AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Vi har lenge lekt med tanken på møte en mannlig tredjepart hvor han skulle brukes og ydmykes. Vi møtte en fra nett som kom hjem til oss. Som jeg styrte. (Det har vært avtalen hele veien at jeg bestemmer alt). Deilig opplevelse. Så kom mannen min nylig i kontakt med en annen som skulle ta den lenger og altså faktisk ha sex med mannen min. (Samme profil og jeg kan se alt) Han ble ivrig på dette. Holdte samtalen gående og avtalte tidlig treff. Igår var han hjem til denne personen og fikk seg. Greit nok. Jeg føler nå bare at hele opplegget ble så usexy. Jeg følte/føler meg ikke særlig involvert. Han har også kontakt med denne mannen på Snapchat slik at de chattes. Som han viser meg mye av. Jeg er ikke så interessert i å se. Tenner nesten ikke på han mer. Det skjedde noe med meg nesten så jeg får avsky for han nå seksuelt. trist å skrive for jeg elsker han jo veldig. aner ikke om jeg kan få noe råd eller hva. Fikk lufte den litt hvertfall.😢 Anonymkode: 911c0...812 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi har lenge lekt med tanken på møte en mannlig tredjepart hvor han skulle brukes og ydmykes. Vi møtte en fra nett som kom hjem til oss. Som jeg styrte. (Det har vært avtalen hele veien at jeg bestemmer alt). Deilig opplevelse. Så kom mannen min nylig i kontakt med en annen som skulle ta den lenger og altså faktisk ha sex med mannen min. (Samme profil og jeg kan se alt) Han ble ivrig på dette. Holdte samtalen gående og avtalte tidlig treff. Igår var han hjem til denne personen og fikk seg. Greit nok. Jeg føler nå bare at hele opplegget ble så usexy. Jeg følte/føler meg ikke særlig involvert. Han har også kontakt med denne mannen på Snapchat slik at de chattes. Som han viser meg mye av. Jeg er ikke så interessert i å se. Tenner nesten ikke på han mer. Det skjedde noe med meg nesten så jeg får avsky for han nå seksuelt. trist å skrive for jeg elsker han jo veldig. aner ikke om jeg kan få noe råd eller hva. Fikk lufte den litt hvertfall.😢 Anonymkode: 911c0...812 Er din mann biseksuell ? Høres veldig trassig ut og føler med deg. Skjønner at du mister interessen for mannen din. Anonymkode: 2011c...132 9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Jeg synes du skal snakke med mannen din om dette før problemet blir enda større Anonymkode: 1e19c...48a 34
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Virker som han er homo, slipp han fri.
Almando Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Athena79 skrev (5 minutter siden): Virker som han er homo, slipp han fri. En mann kan fint være seksuelt interessert i en annen mann uten å være homofil. Du må snakke med mannen din om dette, trådstarter. Dere kommuniserer dårlig og det kan ende med at du ender opp såret. Det hjelper ikke lufte tankene på KG når det er mannen din du burde snakke om dette med. 16
Forundret.. Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Hvorfor gjorde han dette uten deg? Det handler jo ikke om dere lenger. Var ikke greia det at du også skulle være involvert? 30
-LykkeLiten- Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Først og fremst synes jeg at det er veldig dårlig gjort av mannen din å møte denne mannen uten deg. At dere har ting dere tenner på er greit, men det skal jo være sammen hvis ikke annet er avtalt. Dette hadde jo etter min mening vært uakseptabelt om det var en dame han traff. For det andre så har jeg selv hatt sex med en som er bifil. Vi delte aldri en mann, men han kunne snakke om at han hadde vært med en mann, at han var flink til å suge, og at han hadde lyst å ha buttplug eller strap-on osv. For meg er det noe usexy over det hele. Jeg har ingen problem med at en mann er homofil eller bifil, men han blir ikke den typiske "mannemannen" jeg ofte liker lenger da, så da mister jeg interessen rett og slett. Veldig trist at dette skal gå ut over deg og forholdet deres. Dere bør snakke sammen. Si hva du føler, og ikke hold tilbake. Det er mange som ønsker å ta en tredjepart inn i forholdet, men det er ikke sjeldent at det fører med seg problemer. Håper virkelig at dere finner ut av dette! ❤️ 8
Hannah80 Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 Almando skrev (17 minutter siden): En mann kan fint være seksuelt interessert i en annen mann uten å være homofil. Du må snakke med mannen din om dette, trådstarter. Dere kommuniserer dårlig og det kan ende med at du ender opp såret. Det hjelper ikke lufte tankene på KG når det er mannen din du burde snakke om dette med. En mann som er seksuelt interessert i en annen mann er enten homo eller biseksuell. Skjønner godt at ts ikke har det bra nå. 18
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 Unnskyld meg, men du har frivillig lukket opp en dør til utroskap. Hvorfor er du overrasket over utfallet? Trodde du at du kunne styre dette 100 %? Du ga mannen din frie tøyler «under din kontroll», nå ser du resultatet. Synes dessverre ikke synd i deg. Man høster det man sår... Anonymkode: 290df...886 11
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unnskyld meg, men du har frivillig lukket opp en dør til utroskap. Hvorfor er du overrasket over utfallet? Trodde du at du kunne styre dette 100 %? Du ga mannen din frie tøyler «under din kontroll», nå ser du resultatet. Synes dessverre ikke synd i deg. Man høster det man sår... Anonymkode: 290df...886 Synes det er feil å si at hun har åpnet en dør til utroskap. Mange par klarer fint å ha det kjekt med en tredjepart sammen uten at det går ut over forholdet ellers. At mannfolk ikke klarer å forstå hvor grensen går, er ikke ts sin feil. Anonymkode: aae5e...9dc 11
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 Hvorfor fikk ikke du være med og sett på??. Da inkluderer han jo ikke deg og da blir det jo helt feil. Hva sa han da du tok det opp med han ?
Almando Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 Hannah80 skrev (1 time siden): En mann som er seksuelt interessert i en annen mann er enten homo eller biseksuell. Skjønner godt at ts ikke har det bra nå. Hvorfor så viktig å sette merkelapper på folk? Hvorfor kan man ikke bare være åpen seksuelt? 5
Hannah80 Skrevet 9. juni 2021 #14 Skrevet 9. juni 2021 Almando skrev (1 minutt siden): Hvorfor så viktig å sette merkelapper på folk? Hvorfor kan man ikke bare være åpen seksuelt? Er det så farlig å være bi eller homo? Det er ikke en stygg merkelapp. 14
Almando Skrevet 9. juni 2021 #15 Skrevet 9. juni 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Er det så farlig å være bi eller homo? Det er ikke en stygg merkelapp. Sa jeg ingenting om heller. Men igjen er det ikke alle som har behov for å kategorisere seg selv. Mannen til trådstarter har hatt sex med en mann. Det betyr ikke mer enn at han har hatt sex med en mann, og det å sette et stempel og en merkelapp er poengløst og irrelevant. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #16 Skrevet 9. juni 2021 Tusen takk for alle svar. Jeg ser ikke noe galt i at han leker tanken på andre menn (vi har også snakket om andre kvinner men det takler jeg ikke så det kommer aldri skje😂). Jeg synes det er utrolig sexy å se han bli brukt og at han tør å underkaste seg for meg på alle måter. Han er såpass selvsikker at han ikke trenger å undertrykke den delen av sin seksuelle følelse for å føle seg «mann». Han er absolutt en manne mann ellers. Sex er en egen verden. Så det er ikke dette som er usexy for meg. Folk som spør om han er homo eller biseksuell, dere må huske det er irrelevant og uansett svar så er dette kun sexlek for oss som vi begge liker veldig godt, ikke den lenger takk. Det som ble feil er at han tok tak og ble så selvstendig. Grunnen til at han ikke ønsket jeg ble med er at han synes det er flaut at jeg ser på. Vi har kun gjort dette veldig få ganger så jeg forstår han er reell når han sier det. Han som kom hjem til oss, da var jeg ikke hjemme. Igår så tilbød jeg mannen min å vente i bilen. Det var heller ikke greit, da falt jeg litt ut av det hele selv om han fortalte alt når han kom hjem. Jeg skal prate med han slik dere foreslår, og prøve å ha en fin dialog med han om dette.. så håper jeg vi kan fortsette å kose oss. Mulig jeg vil foreslå en pause fra leken. Vet ikke helt. -ts Anonymkode: 911c0...812 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #17 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for alle svar. Jeg ser ikke noe galt i at han leker tanken på andre menn (vi har også snakket om andre kvinner men det takler jeg ikke så det kommer aldri skje😂). Jeg synes det er utrolig sexy å se han bli brukt og at han tør å underkaste seg for meg på alle måter. Han er såpass selvsikker at han ikke trenger å undertrykke den delen av sin seksuelle følelse for å føle seg «mann». Han er absolutt en manne mann ellers. Sex er en egen verden. Så det er ikke dette som er usexy for meg. Folk som spør om han er homo eller biseksuell, dere må huske det er irrelevant og uansett svar så er dette kun sexlek for oss som vi begge liker veldig godt, ikke den lenger takk. Det som ble feil er at han tok tak og ble så selvstendig. Grunnen til at han ikke ønsket jeg ble med er at han synes det er flaut at jeg ser på. Vi har kun gjort dette veldig få ganger så jeg forstår han er reell når han sier det. Han som kom hjem til oss, da var jeg ikke hjemme. Igår så tilbød jeg mannen min å vente i bilen. Det var heller ikke greit, da falt jeg litt ut av det hele selv om han fortalte alt når han kom hjem. Jeg skal prate med han slik dere foreslår, og prøve å ha en fin dialog med han om dette.. så håper jeg vi kan fortsette å kose oss. Mulig jeg vil foreslå en pause fra leken. Vet ikke helt. -ts Anonymkode: 911c0...812 Ikke dra den lengre*** skulle det stå😉 Anonymkode: 911c0...812
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for alle svar. Jeg ser ikke noe galt i at han leker tanken på andre menn (vi har også snakket om andre kvinner men det takler jeg ikke så det kommer aldri skje😂). Jeg synes det er utrolig sexy å se han bli brukt og at han tør å underkaste seg for meg på alle måter. Han er såpass selvsikker at han ikke trenger å undertrykke den delen av sin seksuelle følelse for å føle seg «mann». Han er absolutt en manne mann ellers. Sex er en egen verden. Så det er ikke dette som er usexy for meg. Folk som spør om han er homo eller biseksuell, dere må huske det er irrelevant og uansett svar så er dette kun sexlek for oss som vi begge liker veldig godt, ikke den lenger takk. Det som ble feil er at han tok tak og ble så selvstendig. Grunnen til at han ikke ønsket jeg ble med er at han synes det er flaut at jeg ser på. Vi har kun gjort dette veldig få ganger så jeg forstår han er reell når han sier det. Han som kom hjem til oss, da var jeg ikke hjemme. Igår så tilbød jeg mannen min å vente i bilen. Det var heller ikke greit, da falt jeg litt ut av det hele selv om han fortalte alt når han kom hjem. Jeg skal prate med han slik dere foreslår, og prøve å ha en fin dialog med han om dette.. så håper jeg vi kan fortsette å kose oss. Mulig jeg vil foreslå en pause fra leken. Vet ikke helt. -ts Anonymkode: 911c0...812 Jeg skjønte ikke dette.. Tok tak og ble selvstendig? Altså nyter sex med en mann uten deg? At han ikke vil ha deg med? Du har jo vært med på dette, han fant vel ut at det var bedre uten deg? Anonymkode: 6cb20...874 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #19 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for alle svar. Jeg ser ikke noe galt i at han leker tanken på andre menn (vi har også snakket om andre kvinner men det takler jeg ikke så det kommer aldri skje😂). Jeg synes det er utrolig sexy å se han bli brukt og at han tør å underkaste seg for meg på alle måter. Han er såpass selvsikker at han ikke trenger å undertrykke den delen av sin seksuelle følelse for å føle seg «mann». Han er absolutt en manne mann ellers. Sex er en egen verden. Så det er ikke dette som er usexy for meg. Folk som spør om han er homo eller biseksuell, dere må huske det er irrelevant og uansett svar så er dette kun sexlek for oss som vi begge liker veldig godt, ikke den lenger takk. Det som ble feil er at han tok tak og ble så selvstendig. Grunnen til at han ikke ønsket jeg ble med er at han synes det er flaut at jeg ser på. Vi har kun gjort dette veldig få ganger så jeg forstår han er reell når han sier det. Han som kom hjem til oss, da var jeg ikke hjemme. Igår så tilbød jeg mannen min å vente i bilen. Det var heller ikke greit, da falt jeg litt ut av det hele selv om han fortalte alt når han kom hjem. Jeg skal prate med han slik dere foreslår, og prøve å ha en fin dialog med han om dette.. så håper jeg vi kan fortsette å kose oss. Mulig jeg vil foreslå en pause fra leken. Vet ikke helt. -ts Anonymkode: 911c0...812 Hele greia er bare ekkel og barnslig... Hvorfor inkludere en tredjepart i et velfungerende forhold? Kos dere sammen! Ikke ta med en ekkel gris fra gata bare fordi dere har en sær fetish. Anonymkode: b7101...ee4 11
ops2 Skrevet 9. juni 2021 #20 Skrevet 9. juni 2021 Dere har forskjellige behov, så enkelt er det. Du vil se på og være den som styrer. Han vil ikke at du ser på. Han liker ikke det. En av dere må gi etter, eller så må dette slutte helt. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå