AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Var på jobbintervju i begynnelsen av forrige uke. Intervjuer sa jeg kanskje ville få tilbakemelding allerede fredag, ellers ville det bli tidlig denne uka. Jeg har fortsatt ikke hørt noe og begynner å bli utålmodig. Vil det virke veldig masete å ringe i morgen eller fredag å etterlyse svar om jeg ikke har hørt noe? Anonymkode: 53a5c...4ae
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Ville absolutt ringt i dag eller i morgen og etterlyst ja Anonymkode: aa557...8b2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville absolutt ringt i dag eller i morgen og etterlyst ja Anonymkode: aa557...8b2 Takk for svar Er redd for å virke masete, men vil gjerne ha en avklaring så jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Skal nemlig på intervju for en annen stilling tidlig til neste uke, men om jeg får den jeg venter på svar fra kommer jeg til å avlyse det intervjuet. Jobbene er mer eller mindre like, men det er mye lenger reisevei dit jeg skal på intervju til uka, 45 minutter mot 15 minutter til jobben jeg venter på svar fra. -ts Anonymkode: 53a5c...4ae
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk for svar Er redd for å virke masete, men vil gjerne ha en avklaring så jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Skal nemlig på intervju for en annen stilling tidlig til neste uke, men om jeg får den jeg venter på svar fra kommer jeg til å avlyse det intervjuet. Jobbene er mer eller mindre like, men det er mye lenger reisevei dit jeg skal på intervju til uka, 45 minutter mot 15 minutter til jobben jeg venter på svar fra. -ts Anonymkode: 53a5c...4ae Du er ikke masete! Du viser at du er interessert og skiller deg ut fra mengden 🙂 Anonymkode: 420d2...d0a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Dropp det, det er masete fremferd som ingen liker. Vent til nesten uke før du finner på å ringe. Ville de hatt deg hadde de sannsynligvis tatt opp tråden raskt, det kan også være de avventer tilbakemelding fra en som har fått tilbud, og derfor ikke vil gi svar før det vet hva den som har fått tilbud svarer. Anonymkode: e54f3...14b 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Hører du ikke noe til fredag så ville jeg ringt da. Anonymkode: 39fbe...154
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dropp det, det er masete fremferd som ingen liker. Vent til nesten uke før du finner på å ringe. Ville de hatt deg hadde de sannsynligvis tatt opp tråden raskt, det kan også være de avventer tilbakemelding fra en som har fått tilbud, og derfor ikke vil gi svar før det vet hva den som har fått tilbud svarer. Anonymkode: e54f3...14b Uenig... Anonymkode: 420d2...d0a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er ikke masete! Du viser at du er interessert og skiller deg ut fra mengden 🙂 Anonymkode: 420d2...d0a Har du selv jobbet med ansettelser? Mange vil oppleve det som masete, jo. Skille seg ut og vise interesse skal man gjøre på intervjuet, etterpå tas avgjørelsen basert på det. Ikke nødvendig å ringe da for å vise enda mer interesse, de er gjerne opptatt med andre arbeidsoppgaver også i tillegg til dette. Anonymkode: de9b9...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå