AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Hvis et par har en aldersforskjell på 30 år kan du banne på at dama er i 20-årene og mannen i 50-årene. Har aldri sett en 40 år gammel kvinne velge en 70 år gammel mann. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 0b4ee...384
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis et par har en aldersforskjell på 30 år kan du banne på at dama er i 20-årene og mannen i 50-årene. Har aldri sett en 40 år gammel kvinne velge en 70 år gammel mann. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 0b4ee...384 Fordi 40åringen forstår at hun vil bli pleierske og skyr unna som pesten.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har aldri sett en dame i 20-årene med en mann i 50-årene. Sier ikke at det ikke forekommer, men det er temmelig sjeldent. Anonymkode: a3e8d...460 12
Tanuki Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Fordi førtiåringen har mer erfaring og vet hva som fungerer i lengden. En 20-åring kan eksperimentere og date uten å stresse. Selv er jeg 32 og kunne fint datet noen som var mye eldre, så lenge vi hadde felles interesser og sånn. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Umodne, de har ikke vært voksene så lenge, men man føler seg så voksen. Voksene damer ser det for hva det er. Anonymkode: 0b9f2...55b 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Selvfølgelig vil ikke en dame på 40, bli sammen med en mann som snart trenger pleie og dør. Damer på 40 år, er spreke, aktive og ønsker et aktivt sexliv. Anonymkode: ee6ba...f7f 18
GammelKaktus Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 O.G. skrev (6 minutter siden): Fordi 40åringen forstår at hun vil bli pleierske og skyr unna som pesten. Akkurat. 1
Majer Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Det finnes mange umodne jenter i tjueårene og de finner seg umodne menn på 40 istedenfor å finne en moden gutt på egen alder. Ser man på statistikk så viser det seg at forhold med stor aldersfordkjell sjeldent varer. Folk flest tror de er mer fornuftige enn de er. 9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig vil ikke en dame på 40, bli sammen med en mann som snart trenger pleie og dør. Damer på 40 år, er spreke, aktive og ønsker et aktivt sexliv. Anonymkode: ee6ba...f7f Dette. Mange damer på 40 kan fremdeles få barn til og med, så skal de bli sammen med en som er klar for sykehjem? 🤦🏼♀️ Anonymkode: 849bc...88f 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri sett en dame i 20-årene med en mann i 50-årene. Sier ikke at det ikke forekommer, men det er temmelig sjeldent. Anonymkode: a3e8d...460 Er faktisk hele fem slike par her jeg bor, har fått litt kommentarer her og der, men de er hyggelige folk. Anonymkode: ccba6...09a 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er faktisk hele fem slike par her jeg bor, har fått litt kommentarer her og der, men de er hyggelige folk. Anonymkode: ccba6...09a Hehe. De er altså samlet på ett sted. Det forklarer hvorfor jeg ikke har sett noen her jeg bor. Anonymkode: a3e8d...460 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 spørs hva du mener med unge damer da. Jeg er 32 og kunne fint hatt en eldre mann hvis kjemien stemte. Anonymkode: 37625...a1d 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har aldri sett en dame i 20-årene med en mann i 50-årene. Sier ikke at det ikke forekommer, men det er temmelig sjeldent. Anonymkode: a3e8d...460 Jeg vet ikke om noen i 20-årene som er sammen med noen i 50-årene, men vet om en kvinne på 28 som er sammen med en mann på 42. Anonymkode: d5743...34f 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #14 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig vil ikke en dame på 40, bli sammen med en mann som snart trenger pleie og dør. Damer på 40 år, er spreke, aktive og ønsker et aktivt sexliv. Anonymkode: ee6ba...f7f Slutt å diskriminere 70-åringer. Alder er bare et tall, akkurat som bil er bare en bil og man bør vite mye mer av historien til bilen. Det er tilstanden man er i som teller, ikke alderen i seg selv. 🙃 https://www.vg.no/nyheter/i/Ad6XW5/tore-70-alle-har-en-kraft-i-seg Anonymkode: a9da3...2d9 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #15 Skrevet 9. juni 2021 1 fordi unge damer ikke skjønner hva de gjør. De forholdene holder sjeldent lenge. 2 Fordi menn kan holde seg bra opp til 45-år, men så forfaller de raskt. En mann på 45 kan vær attraktiv for ei på 25, en mann på 70 er ikke attraktiv for ei dame på 50. Anonymkode: a6bac...f29 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #16 Skrevet 9. juni 2021 O.G. skrev (3 timer siden): Fordi 40åringen forstår at hun vil bli pleierske og skyr unna som pesten. Vi har nesten alle fått med oss nå at kvinner på ca 40 - 45 år og nedover stikker av straks det blir litt motstand her i livet. Det var jo dette med "kvinnerettigheter" og alt det. Lojaliteten i et forhold er borte som dugg for solen. Men hos den eldre generasjonen er lojaliteten fortsatt til stede. En skikkelig kvinne står hos sin mann i hele 15 år til tross for at han har vært syk. https://www.nrk.no/norge/krf-vil-ha-ny-kontantstotte-_-na-for-eldre-1.15473973 Og gjett, de har ikke engang 30 års forskjell seg imellom. For det er dette som er lojalitet ovenfor hverandre. Skikkelige saker. Et fullstendig fremmedord selvsagt for dagens Tinder-Noldus generasjon. Anonymkode: 33374...1e6 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #17 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi har nesten alle fått med oss nå at kvinner på ca 40 - 45 år og nedover stikker av straks det blir litt motstand her i livet. Det var jo dette med "kvinnerettigheter" og alt det. Lojaliteten i et forhold er borte som dugg for solen. Men hos den eldre generasjonen er lojaliteten fortsatt til stede. En skikkelig kvinne står hos sin mann i hele 15 år til tross for at han har vært syk. https://www.nrk.no/norge/krf-vil-ha-ny-kontantstotte-_-na-for-eldre-1.15473973 Og gjett, de har ikke engang 30 års forskjell seg imellom. For det er dette som er lojalitet ovenfor hverandre. Skikkelige saker. Et fullstendig fremmedord selvsagt for dagens Tinder-Noldus generasjon. Anonymkode: 33374...1e6 Dette er jo et jevngammelt par, pensjonister begge to. Hva i all verden var koblingen til denne tråden om hvorfor par med stor aldersforskjell bare skjer når damene er svært unge? Jeg tror det er betydelig større sjanse for at par holder sammen også i motgang når de er jevngamle, framfor når en fortsatt er ung og sprek når den andre blir gammel og syk/svekket. Jeg tror virkelig ikke kvinner i 20 åra er mer interessert i å ta seg av en pleietrengende mann enn kvinner i 40 åra. Men kvinnene i 20 åra har normalt flere år å gå på før de havner der om de velger en eldre mann. Dvs at forholdet sannsynligvis er avsluttet før de kommer så langt. Anonymkode: a6bac...f29 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vi har nesten alle fått med oss nå at kvinner på ca 40 - 45 år og nedover stikker av straks det blir litt motstand her i livet. Det var jo dette med "kvinnerettigheter" og alt det. Lojaliteten i et forhold er borte som dugg for solen. Men hos den eldre generasjonen er lojaliteten fortsatt til stede. En skikkelig kvinne står hos sin mann i hele 15 år til tross for at han har vært syk. https://www.nrk.no/norge/krf-vil-ha-ny-kontantstotte-_-na-for-eldre-1.15473973 Og gjett, de har ikke engang 30 års forskjell seg imellom. For det er dette som er lojalitet ovenfor hverandre. Skikkelige saker. Et fullstendig fremmedord selvsagt for dagens Tinder-Noldus generasjon. Anonymkode: 33374...1e6 Litt forskjell på å pleie sin partner etter et langt liv sammen og på å pleie sin partner fra dag én - synes du ikke? Anonymkode: a3e8d...460 8
Gjest TheCatLady Skrevet 9. juni 2021 #19 Skrevet 9. juni 2021 Kanskje fordi 40-åringen fortsatt er attraktiv og kjekk? Det går en grense for menn også uansett hva de selv tror. For å være litt "slem" så tror jeg at det har noe med det å gjøre. I hvert fall når det gjelder stor aldersforskjell. Skulle jeg gått opp 30 år så hadde mannen vært nesten 70 år og nesten jevnaldrende med mine foreldre. Jeg ser ikke for meg forhold med menn såpass mye eldre i det hele tatt. Forhold med en sånn aldersforskjell er ikke i tankene mine engang. Greit nok at en mann i den alderen kan være sprek og alt sånt, men stor forskjell på meg og han. 20 år er også for mye synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #20 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har nesten alle fått med oss nå at kvinner på ca 40 - 45 år og nedover stikker av straks det blir litt motstand her i livet. Det var jo dette med "kvinnerettigheter" og alt det. Lojaliteten i et forhold er borte som dugg for solen. Men hos den eldre generasjonen er lojaliteten fortsatt til stede. En skikkelig kvinne står hos sin mann i hele 15 år til tross for at han har vært syk. https://www.nrk.no/norge/krf-vil-ha-ny-kontantstotte-_-na-for-eldre-1.15473973 Og gjett, de har ikke engang 30 års forskjell seg imellom. For det er dette som er lojalitet ovenfor hverandre. S Anonymkode: 33374...1e6 Hvis du først skal gå ned den veien, så er det i større grad (eldre) menn som stikker når kona trenger hjelp og omsorg. Jo sykere hun blir jo oftere stikker han. Anonymkode: 72495...73a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå