Imsdalen Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 ostekaker skrev (1 minutt siden): Hva ble sagt på pressekonferanssen? Frivillige kan søke fastlegen om å ta Janssen-vaksinen, men det er strenge kriterier. Nei, jeg kommer ikke til å søke. Regner med å få tilbud om Pfizer om ikke så lenge, og de få ukene skal jeg klare å holde ut for å få en bedre vaksine med færre bivirkninger. 2
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Imsdalen skrev (4 minutter siden): Frivillige kan søke fastlegen om å ta Janssen-vaksinen, men det er strenge kriterier. Nei, jeg kommer ikke til å søke. Regner med å få tilbud om Pfizer om ikke så lenge, og de få ukene skal jeg klare å holde ut for å få en bedre vaksine med færre bivirkninger. De sa ingenting om bivirkninger og etch?
Imsdalen Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 ostekaker skrev (Akkurat nå): De sa ingenting om bivirkninger og etch? Joda, det ble snakket mye om bivirkninger, og hvorfor man på tross av disse velger å tilby vaksinen til frivillige som mener de er i en så utsatt livssituasjon at det er uholdbart å vente lenger på det ordinære vaksinasjonsprogrammet. 2
NorthernLight Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Imsdalen skrev (9 minutter siden): Regner med å få tilbud om Pfizer om ikke så lenge Eller Moderna? Tror ikke man kan velge der. 1
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Imsdalen skrev (3 minutter siden): Joda, det ble snakket mye om bivirkninger, og hvorfor man på tross av disse velger å tilby vaksinen til frivillige som mener de er i en så utsatt livssituasjon at det er uholdbart å vente lenger på det ordinære vaksinasjonsprogrammet. Herregud, leke med folks liv på den måten ass. 1
Imsdalen Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 NorthernLight skrev (Akkurat nå): Eller Moderna? Tror ikke man kan velge der. Hittil har vi kun fått Pfizer her i Tromsø. og har ikke hørt noe om at kommunen har planer om å ta i bruk Moderna også. Men ja, er det Moderna vi får når det blir min tur så takker jeg ikke nei til den. ostekaker skrev (Akkurat nå): Herregud, leke med folks liv på den måten ass. Ja det kan du si.... 1
Elhaym Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er vaksinert, men samboeren min er ikke. Han vil ta vaksinen. Dette fordi han må til Sverige hvor han er fra for og ordne en del ting før forestående fødsel og ikke kan være i karantene på karantenehotell. Det er absolutt ikke optimalt men slik situasjonen er nå hvor hans gruppe er skjøvet bakover kan han glemme å være vaksinert før slutten av juli. Det er ikke snakk om harryhandel eller lignende, men et ærend som krever personlig oppmøte og som må være i orden før barna blir født. Heldigvis er ikke risikoen for bivirkninger så stor, men det er jo unektelig ganske dritt om noe skulle skje pga dette ..
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 Noen som kan linke til artikler om pressekonferanssen?
Elhaym Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2021 ostekaker skrev (Akkurat nå): Noen som kan linke til artikler om pressekonferanssen? Du klarer jo å finne frem på kg helt fint, så vil tro det ikke er vanskelig for deg å gå til forsiden av en hvilken som helst avis 5
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 Elhaym skrev (Akkurat nå): Du klarer jo å finne frem på kg helt fint, så vil tro det ikke er vanskelig for deg å gå til forsiden av en hvilken som helst avis Hadde jeg det hadde jeg vel ikke spurt.
Charlie Amberson Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 34 minutter siden, ostekaker said: Herregud, leke med folks liv på den måten ass. Mer lek med liv å nekte folk en vaksine som for de aller fleste er tryggere enn risiko for smitte. Den brukes i mange land, bare norske særregler som har pauset den her hittil.
Tiuren Skrevet 9. juni 2021 #14 Skrevet 9. juni 2021 Har jeg sjangs til å få den mer en to uker før den andre, så gjør jeg det!
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #15 Skrevet 9. juni 2021 Charlie Amberson skrev (Akkurat nå): Mer lek med liv å nekte folk en vaksine som for de aller fleste er tryggere enn risiko for smitte. Den brukes i mange land, bare norske særregler som har pauset den her hittil. Vanligvis ville jeg ha vært enig med deg, men dette tilfelle er jeg ikke.
Elhaym Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #16 Skrevet 9. juni 2021 Charlie Amberson skrev (4 minutter siden): Mer lek med liv å nekte folk en vaksine som for de aller fleste er tryggere enn risiko for smitte. Den brukes i mange land, bare norske særregler som har pauset den her hittil. Er ganske enig med deg. Det jeg reagerer mest på er at denne vaksinen er tatt av så mange, og så fremstilles den som "verre enn" sykdommen, når prosenten er på 0.05 for å oppleve en risiko?
Elhaym Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #17 Skrevet 9. juni 2021 ostekaker skrev (6 minutter siden): Hadde jeg det hadde jeg vel ikke spurt. www.vg.no www.nrk.no www.db.no www.tv2.no www.regjeringen.no www.aftenposten.no 5
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 Elhaym skrev (1 minutt siden): www.vg.no www.nrk.no www.db.no www.tv2.no www.regjeringen.no www.aftenposten.no Når jeg går inn er det hoved sidene.
ostekaker Skrevet 9. juni 2021 #19 Skrevet 9. juni 2021 Elhaym skrev (2 minutter siden): www.vg.no www.nrk.no www.db.no www.tv2.no www.regjeringen.no www.aftenposten.no Fikk lest om de nye karantene reglene da. Men ikke helt det jeg spurt om.
Elhaym Skrevet 9. juni 2021 Forfatter #20 Skrevet 9. juni 2021 ostekaker skrev (Akkurat nå): Fikk lest om de nye karantene reglene da. Men ikke helt det jeg spurt om. ostekaker skrev (2 minutter siden): Når jeg går inn er det hoved sidene. Ja, men det er jo sånn ca øverste artikkel i alle sammen, og om du klarer skrive her så tror jeg du klarer finne det. Har troen på deg. 2
Anbefalte innlegg