Gå til innhold

T skjorte i 100% lin. Inwear koster 500 kr mens Ella&Il koster 999

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen? For meg er Inwear er bra merke med god kvalitet og det virker som det er den jevne oppfatningen også. Hvorfor er Ella&Il dobbelt så dyr? Er kvaliteten fantastisk god? Noen som har god erfaring med begge merker?

Anonymkode: 93ca9...af7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er forskjellen? For meg er Inwear er bra merke med god kvalitet og det virker som det er den jevne oppfatningen også. Hvorfor er Ella&Il dobbelt så dyr? Er kvaliteten fantastisk god? Noen som har god erfaring med begge merker?

Anonymkode: 93ca9...af7

Kan være at den ene er tykkere i stoffet, den ene er figursydd eller at den er produsert mer miljøvennlig, transporten koster og ikke minst, koster å produsere alt dette, dyrke linet og  produsere stoffet og så sy det til skjorter. Om noen i denne rekka ikke blir betalt så blir plagget billigere. Tenker billigere klær ikke er fra et selskap som betaler arbeiderene sine...

Anonymkode: 95dd5...fdd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tenker billigere klær ikke er fra et selskap som betaler arbeiderene sine..

Tja. Kan jo bare være at eierne tar seg bedre betalt. 

Anonymkode: 6d56c...bb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja. Kan jo bare være at eierne tar seg bedre betalt. 

Anonymkode: 6d56c...bb8

Ja selvfølgelig, men det må jo være tapere i den kjeden om plagget er billig uansett. 

Anonymkode: 95dd5...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Ella&Il er dyrt uansett hva du kjøper. Har ingen lin-t-skjorter derifra så har ingen direkte erfaring med merkene du nevner, men når det gjelder lin t-skjorter så opplever jeg en kvalitetsforskjell som ikke samsvarer med prisen. De dyreste lin t-skjortene jeg har (les: hadde) gikk det hull i temmelig raskt, mens noen av de som var mer middels priset er mer holdbare. 

Nå hiver jeg de i vaskemaskinen, da. Håndvasker du de så holder de nok lenger uansett. 

Anonymkode: 12ae2...1e5

AnonymBruker
Skrevet

De større merkene har råd til å masseprodusere og er ofte uetiske i produksjonen. Nå kjenner jeg ikke til disse to merkene spesifikt, men det kan du vel sjekke på nettsidene deres. Det ER dyrere å kjøpe bærekraftig. Bare det å skulle kjøpe stoff til å sy en skjorte selv er dyrere enn å kjøpe rett fra butikken og da regnes det ikke med tiden det tar å lage og shipping fra produksjonssted.

Anonymkode: ad61f...701

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...