AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Kan en få attest mens en fremdeles er ansatt? Ønsker ikke å slutte i den jobben, men trenger mer jobb for å tjene mer penger. Har funnet en ekstra jobb, og trenger attest for å regne ut ansenitet, og da vil jeg gå opp en del i lønn. Anonymkode: a0f6b...504
Zooey Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Så du ønsker å fortsette i nåværende stilling i tillegg til ny jobb? Ser i såfall ikke problemet med å spørre etter attest.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 7 minutter siden, Zooey said: Så du ønsker å fortsette i nåværende stilling i tillegg til ny jobb? Ser i såfall ikke problemet med å spørre etter attest. Ja, siden ingen er fulltidsstillinger så ønsker jeg det. Men finner bare info om at man har krav på sluttattest Anonymkode: a0f6b...504
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, siden ingen er fulltidsstillinger så ønsker jeg det. Men finner bare info om at man har krav på sluttattest Anonymkode: a0f6b...504 Du kan be om referanse. Anonymkode: 42ae4...8d9
Loff77 Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, siden ingen er fulltidsstillinger så ønsker jeg det. Men finner bare info om at man har krav på sluttattest Anonymkode: a0f6b...504 Du kan fint spørre arbeidsgiver om attest, han biter nok ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå