Gå til innhold

Dette kan da ikke være riktig? 321 døde av covid etter vaksinering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxwell
Skrevet (endret)

Etter hvilken vaksine? 

Endret av Maxwell
Skrevet

De skylder nok på mutasjoner, ikke at det er dødsfall pga vaksinen.. At de får en positiv test er ikke noe rart, de har jo nettopp insjisert gensekvensen testen skal fange opp. 

• Liker 10
Skrevet
Værre skrev (1 minutt siden):

Vaksiner er ikke 100% effektive. Etter en dose med vaksine har du kun 60-80% beskyttelse. Kun 33% mot delta varianten. 

Etter to doser 90%

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/06/08/195764435/minst-5-800-vaksinerte-dansker-smittet-av-covid-19

Hvis de bare virker litt, og ikke på alle er det ennå mindre grunn til å diskriminere de uten vaksine. Fullvaksinerte blir innlagt, mens jeg ikke kjenner noen uvaksinerte som har blitt særlig syke.

• Liker 5
Skrevet
mima skrev (1 minutt siden):

Hvis de bare virker litt, og ikke på alle er det ennå mindre grunn til å diskriminere de uten vaksine. Fullvaksinerte blir innlagt, mens jeg ikke kjenner noen uvaksinerte som har blitt særlig syke.

De virker jo veldig bra. 90% er et mirakel. 

Du må huske at mange som blir vaksinert er skrøpelige og gamle. Folk med kreft, dårlig immunforsvar osv. 

• Liker 7
Skrevet
mima skrev (1 minutt siden):

Eg kjenner ingen som har blitt alvorlig sjuke, verken med vaksine eller uten. Men eg veit at det er mange som blir alvorlig sjuke av covid likevel. Det er vel egentlig ikkje slik at mine personlige kjennskaper skal ha noko å seie, i forhold til forskning og fakta. 

• Liker 6
Skrevet
Værre skrev (1 minutt siden):

De virker jo veldig bra. 90% er et mirakel. 

Du må huske at mange som blir vaksinert er skrøpelige og gamle. Folk med kreft, dårlig immunforsvar osv. 

De sa jo at vaksinerte ikke skulle bli så dårlige, og ihvertfall ikke dø.

• Liker 4
Skrevet
zemer skrev (1 minutt siden):

Synes at det er høyt antall døde av covid som er vaksinerte. 

Sitat

I halvårsperioden ble det registrert til sammen 123.179 smittede av Covid-19 i Danmark. 5.800 av disse var allerede vaksinert med et stikk, og utgjorde 4,7 prosent av smittetilfellene.

Det er kun 5800 som var vaksinere av de som ble smittet av korona totalt 123 179. 

Det er ikke slik at de 321 døde kun kom fra de 5800 vaksinere. 

Skrevet
zemer skrev (3 minutter siden):

Synes at det er høyt antall døde av covid som er vaksinerte. 

Men det har vore veldig mange gamle som har fått vaksine hittil. Det er klart at ein del av dei er reduserte fysisk, og sjøl ein lett covid kan bli alvorlig.

• Liker 2
Gjest Maxwell
Skrevet (endret)

Drittartikkel! Folk med kreft, diabetes og astma har faktisk overlevd korona. 

Endret av Maxwell
Skrevet
Maxwell skrev (Akkurat nå):

Drittartikkel! Folk med kreft, diabetes og astma har overlevd korona. 

Men flere med diabetes, kreft og astma har dødd av korona. Diabetes er en av de største risikofaktorene.

Gjest Maxwell
Skrevet
Værre skrev (Akkurat nå):

Men flere med diabetes, kreft og astma har dødd av korona. Diabetes er en av de største risikofaktorene.

De har dødd med korona, ikke av korona. Og hvilken vaksine er dette snakk om? 

Skrevet (endret)
zemer skrev (12 minutter siden):

De sa jo at vaksinerte ikke skulle bli så dårlige, og ihvertfall ikke dø.

I følge artikkelen sies det at fullvaksinerte som fikk påvist sykdom i Danmark, utgjør 0,1 % av de smittede. 40 er døde.  Det kan være gamle folk med underliggende sykdommer for alt det vi vet. En vaksine er uansett ingen 100 % garanti, men en er mye bedre beskyttet med vaksinen enn uten. Det viser all statistikk som vi har så langt. 

Endret av bluedot
  • Liker 3
Skrevet
Maxwell skrev (Akkurat nå):

Danmark har de samme vaksinene som oss.

• Liker 2
Skrevet
Maxwell skrev (2 minutter siden):

Det er det dummeste argumentet covidioter kommer med. 

Man dør av korona. Hadde man ikke fått korona ville man ikke dødd. 

Mange som dør av korona dør av bakteriell lungebetennelse som de ikke hadde fått uten skadene på lungevevet fra koronaviruset. 

• Liker 3
Skrevet
zemer skrev (3 minutter siden):

Danmark har de samme vaksinene som oss.

Danmark har brukt både AstraZeneca, Moderna og Pfizer. 

• Opprett ny...