AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 En jeg holder på med følger 3500 folk på Instagram, mesteparten random jenter. Ser han har likt bildene til mange av dem. Det er ikke snakk om modeller, men helt randome profiler fra flere land. Ikke er de pene heller. Jeg har sagt at jeg ikke liker det og han har avfulgt noen, men ler bare og sier han skal fjerne hele Instagram for å gjøre meg happy, med en irritert tone. For min del handler det om respekt og syns dette er skikkelig turn off. Burde jeg kutte han ut? Anonymkode: e3a8f...4df
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 Skjerpings. Har flere følger som liker meg og jeg liker tilbake fra flere ulike land. Og jeg er gift. Er sjalu jeg, men det kommer Ann på situasjonen. men ikke sjalu på sånne ting som insta og Facebook. Mannen min og jeg sitter også gjerne ute og glaner på damer og menn uten at det betyr at vi syns de er hotte eller liker de. Vi bare er sånn. Men når sjalusi gjelder kommer d Ann på situasjonen som sagt, og setting. Samme er han. Anonymkode: fca79...f48 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjerpings. Har flere følger som liker meg og jeg liker tilbake fra flere ulike land. Og jeg er gift. Er sjalu jeg, men det kommer Ann på situasjonen. men ikke sjalu på sånne ting som insta og Facebook. Mannen min og jeg sitter også gjerne ute og glaner på damer og menn uten at det betyr at vi syns de er hotte eller liker de. Vi bare er sånn. Men når sjalusi gjelder kommer d Ann på situasjonen som sagt, og setting. Samme er han. Anonymkode: fca79...f48 Jeg selv har ikke behov for å følge eller like bilder av andre menn når jeg har et forhold, så skjønner liksom ikke hvorfor han gjør det. Han sier «elsker deg» i hytt og pine og jeg klarer ikke å ta det seriøst. Handling før ord.. Anonymkode: e3a8f...4df
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg selv har ikke behov for å følge eller like bilder av andre menn når jeg har et forhold, så skjønner liksom ikke hvorfor han gjør det. Han sier «elsker deg» i hytt og pine og jeg klarer ikke å ta det seriøst. Handling før ord.. Anonymkode: e3a8f...4df Handler ikke om utseendet, men fascinasjon av andre mennesker generelt. Er da ikke farlig med det. Selv om du ikke gjør det så kan du ikke nekte han. Hvis du vil ha en skikkelig tøffel uten sosiale medier så bør du faktisk gå. Ja, det er forslkell på ord og handling, men så lenge han sier og viser han elsker deg og begjærer deg generelt så ser ikke problemet. Anonymkode: fca79...f48
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 Shiiit... Godt jobbet å følge så mange. Men veldig usexy med en mann som er så mye på Instagram, etter min mening. Anonymkode: 784b2...f30 1
McMary Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Handler ikke om utseendet, men fascinasjon av andre mennesker generelt. Er da ikke farlig med det. Selv om du ikke gjør det så kan du ikke nekte han. Hvis du vil ha en skikkelig tøffel uten sosiale medier så bør du faktisk gå. Ja, det er forslkell på ord og handling, men så lenge han sier og viser han elsker deg og begjærer deg generelt så ser ikke problemet. Anonymkode: fca79...f48 Jeg følger bare venner / bekjente samt noen interesser, ingen kjendiser og random folk, er ikke tøffel for det. Hvordan i all verden kan det ha en sammenheng? Det er jo tvert om slik at jeg overhodet ikke trenger oppmerksomhet fra andre enn nære relasjoner og derfor sitter jeg ikke og håper at en fremmed/ kjendis skal legge merke til mine hjerter og kommentarer, eller følge meg tilbake. Det er jo de som har behov for oppmerksomhet som er disse tøflene.. Endret 10. juni 2021 av McMary 1
Epictetus Skrevet 10. juni 2021 #8 Skrevet 10. juni 2021 Jeg følger 7 stykker på Instagram, men tror ikke det gjør meg til et bedre menneske.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 Hvorfor liker du ikke at han følger "ikke pene" jenter på Insta? Anonymkode: 1dafc...2b5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 Av alt man skal henge seg opp i. Hvorfor er dette i det hele tatt et problem? Anonymkode: c92b2...881
Epictetus Skrevet 10. juni 2021 #11 Skrevet 10. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Av alt man skal henge seg opp i. Hvorfor er dette i det hele tatt et problem? Anonymkode: c92b2...881 Snøflak. Verden har blitt full av dem. De er så sarte, så skjøre. Opplært til at egne følelser er fasiten på verden. Og de smelter så lett, hvis de møter noe ubehagelig.
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #12 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En jeg holder på med følger 3500 folk på Instagram, mesteparten random jenter. Ser han har likt bildene til mange av dem. Det er ikke snakk om modeller, men helt randome profiler fra flere land. Ikke er de pene heller. Jeg har sagt at jeg ikke liker det og han har avfulgt noen, men ler bare og sier han skal fjerne hele Instagram for å gjøre meg happy, med en irritert tone. For min del handler det om respekt og syns dette er skikkelig turn off. Burde jeg kutte han ut? Anonymkode: e3a8f...4df Når du bare 'holder på med' han, så er du ikke i posisjon til å kreve noe som helst. Dette lager dårlig stemning. Kutt ham ut eller aksepter at du ikke er sjefen hans. HONNØR til denne mannen for å stå imot press fra den nyeste anskaffelsen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå