Gå til innhold

Når starter barn med frisør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er barna når de slutter å klippes hjemme av foreldrene og en profesjonell frisør tar over?

Anonymkode: 8f00d...611

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når de er gamle nok til å sitte stille i frisørstolen. 

Anonymkode: 85d11...aed

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel hvor langt hår de har og hva slags frisyre barna skal/vil ha.
Jeg hadde aldri turt å klippe lugg f.eks på mitt eget barn, det vet jeg at jeg ikke klarer!

Anonymkode: 9c60f...bbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenta vil ha langt hår. Så hun stusser jeg selv.  

Gutten har gått til frisør fra 4årsalderen. Jeg innså brått mine begrensninger der 😂

Anonymkode: 755bc...c47

Gjest Pleneier
Skrevet (endret)

Er veldig enkelt å lære seg å klippe selv, så unødvendig med frisør til barn synes jeg.

Endret av Pleneier
AnonymBruker
Skrevet

Klipper både meg og barna selv, eldste er nå tenåring (jente) og har klippet seg selv i flere år. Vi hjelper hverandre bak. Frisør er så dyrt! Og gutter er jo de enkleste å klippe, bare man har en klippemaskin kan man lage helt supre frisyrer!

Anonymkode: 741fe...447

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min har jeg tatt med til frisør fra før han var 1 år. Jeg vet at jeg ikke har kunnskap eller er flink nok til å klippe håret hans fint. Ønsker ikke å barbere av han alt håret. 

for min del er det absolutt verdt pengene.

Anonymkode: 85e30...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Fra de har vært 2 år ca. Heller bestikke dem til å sitte stille litt i en frisørstol og få en fin klipp, enn å knote selv hjemme. Mange foreldre som tror de er flinkere med saksa enn de egentlig er. 

Anonymkode: 55832...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klipper selv, min er to nå. Han har "langt" hår (til gutt å være), så det er veldig enkelt å bare stusse. Hadde aldri prøvd meg på en typisk guttefrisyre selv nei. 

Anonymkode: 1823d...c10

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å ta min snart tre år gamle jente til frisøren for første gang snart. Hun har langt hår, men det er mange ulike lengder i håret så tenker det er best med en frisørklipp første gangen for å få det jevnt. 

Hadde jeg hatt gutt med den hårveksten hadde det vært frisørklipp for lenge siden. Synes det er finest med skikkelig klipp/sveis på gutter og liker ikke den typisk langhårede babysveisen som mange små gutter har.

Anonymkode: dfe2c...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...