AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Jeg la tidligere ut et innlegg der jeg skulle på sextreff. Jeg fikk dårlig magefølelse og avlyste. Nå i det siste har han lurt på om jeg skal på et event jeg har huket av interesse. Og han tar stadig kontakt og lurer på om vi i det minste kan hilse på hverandre. Jeg må innrømme at han virker litt påtrengende og det gjør det litt scary. Spesielt siden det tok lang tid før han respekterte mitt valg om å avlyse. Har jeg grunn til å synes dette er scary, eller overdramatiserer jeg? Anonymkode: f8e9c...370
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Har mye erfaring med menn som blir smått aggressive og klengete når jeg avviser, avviser alltid pent. De nekter liksom å godta det. Pleide å bli redd av det men nå blir jeg mer sint, så jeg sier bare at beklager, jeg ikke er interessert, og fortsetter de da blokkerer jeg. Du trenger ikke være redd, han håper bare du skal ombestemme deg hvis han maser nok. Anonymkode: 559b8...e4f 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har mye erfaring med menn som blir smått aggressive og klengete når jeg avviser, avviser alltid pent. De nekter liksom å godta det. Pleide å bli redd av det men nå blir jeg mer sint, så jeg sier bare at beklager, jeg ikke er interessert, og fortsetter de da blokkerer jeg. Du trenger ikke være redd, han håper bare du skal ombestemme deg hvis han maser nok. Anonymkode: 559b8...e4f sicario skrev (17 minutter siden): At folk orker å være så pågående… Ærlig er jeg litt skeptisk til å møte opp på det arrangementet, for jeg har litt på følelsen at han kan kommer til å være. men jeg vet jeg er trygg der, for det er jo andre mennesker der. Men bare tanken på at han kan komme til å komme for å hilse på meg er litt rart. Jeg kjenner en gang ikke fyren. Han har bare i dag tatt kontakt med meg 2 ganger på to forskjellige plattformer. Og jeg har ikke svart han. Jeg skal blokkere han. Anonymkode: f8e9c...370 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ærlig er jeg litt skeptisk til å møte opp på det arrangementet, for jeg har litt på følelsen at han kan kommer til å være. men jeg vet jeg er trygg der, for det er jo andre mennesker der. Men bare tanken på at han kan komme til å komme for å hilse på meg er litt rart. Jeg kjenner en gang ikke fyren. Han har bare i dag tatt kontakt med meg 2 ganger på to forskjellige plattformer. Og jeg har ikke svart han. Jeg skal blokkere han. Anonymkode: f8e9c...370 Møt opp, ikke la han ødelegge kvelden for deg. Det er mange sånne som han, men min erfaring er at de alltid gir seg før eller siden uansett hvor forbanna eller «triste» de blir. Det er derfor viktig å sette egne følelser først, og ikke la seg diktere eller presse som jeg dessverre har gjort før. Flott at du gjenkjenner at dette er ubehagelig og handler ut ifra det 👍🏻 Anonymkode: 559b8...e4f 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Ts her. Han har flere ganger prøvd å friste meg igjen og jeg har ikke svart. Han har slettet meldinger før han har prøvd på nytt. Sikkert for at jeg skulle glemme at det faktisk var han. Da fikk jeg nok og skrev en melding til han der jeg spurte om hvorfor han sletter meldinger når han ikke får svar akkurat som om jeg har glemt det. Og sa at jeg har sagt at jeg ikke er interessert. Jeg vurderte før, men etter all maset, så har jeg bare trekt meg unna fordi det er ukomfortabelt og påtrengende. Han skrev at det ikke var ment sånn og at ingen meldinger er slettet, han har de visst fortsatt. Han sa også at han ble satt ut. Jeg vet meldingene er slettet, jeg finner de ingen sted og jeg sletter aldri meldinger. Jeg synes alt dette er ganske spesielt. Nå har jeg blokkert han Anonymkode: f8e9c...370 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Blokk ham? Skrev at jeg har gjort det. Ts Anonymkode: f8e9c...370
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): Blokk ham? Skulle bare oppdatere, siden jeg synes hele situasjonen var spesiell Anonymkode: f8e9c...370
MuffinStud Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Med mindre han ble ubehagelig når du sier at han ikke respekterte at du avlyste, så tenker jeg at du overdramatiserer. Men er det ikke rett og slett enklere å starte med blanke ark med en ny fyr dersom du vil prøve vannet ved en senere anledning? Du er en erfaring rikere og det har ikke noe hast å sette i gang med slikt. Ta tiden du trenger. Du kan jo gjøre deg noen tanker om hvordan det hadde vært hvis du faktisk hadde ligget med han og nå hadde lyst til å kutte kontakten. Han hadde nok ikke vært mindre påtrengende.
SlemUlv Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 MuffinStud skrev (2 timer siden): Med mindre han ble ubehagelig når du sier at han ikke respekterte at du avlyste, Det er ubehagelig, når folk ikke respekterer at man sier nei. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 MuffinStud skrev (På 4.7.2021 den 17.54): Med mindre han ble ubehagelig når du sier at han ikke respekterte at du avlyste, så tenker jeg at du overdramatiserer. Men er det ikke rett og slett enklere å starte med blanke ark med en ny fyr dersom du vil prøve vannet ved en senere anledning? Du er en erfaring rikere og det har ikke noe hast å sette i gang med slikt. Ta tiden du trenger. Du kan jo gjøre deg noen tanker om hvordan det hadde vært hvis du faktisk hadde ligget med han og nå hadde lyst til å kutte kontakten. Han hadde nok ikke vært mindre påtrengende. Jeg sa at han ikke respekterte at jeg avlyste. Og prøvde dermed å presse meg og mase. Da syntes jeg det ble ubehagelig. Jeg sa at jeg ikke var klar for dette, men likevel var det viktig for han at vi skulle møtes. Han spurte nesten hver dag fordi han hadde noen sex utstyr han ville prøve på meg. Uansett hva jeg sa, så fortsatte han å bare mase og sa at det var dårlig av meg. Ts Anonymkode: f8e9c...370 2
MuffinStud Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg sa at han ikke respekterte at jeg avlyste. Og prøvde dermed å presse meg og mase. Da syntes jeg det ble ubehagelig. Jeg sa at jeg ikke var klar for dette, men likevel var det viktig for han at vi skulle møtes. Han spurte nesten hver dag fordi han hadde noen sex utstyr han ville prøve på meg. Uansett hva jeg sa, så fortsatte han å bare mase og sa at det var dårlig av meg. Ts Anonymkode: f8e9c...370 Jepp, definitivt ubehagelig. Jeg synes du skal gi deg et lite klapp på skuldra. Kanskje du ubevisst fanget opp noen signaler i forkant på at han var grei å holde litt på avstand og at det innvirket på at du avlyste. Så slapp du å oppleve denne siden etter å ha hatt sex med han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå