jeg var ute med idag. Blir koselig!

Håper jeg får tid til litt KG stund imorgen.. :)

Nå skal jeg kose meg med å titte på interiørsider før jeg skal kose puta...

God natt snuppeluppene! :kyss::kyss::kyss:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med lille sorte sambo! ;)

24 maraton høres ut som noe for meg.. må få lånt meg sesong to og tre først jeg da..har bare sett sesong 1..

Ha en fin dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem fra lunsj med venninne, så tok jeg meg en tur til mormor sånn med det samme jeg var i Frxta lissom. Koselig! Hun tilbød seg å hjelpe meg med å vaske ut fra huset vi nå bor i når vi flytter.Deilig å få litt hjelp til det, siden jeg har problemer med ryggen og armene.

Nå skal jeg rydde litt i rotet her, er jo masse pappkasser her, så helt optimalt blir det jo ikke, men ok å ha det rent å pent til helgen. Sambo skal straks hente stesønn, som skal være her til imorgen.

Må lage noe middag etterhvert også, vet ikke hva.... :klø:

Cons: Det går bedre med lille sorte sambo vettu, men han har hatt veldig vondt i natt stakkars. :tristbla:

Hvis du skal se mer 24 har du noe å glede deg til!Det er bare megaspennende... ;)

Leste at Ninja skulle kastreres også, lykke til til Ninja fra "Musekatt" og Nellie :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var der fredagskvelden.. :)

Har vært å spist lunsj med mamma idag, så har vi vært litt rundt å tittet i byen, masse fint!

Men, jeg skal ikke handle noe nå før vi får flyttet..Går jo med endel penger til oppussing så.

Driver å lager mat, sambo er i butikken å kjøper noen ingredienser for meg!

Må tilbake til grytene jeg...De roper på meg!

WWWWOOOOOOW! Han kom inn nå, han vant 1400 på spilleautomat!

Nå ble Silje glad! :):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så bra å vinne så mye på apilleautomat da!

Har dere kontroll på pakkinga da? Når er det dere overtar igjen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...