AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Nå er det ikke lenge til baby kommer, og jeg lurer på hvilket vaskemiddel dere bruker til baby? Anonymkode: b0af4...a00
Kicki_90 Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Neutral, blenda sensitive eller miele sensitive. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Bruker bare neutral, fordi mannen har eksem og tåler ikke noe annet 🤷 Jeg lærte forresten at det viktigste med vasking av nye klær til baby var ekstra skylling Anonymkode: da141...98f 1
supernaturalfan Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Neutral pulver. Bruker det til hele familien 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Før baby brukte jeg omo. Men fordi det er parfyme i den byttet jeg til blenda vaskepulver når jeg fikk baby. Og på babyens tøy bruker jeg det mildeste skyldemiddelet. Comfore sensitiv. Den er det litt parfyme i. Men babyen min er nå 4 måneder og har ikke fått noe reaskjon på det. Syns det er godt med litt ekstra god lukt i tøyet, og liker at det blir så mykt og godt av det. Anonymkode: b11d6...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå