Gå til innhold

Hva synes dere om folk som ikke bruker munnbind?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere redde for å bli smitta? Sier dere noe?

Anonymkode: 8052c...df6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At dem er idioter

Anonymkode: 8dcd7...9c0

• Liker 6
Skrevet

Nei, jeg sier ikke noe og er ikke redd for å bli smitta så lenge jeg bruker munnbind selv. 
Det kan være mange grunner til at folk ikke bruker munnbind og det har ikke andre noe med. 
Det jeg derimot sier noe på, er feilbruk av munnbind, da kan man like godt la være å bruke det. Trenger ikke alltid å si noe heller, et blikk sier mye. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er  fullvaksinert...trenger ikke bruke. Det er ganske mange som begynner å bli fullvaksinerte nå, så kanskje du skal tenke på det neste gang du ser noen uten munnbind!

Anonymkode: c5526...57f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Synes de er noen egoister.. her jeg bor er det smitte nå. Men likevel kom en hel skoleklasse med ungdommer på bussen uten munnbind. Blir så frustrert.

Anonymkode: 97129...f03

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er  fullvaksinert...trenger ikke bruke. Det er ganske mange som begynner å bli fullvaksinerte nå, så kanskje du skal tenke på det neste gang du ser noen uten munnbind!

Tenker dog mest på ungdom i gjenger... Og de er som regel ikke vaksinerte.

miztyia skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg sier ikke noe og er ikke redd for å bli smitta så lenge jeg bruker munnbind selv. 
Det kan være mange grunner til at folk ikke bruker munnbind og det har ikke andre noe med. 
Det jeg derimot sier noe på, er feilbruk av munnbind, da kan man like godt la være å bruke det. Trenger ikke alltid å si noe heller, et blikk sier mye. 

Du vet at munnbind beskytter andre, og ikke deg selv?

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes de er like irriterende som folk som lager 10 000 "hva synes dere om"-tråder.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Jeg synes de er like irriterende som folk som lager 10 000 "hva synes dere om"-tråder.

Ja, de så jeg akkurat nå, og jeg står ikke bak dem... Jeg lurer oppriktig på noe som er relevant, munnbindbruk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker dog mest på ungdom i gjenger... Og de er som regel ikke vaksinerte.

Du vet at munnbind beskytter andre, og ikke deg selv?

Tro det eller ei, men et ordentlig munnbind beskytter faktisk begge veier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
miztyia skrev (Akkurat nå):

Tro det eller ei, men et ordentlig munnbind beskytter faktisk begge veier.

Ja, beskytter noe men aller mest fra å spre egen smitte.

Tror det var sånn 90% sikkert for å ikke spre egen smitte, og 30% for å forhindre å bli smittet.

Med mindre du snakker om munnbind som koronapersonell bruker. Det får  ikke hvermansen tak i på butikken.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, beskytter noe men aller mest fra å spre egen smitte.

Tror det var sånn 90% sikkert for å ikke spre egen smitte, og 30% for å forhindre å bli smittet.

Med mindre du snakker om munnbind som koronapersonell bruker. Det får  ikke hvermansen tak i på butikken.

Ja, jeg skrev ordentlig munnbind ja. Det fikk man tak i for et års tid siden eller noe, vet ikke hvordan det er nå. 
Men om noen nyser mot deg er du sikrere med munnbind enn uten. 
Jeg har mer tro på avstand enn munnbind riktignok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne kunne brukt munnbind, men pga alvorlig lungesykdom og nedsatt lungekapasitet så lar det seg ikke gjøre. Jeg får ikke puste. Så ikke anta at alle som ikke bruker munnbind driter i smittevern.. Jeg hadde følt meg mye tryggere med munnbind på når jeg må til legen f. eks, men det går dessverre ikke. 

Anonymkode: fa16f...6f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
miztyia skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg skrev ordentlig munnbind ja. Det fikk man tak i for et års tid siden eller noe, vet ikke hvordan det er nå. 
Men om noen nyser mot deg er du sikrere med munnbind enn uten. 
Jeg har mer tro på avstand enn munnbind riktignok.

det er jeg enig i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker å se det. Det gir meg litt troen på mennesker å observere at i hvertfall ikke alle ukritisk gjør tenker som myndigheter befaler dem. Selv er jeg feig, så jeg bruker munnbind.

Anonymkode: 6b7da...915

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare brukt munnbind en håndfull ganger siden mars i fjor.

Jeg tror ikke på myndighetene. Alt er løgn for å få oss til å ta den giftige vaksinen. Mektige oligarker som Bill Gates, Mark Zuckerberg og George Soros står bak.

Anonymkode: 93b0d...abb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Liker å se det. Det gir meg litt troen på mennesker å observere at i hvertfall ikke alle ukritisk gjør tenker som myndigheter befaler dem. Selv er jeg feig, så jeg bruker munnbind.

Tror det heller kan kalles; mennesker som gir totalt beng.. de er ikke kritiske til myndighetene, de bare bryr seg ikke. Bryr seg kun om seg selv.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det verste med folk som ikke bruker munnbind, er at de utløser ekle primitive reaksjoner fra menneskekryp som ikke har nok med å passe på seg selv. Bruker munnbind selv, og gjør så godt jeg kan for å huske å bruke det når det er påkrevd/anbefalt.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror det heller kan kalles; mennesker som gir totalt beng.. de er ikke kritiske til myndighetene, de bare bryr seg ikke. Bryr seg kun om seg selv.

Forfriskende, syns jeg. Herlig med mennesker som bryr seg mer med seg selv enn med alle andre. Syns det er helt forferdelig med det angiver-samfunnet som har vokst fram i kjølvannet av liksom-pandemien. Minner meg om ting mine besteforeldre fortalte meg om hvordan det var å leve i Sovjetunionen.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Du vet at du kan bli smittet selv om du er vaksinert? Du vil i så tilfelle ikke bli så syk. Men tenk i det minste på at du dermed kan smitte andre som ikke er vaksiner og at denne personen kan bli veldig syk.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har bare brukt munnbind en håndfull ganger siden mars i fjor.

Jeg tror ikke på myndighetene. Alt er løgn for å få oss til å ta den giftige vaksinen. Mektige oligarker som Bill Gates, Mark Zuckerberg og George Soros står bak.

Anonymkode: 93b0d...abb

Slutt å spre løgn og konspirasjoner.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...