AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Jeg og min mann har hatt veldig hyppig sex i det siste og synes jeg får mer og mer lyst på sex jo mer vi har det 🤩 Egentlig føles det ganske bra, vi har tros alt vært sammen i 16 år og det går bare oppover. Flere som har det like herlig for tiden ? 😍😍 Anonymkode: 9fceb...09d 1
Gjest Gyros Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg og min mann har hatt veldig hyppig sex i det siste og synes jeg får mer og mer lyst på sex jo mer vi har det 🤩 Egentlig føles det ganske bra, vi har tros alt vært sammen i 16 år og det går bare oppover. Flere som har det like herlig for tiden ? 😍😍 Anonymkode: 9fceb...09d Herlig! Ja, det er ofte litt selvforsterkende å ha sex ofte. Sunt for kropp & psyke. Vi har vært gift i over 30 år og har begge fortsatt hyppig sex.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Gyros skrev (4 timer siden): Herlig! Ja, det er ofte litt selvforsterkende å ha sex ofte. Sunt for kropp & psyke. Vi har vært gift i over 30 år og har begge fortsatt hyppig sex. Det er koselig at begge har hyppig sex og ikke bare en av dere😘 Anonymkode: 03155...9e5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå