AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Storebror heter Aiden. Venter nå tvillingjenter vurderer Scarlett og Hailey eller Amber og Michelle. Hva synes dere passer best ned storebror? Eller bør de ha lik forbokstav? Isåfall kom med tips😊 Anonymkode: 6977f...653
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Er dere ikke norske? Anonymkode: 27763...110 2
Drizzt Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Er dere utenlandske eller bor i utlandet? Alle 4 er fine i seg selv, men forbinder dem med et engelsktalende land og ikke med Norge. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Fine navn, men passer ikke på norske syns jeg.
Nuith Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Scarlett og Hailey høres begge grusomme ut med norsk uttale, spesielt på trøndersk og nord-norsk. Så hvis det må bli en av de to kombinasjonene, så gå for Amber og Michelle. "Alle" vet hvordan Michelle uttales, og Amber er så godt som likt på norsk og engelsk. 1
Kenelz Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Hvorfor må det vær norske navn? Fysj så kjedelig om alle måtte ha det! Og hva mener dere at det ikke passer til «norske»? Jeg ser ikke forskjellen på en hvit nordmann, engelskmann eller amerikaner. I Norge er det normalt med nordiske og utenlandske navn da det er et land med mange forskjellige kulturer. Elsker Hailey og Amber! ❤️☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Hailey(engelsk uttale!!) og Amber hadde jeg gått for. Michelle er 50 år gammel kjerring og Scarlett er et rart navn i Norge. Hailey og Amber er fine og passer fint til Aiden🥰 Anonymkode: 0df36...157 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Jeg kjenner faktisk noen som har kaldt døtrene sine for Scarlett og Hailey, så litt artig du nevnte den komboen da jeg aldri har hørt den utenom fra de jeg kjenner. Anonymkode: a6a40...e7c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Jeg liker Scarlett og Hailey Anonymkode: 0ebcb...6c8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 Elsker Scarlett! Anonymkode: 0ebcb...6c8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Amber og Michelle på utenlandske navn. Er de norske, er det ikke flaut å velge norske navn. Solveig og Irja Anonymkode: f672c...2bb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Tuppen og Lillemor. Anonymkode: 3373c...d7d 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. juni 2021 #14 Skrevet 16. juni 2021 Kenelz skrev (På 9.6.2021 den 20.43): Hvorfor må det vær norske navn? Fysj så kjedelig om alle måtte ha det! Og hva mener dere at det ikke passer til «norske»? Jeg ser ikke forskjellen på en hvit nordmann, engelskmann eller amerikaner. I Norge er det normalt med nordiske og utenlandske navn da det er et land med mange forskjellige kulturer. Elsker Hailey og Amber! ❤️☺️ De må jo ikke være norske (som i norrøne) navn, men ikke alle navn passer like godt på norsk språk. Jeg synes navnene TS nevner høres ut som trailerpark-amerikanere... Men hver sin smak.
Kenelz Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 Just now, Anonymus Notarius said: De må jo ikke være norske (som i norrøne) navn, men ikke alle navn passer like godt på norsk språk. Jeg synes navnene TS nevner høres ut som trailerpark-amerikanere... Men hver sin smak. Man bruker vel ikke å uttale amerikanske navn på «norsk»?
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 Kenelz skrev (Akkurat nå): Man bruker vel ikke å uttale amerikanske navn på «norsk»? En god del navn som er vanlige i USA og andre engelskspråklige land uttales "på norsk", jo. John/Johnny, Harry, William, Charlotte, Elisabeth, Caroline osv.
Kenelz Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 5 minutter siden, Anonymus Notarius said: En god del navn som er vanlige i USA og andre engelskspråklige land uttales "på norsk", jo. John/Johnny, Harry, William, Charlotte, Elisabeth, Caroline osv. Er ikke akkurat norsk så har ikke akkurat uttalt «amerikanske» navn på norsk utenom Charlotte og William, og litt mer populære «gjort om til norske» navn, eks: Sara(h). Uttaler «Caroline» på norsk dersom C’en er byttet ut med en K: Karoline. Ellers blir det kærohlein (Caroline). Men når det kommer til litt mer «usedvanlige» navn som Amber (Æmber), Hailey, EliZabeth (ikke Elisabeth), Bailey, Jay, George, osv. er det på engelsk. Litt morsomt sånn egentlig fordi jeg har ikke tenkt over det før nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå