Gjest Heia... Skrevet 2. oktober 2002 #1 Skrevet 2. oktober 2002 Har forsinket mens, noen dager. har hatt sex den siste måneden men med kondom. Er ganske kraftid forkjølet, og lurer på om det kan være grunnen? Håper på snarlig svar, på forhånd takk
tuji Skrevet 2. oktober 2002 #2 Skrevet 2. oktober 2002 Har aldri hørt om at forkjølelse kan forsinke mensen. Det er nok en annen grunn, har du kanskje vært stressa i det siste?
Gjest Heia... Skrevet 2. oktober 2002 #3 Skrevet 2. oktober 2002 Jo, har stressa litt i det siste... Men, så er det slik, at når jeg har mensen, får jeg veldig ofte veldig vondt i lårane. Det har jeg også nå, men bare litt og bare av og til. Men mensen kommer fortsatt ikke. Den er bare forsinket fra mandag da, men jeg er allikevel litt bekymret
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2002 #4 Skrevet 3. oktober 2002 Ta en test. Kjøp 2-pack, så beholder du den siste til en annen annledning. 150,- koster de, og det er jo ikke all verden (anbefaler Clarblue) Skjønner at du lurer, men ingen her inne kan si noe om hvorfor mensen din er forsinket.... Lykke til!
[virtual] Skrevet 3. oktober 2002 #5 Skrevet 3. oktober 2002 Hei! Det kan være at mensen har blitt litt forsinket fordi du går og venter på å få den. Da kan det ofte hende den kommer noen dager seinere. Slik har det i alle fall vært med meg noen ganger. Klem :kgsmil:
Gjest Heia Skrevet 3. oktober 2002 #6 Skrevet 3. oktober 2002 Tenkte bare jeg skulle utdype litt... For jeg sier jeg har hatt sex den siste måneden, men det stemmer vel ikke helt. Har hatt sex, men ikke ordentlig samleie. Prøvde såvidt, men det var veldig vondt så han var aldri inne i meg, det gikk ikke for ham eller noe. så derfor synes jeg det virker så usannsynlig at jeg skulle blitt gravid. Noen synspunkter..?
Gjest Posh76 Skrevet 4. oktober 2002 #7 Skrevet 4. oktober 2002 Ja, da virker det veldig rart at du har blitt gravid. Har hørt om folk som har blitt gravid selv om mannen har latt det går for seg utenfor. Men dette er jo sjeldent, men det kan skje! Så ta en test sånn at du ikke går og bekymrer deg/lurer - og dermed får mensen til å vente på seg. Lykke til!
Gjest Heia :) Skrevet 4. oktober 2002 #8 Skrevet 4. oktober 2002 Tenkte bare jeg skulle meddele at nå er mensen på plass, og allt er bare bra :D Tusen takk til dere som har svart meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå