lisla Skrevet 10. juni 2021 #21 Skrevet 10. juni 2021 2 minutter siden, Callisto83 said: Når du blir sint og freser mot mot monitoren eller TV skjermen pga et spill, da er du gamer Haha - godt å få det bekrefta - jeg er en gamer 😁 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #22 Skrevet 10. juni 2021 Jeg og mannen er begge gamere. Vi spiller hver dag og har spilt i 14 år. Anonymkode: 9f5e0...cac
Ariana807 Skrevet 10. juni 2021 #23 Skrevet 10. juni 2021 Alle rundt meg vil kalle meg en «gamer»/«nerd» da jeg bruker feriedager når nye spill kommer ut. Men jeg vet basert på spillene min, at mange vil kalle meg en «casual» gamer, og ikke en skikkelig gamer. The Sims 4, Spore, Planet Zoo spilles på PC. Skylanders, Life is Strange på Playstation, Pokemon (SW/SH, Quest, Snap), Mario, Marvel Ultimate Alliance, Zelda på Nintendo Switch, Pokemon Snap og Pokemon Stadium på Nintendo 64… jeg kunne sikkert nevnt flere spille også. Men disse spillene går for mange under «casual» gamer definisjonen.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #24 Skrevet 10. juni 2021 Jeg er nok closet gamer. Har gaming PC. Favoritt spillet har jeg 516 timer spilt på et par år. Neste favoritt har 410 timer. Og nei, det er ikke sims. Sims gjelds ikke. 😂 Anonymkode: 235cd...c85
Hannah80 Skrevet 10. juni 2021 #25 Skrevet 10. juni 2021 lisla skrev (10 minutter siden): Men- jeg ville nok også synes det var rart om noen som spilte bubble shooter på mobilen kalte seg selv gamer. Nå fikk jeg meg en god latter 😂😂😂 Bubble shooter faktisk. Puuuh, da kan jeg trygt fortsette å spille det på bussen😂👍
Gjest Saph Skrevet 10. juni 2021 #26 Skrevet 10. juni 2021 (endret) Vil kalle meg periodegamer. Når jeg får et nytt spill blir jeg hektet og sitter lett 8-9 timer hver dag i mange uker. Men så runder jeg spillet og da kan kan jeg legge det hele på hylla i flere måneder. Endte faktisk opp på sykehuset på grunn av overspilling av zelda, det er teit det! Endret 10. juni 2021 av Saph
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #27 Skrevet 10. juni 2021 Dette er det så mange meninger om at det blir feil uansett om du kaller deg gamer eller ikke. Selv er jeg ikke så glad i uttrykket på grunn av all gatekeepingen rundt det. Gode gaming communities vil ta deg i mot med åpne armer uansett hva du spiller og hvor mye:) Og angående mobilspill: dagens mobilspill er bedre enn pc-spill og konsollspill var før, noen mobilspill blir til og med gitt ut til konsoll/pc i tillegg til mobil. Gitt to personer som spiller samme spill like mye, men en på pc og en på mobil, kan kun en av dem kalle seg gamer da? om man skal dømme ett spill bør man dømme det pga kvaliteten på spillet, ikke på bakgrunn av hvilken enhet det er gitt ut på. Anonymkode: 63f5f...2a4 1
Realverdien Skrevet 10. juni 2021 #28 Skrevet 10. juni 2021 Jeg tenker at en gamer spiller PC, og da spill av typen som spilles over nett med andre mennesker. Typ wow, lol, dota, cod, age of conan, world of tanks etc. Han spiller daglig eller i det minste ofte, og det er den fremste aktiviteten hans. Det er mulig å game, uten å være gamer. Mulig det finnes noen unntak for konsollspill nå som disse også er blitt kraftigere. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #29 Skrevet 11. juni 2021 On 6/10/2021 at 8:11 PM, Realverdien said: Jeg tenker at en gamer spiller PC, og da spill av typen som spilles over nett med andre mennesker. Typ wow, lol, dota, cod, age of conan, world of tanks etc. Han spiller daglig eller i det minste ofte, og det er den fremste aktiviteten hans. Det er mulig å game, uten å være gamer. Mulig det finnes noen unntak for konsollspill nå som disse også er blitt kraftigere. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor "gamer" skal være knyttet til PC eller multiplayer. Spiller du hundrevis av timer med Skyrim, Fallout, Zelda og Dragon Quest, så er du ikke en gamer, men hvis du spiller WoW eller Counter-Strike så er du en? Anonymkode: 4cebf...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå