AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Hva er forskjellen? For meg er Inwear er bra merke med god kvalitet og det virker som det er den jevne oppfatningen også. Hvorfor er Ella&Il dobbelt så dyr? Er kvaliteten fantastisk god? Noen som har god erfaring med begge merker? Anonymkode: 93ca9...af7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er forskjellen? For meg er Inwear er bra merke med god kvalitet og det virker som det er den jevne oppfatningen også. Hvorfor er Ella&Il dobbelt så dyr? Er kvaliteten fantastisk god? Noen som har god erfaring med begge merker? Anonymkode: 93ca9...af7 Kan være at den ene er tykkere i stoffet, den ene er figursydd eller at den er produsert mer miljøvennlig, transporten koster og ikke minst, koster å produsere alt dette, dyrke linet og produsere stoffet og så sy det til skjorter. Om noen i denne rekka ikke blir betalt så blir plagget billigere. Tenker billigere klær ikke er fra et selskap som betaler arbeiderene sine... Anonymkode: 95dd5...fdd 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tenker billigere klær ikke er fra et selskap som betaler arbeiderene sine.. Tja. Kan jo bare være at eierne tar seg bedre betalt. Anonymkode: 6d56c...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja. Kan jo bare være at eierne tar seg bedre betalt. Anonymkode: 6d56c...bb8 Ja selvfølgelig, men det må jo være tapere i den kjeden om plagget er billig uansett. Anonymkode: 95dd5...fdd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Ella&Il er dyrt uansett hva du kjøper. Har ingen lin-t-skjorter derifra så har ingen direkte erfaring med merkene du nevner, men når det gjelder lin t-skjorter så opplever jeg en kvalitetsforskjell som ikke samsvarer med prisen. De dyreste lin t-skjortene jeg har (les: hadde) gikk det hull i temmelig raskt, mens noen av de som var mer middels priset er mer holdbare. Nå hiver jeg de i vaskemaskinen, da. Håndvasker du de så holder de nok lenger uansett. Anonymkode: 12ae2...1e5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 De større merkene har råd til å masseprodusere og er ofte uetiske i produksjonen. Nå kjenner jeg ikke til disse to merkene spesifikt, men det kan du vel sjekke på nettsidene deres. Det ER dyrere å kjøpe bærekraftig. Bare det å skulle kjøpe stoff til å sy en skjorte selv er dyrere enn å kjøpe rett fra butikken og da regnes det ikke med tiden det tar å lage og shipping fra produksjonssted. Anonymkode: ad61f...701 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå