AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Del Skrevet 9. juni 2021 Sier du Hasjlum og Hasjle? Eller Hasle og Haslum. Anonymkode: 50da2...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Del Skrevet 9. juni 2021 Hasjlum og Hasjle.. Fra vestfold Anonymkode: d5726...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Del Skrevet 9. juni 2021 Hasjlum og Hasle. Er fra Oslo. Anonymkode: 50379...dc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 9. juni 2021 #4 Del Skrevet 9. juni 2021 Noen sier SL som SL og andre som SJ+L. Jeg er den SL typen, men min venninne fra Bærum sa at man sier SJ+L. 😄 Det samme om Hosle og Oslo - bare SJ+L, sa hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg er født og oppvokst der, i Bærum. Ingen som uttaler det slik om noen av stedene i min omgangskrets opp gjennom årene. Men det er er en grei måte å skjønne at familien er innflyttere i kommunen. Og det er ikke noe galt i det 🤓 Anonymkode: ae411...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Del Skrevet 9. juni 2021 Has og has. Anonymkode: 95429...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå