AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Får bruke et annet dumt latinsk navn. Hvis ikke kaller jeg deg for en falsk mann/dame Anonymkode: bdc5b...172
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får bruke et annet dumt latinsk navn. Hvis ikke kaller jeg deg for en falsk mann/dame Anonymkode: bdc5b...172 mente å skrive Cis. Men bruk noe annet Anonymkode: bdc5b...172
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): mente å skrive Cis. Men bruk noe annet Anonymkode: bdc5b...172 Uansett er det jo bare rør. Sissy er slang på nettopp ikke cis, menn som liker å bli brukt av andre menn. Anonymkode: f6e84...59c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uansett er det jo bare rør. Sissy er slang på nettopp ikke cis, menn som liker å bli brukt av andre menn. Anonymkode: f6e84...59c Jeg vil kalle en person for falske mann eller dame hvis noen kaller meg for Cis. Hvis ikke en Mangina iallfall eller mannehater. Noen av de funker. Anonymkode: bdc5b...172 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Jeg liker Graham Linehan iallfall. Om noen er fan av The IT Crowd. Han er kjent, også J.K Rowling for å være Anti Trans. Fordi det er indre kaos som fører til mye rollespilling og ikke noen sammensatt regler. Så bra de er imot det Anonymkode: bdc5b...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå