AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Er kvinne 29 år og ønsker ikke barn. Spurt en del kompiser om de ønsker barn, og svaret deres er med en gang ja. Men jeg syntes det virker som de tenker på det som en selvfølge, at de egentlig aldri har vurdert dette personlig og at de liksom har et valg. Det er på en måte en selvfølge å få barn... jeg tror selvfølgelig at noen av de ønsker det altså, noen av de er veldig glade i barn og jobber med barn osv 😅 Så tar ikke alle under en kam Men tror dere jeg vil få problemer med å finne meg en mann som ikke vil ha barn? Og som ikke har barn fra før av? Anonymkode: 3ac6e...107
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Er du bra dame så vil mange, kanskje alle, ha barn med deg. Men spør du her inne, så vil nok de fleste fortelle deg at ingen menn vil ha barn Anonymkode: dd997...de4 2
Værre Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Jeg vil ikke ha barn. Vil tro det finnes en god del av oss. Men mange menn får barn kun for å blidgjøre fruen. 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du bra dame så vil mange, kanskje alle, ha barn med deg. Men spør du her inne, så vil nok de fleste fortelle deg at ingen menn vil ha barn Anonymkode: dd997...de4 Men jeg vil heller ikke ha barn 😅 Jeg tror egentlig de fleste menn vil ha barn 🤔 Er redd for å tiltrekke meg useriøse typer også.... menn som ser på meg som noe midlertidig, og at det er chill uten barnemas 🙈 Så er jeg redd for å bli dumpet senere for ei som han kan starte familie med... ts Anonymkode: 3ac6e...107
NewStart87 Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er 33 år og har ikke hatt problemer med å finne menn uten barn som heller ikke ønsker. Flesteparten har lyst på barn, men har vært heldig å møtt på flere som ikke vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg vil heller ikke ha barn 😅 Jeg tror egentlig de fleste menn vil ha barn 🤔 Er redd for å tiltrekke meg useriøse typer også.... menn som ser på meg som noe midlertidig, og at det er chill uten barnemas 🙈 Så er jeg redd for å bli dumpet senere for ei som han kan starte familie med... ts Anonymkode: 3ac6e...107 Skjønte det. Anonymkode: dd997...de4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Vel, eksen min ville ikke ha barn så det er mange menn der ute som ikke vil ha barn Anonymkode: 4001f...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Værre skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke ha barn. Vil tro det finnes en god del av oss. Men mange menn får barn kun for å blidgjøre fruen. Det kan godt hende, og tankegangen at «det er det alle gjør» 😅 spennende at du sier det er en del av dere 😅 Hvor tidlig kan man spørre en mann om dette? Det er vell ikke så stress å slippe den bomba tidlig, siden jeg IKKE ønsker barn? ts Anonymkode: 3ac6e...107 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Jeg er 33 år og har ikke hatt problemer med å finne menn uten barn som heller ikke ønsker. Flesteparten har lyst på barn, men har vært heldig å møtt på flere som ikke vil ha. Så bra 😄 Det gir meg håp! ts Anonymkode: 3ac6e...107 1
Værre Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan godt hende, og tankegangen at «det er det alle gjør» 😅 spennende at du sier det er en del av dere 😅 Hvor tidlig kan man spørre en mann om dette? Det er vell ikke så stress å slippe den bomba tidlig, siden jeg IKKE ønsker barn? ts Anonymkode: 3ac6e...107 Sukker bør være bra. Der kan du oppgi at du kun vil matche med folk uten barn og som ikke vil ha barn. Jeg sier det alltid til damer før jeg kommer på date. Det blir en del avslag men bedre å være ærlig. Endret 9. juni 2021 av Værre 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 Værre skrev (1 minutt siden): Sukker bør være bra. Der kan du oppgi at du kun vil matche med folk uten barn og som ikke vil ha barn. Takk for tips 😄 Er det mange på min alder på sukker? Husker jeg prøvde det for 10 år siden, men meldte meg ut fort fordi jeg følte det var så få på min alder da 🙈 Men nå er jeg jo eldre 😂 ts Anonymkode: 3ac6e...107
Værre Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips 😄 Er det mange på min alder på sukker? Husker jeg prøvde det for 10 år siden, men meldte meg ut fort fordi jeg følte det var så få på min alder da 🙈 Men nå er jeg jo eldre 😂 ts Anonymkode: 3ac6e...107 Mange damer i 30 årene. Menn ser jeg av åpenbare årsaker ikke 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har vært klar på at jeg ikke vil ha barn, og de fleste jeg har vært sammen med har prøvd å overtale meg, men de har når fortsatt forholdet til tross for at jeg ikke vil, og det har tatt slutt av andre årsaker. Ingen av dem har fått barn etterpå heller. Etter 35 ble det lettere å finne menn som fra før hadde et uttrykt ønske om å ikke få barn, tror flere vingler litt med seg selv i yngre alder. Anonymkode: 024fe...4f0 2
starken Skrevet 9. juni 2021 #14 Skrevet 9. juni 2021 Jeg tror du har et poeng der, at det er en "selvfølge" å få barn. Det finnes nok menn som ikke ønsker barn, har forhåpentligvis funnet meg en sånn mann selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #15 Skrevet 9. juni 2021 Værre skrev (Akkurat nå): Mange damer i 30 årene. Menn ser jeg av åpenbare årsaker ikke 😅 Men er det flere kvinner i 30 åra så MÅ det jo være menn der 🤣😄😄 ts Anonymkode: 3ac6e...107
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #16 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært klar på at jeg ikke vil ha barn, og de fleste jeg har vært sammen med har prøvd å overtale meg, men de har når fortsatt forholdet til tross for at jeg ikke vil, og det har tatt slutt av andre årsaker. Ingen av dem har fått barn etterpå heller. Etter 35 ble det lettere å finne menn som fra før hadde et uttrykt ønske om å ikke få barn, tror flere vingler litt med seg selv i yngre alder. Anonymkode: 024fe...4f0 Den vinglingen tror jeg også på! Man blir mer sikkert på valgene sine med årene, samt at man blir tryggere på seg selv! ts Anonymkode: 3ac6e...107
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #17 Skrevet 9. juni 2021 starken skrev (2 minutter siden): Jeg tror du har et poeng der, at det er en "selvfølge" å få barn. Det finnes nok menn som ikke ønsker barn, har forhåpentligvis funnet meg en sånn mann selv. Fint å høre! 😊 ts Anonymkode: 3ac6e...107
Værre Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er det flere kvinner i 30 åra så MÅ det jo være menn der 🤣😄😄 ts Anonymkode: 3ac6e...107 Tipper mange menn i 40-60 årene. Jeg er selv i 30 årene og ga opp sukker for flere år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #19 Skrevet 9. juni 2021 Værre skrev (4 minutter siden): Tipper mange menn i 40-60 årene. Jeg er selv i 30 årene og ga opp sukker for flere år siden. Ja det kan hende 🙈 For 10 år siden så møtte jeg opp på et sukker event/fest, og jeg var rimelig skuffa over at det var eldre menn... men jeg var da bare ca 21 år da 🙈 mange menn der da var eldre enn faren min liksom... Er for tiden egentlig bare på tinder, men er veldig lite aktiv 😅 ts Anonymkode: 3ac6e...107 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #20 Skrevet 10. juni 2021 Til syvende og sist så tror jeg de fleste vil ha barn. Det er noe med å «ha en sønn» for menn.. De jeg har møtt som ikke vil ha barn vil heller ikke ha et seriøst forhold Anonymkode: 324ea...69c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå