Gjest5656 Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Ser ut som Helsenorge appen ble fjernet fra Google Play. Noen som vet hvorfor? Hva skal man bruke da ?
Miss Marble Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Gjest5656 skrev (5 minutter siden): Ser ut som Helsenorge appen ble fjernet fra Google Play. Noen som vet hvorfor? Hva skal man bruke da ? Jeg logget inn på helsenorge.no og fant coronasertifikatet der. 1
Mezzosoprena Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Gjest5656 skrev (43 minutter siden): Ser ut som Helsenorge appen ble fjernet fra Google Play. Noen som vet hvorfor? Hva skal man bruke da ? Du kan gå inn på helsenorge via nettet, trenger ikke appen for å kunne logge inn...
Christiane_W Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Om Android appen tilsvarte den for iOS var den strengt tatt bare en snarvei til helsenorge.no. Jeg får i alle fall opp akkurat samme forside i appen og om jeg går inn på helsenorge.no via nettleser på iPhone. Altså har man ikke behov for appen.
Anbefalte innlegg