Gjest Smeltemann Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Hva synes dere om de som bruker giftering?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Smeltemann skrev (10 minutter siden): Hva synes dere om de som bruker giftering? Leaked brukernavn? Er det du som har starta alle disse trådene, smeltemann? Anonymkode: f8416...2fa 3
Gjest Smeltemann Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leaked brukernavn? Er det du som har starta alle disse trådene, smeltemann? Anonymkode: f8416...2fa Nei, det er vel anonym? Det er ikke jeg. Kanskje det er du?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Smeltemann skrev (4 minutter siden): Nei, det er vel anonym? Det er ikke jeg. Kanskje det er du? Neeeei vel 😄 Anonymkode: b9062...f52
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Smeltemann skrev (2 timer siden): Nei, det er vel anonym? Det er ikke jeg. Kanskje det er du? Kan jo være hvem som helst av oss. Du har jo den AB funksjonen også. Men ganske suspekt at det står en tråd med ditt navn på nå. Anonymkode: f8416...2fa
Gjest Smeltemann Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kan jo være hvem som helst av oss. Du har jo den AB funksjonen også. Men ganske suspekt at det står en tråd med ditt navn på nå. Anonymkode: f8416...2fa Står for det jeg skriver,så slapp av 🙂
Måneskinn Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Ja hva skal man si om de som bruker giftering. Djelvens folk?? Eller helt normale mennesker som har giftet seg og som dermed går med ring bruker da vel ikke så mye hjernekapasitet på det... Da jeg var gift hadde jeg ringen på hver dag hele tida. Gleder meg til jeg gifter meg igjen en gang, da skal det også glitre på min hånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå