Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Hva kan dette komme av? Det er lyd i den ene altså, men ikke like mye som den andre. Ekkelt å høre på.
Dagoberta Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Ødelagt diskant? Har egentlig ikke peil på dette her, men har vært borti et par høyttalere som funket dårlig, og da bruker de med mer peil å mumle noe om diskanten, tror jeg
Gjest MJ Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Hva med balanse innstillingen enten på høytalerene eller i volumkontrollen i windows? Dobbelklikk på høytaleren nede til høyre og sjekk over selve volumglidebryteren om balansebryteren er midtstilt. Enkelte spillere har også egen innstilling, slik som winamp har.
Gjest Starya Skrevet 9. september 2005 #5 Skrevet 9. september 2005 Hadde samme problem for et par dager siden. Heldigvis har jeg god teknisk innsikt og usedvanlig god greie på datamaskiner, så det var lett å fikse. Jeg trøkte den løse ledningspluggen helt inn i uttaket på baksiden av maskinen. Damn, I'm good..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå