^me^ Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 jeg smakte den nye maltesers i butikken, og synes de var KJEMPE GODE!!! jeg har fått meg en n yndlingsjokolade nå har du smakt? hva er din dom?
Fauna Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Gikk rundt å spiste på dem hele tiden da jeg bodde i England. Ble overlykkelig da jeg fant ut at de hadde funnet veien til Norge Himmelske
Hilde Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Jeg har engelsk familie, og har fått Maltesers til jul så lenge jeg kan huske.. Nå slipper jeg å få tilsendt i posten lenger!
Malama Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 Ja, jeg har smakt dem. Og nei, jeg likte dem slett ikke, kjøper ikke flere akkurat. (mer eksakt: Jeg har smakt EN, min samboer smakte vel et par, min bror smakte en, og vi overlot resten av posen til mine foreldre, det var der vi var da sambo skulle kjøpe dette greiene..)
Lillepuz Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 mm, kjøpte dem hele tiden da jeg var i england. men har enda ikke kjøpt dem her.
Grooo Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Har såvidt smakt dem i England, og de er IKKE gode!
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Mumset mye maltesers da jeg bodde i England, og ble overlykkelig da jeg fant dem på Ikea i fjor.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 England-sjokolade ja! Elsker dem og ble overøykkelig da jeg så dem her i norge igjen :D
lillesky Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 Nei! Jeg kjøpte det i Spania i vår, gledet meg til å kose meg med de på kvelden, også var de så vonde. Men, smaken er som baken: den er delt. Ser at det er mange her som liker dem.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 Er det disse som fulgte med de infamøse startpakkene i år? Fikk aldri smakt det jeg..
tøydukke Anna Skrevet 9. september 2005 #13 Skrevet 9. september 2005 ENDELIG har Maltesers kommet til Norge! Det er supergodt. Jeg har hamstret Maltesers når jeg har vært i utlandet og når de har hatt stooore bokser Maltesers på SmartClub. Nam nam..
Gjest Tristessa Skrevet 9. september 2005 #14 Skrevet 9. september 2005 Elsker Maltesers! Men de har da vitterlig vært til salgs i Norge i mange år? Har i alle fall kjøpt Maltesers til blodpris på velassorterte godtebutikker og på IKEA.
-Fisken- Skrevet 9. september 2005 #15 Skrevet 9. september 2005 Hva er inni disse? ← Det lurer jeg også på.
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #16 Skrevet 9. september 2005 Kan noen beskrive hvordan disse smaker? Ser på reklamen at det er noe lett og luftig inni. Ligner de på Pops/Kina (slike sjokoladekuler med porøs kjeks)?
Gjest Yvette Skrevet 9. september 2005 #17 Skrevet 9. september 2005 Maltesers er kjekskuler med sjokoladeovertrekk men jeg liker dem ikke, jeg synes kjeksen inni er tørr og smakløs, akkurat som soft-iskjeks.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #18 Skrevet 9. september 2005 De her i Norge var ikke noe gode! I England spiste jeg det hele tiden, og det var kjempegodt, og gledet meg da jeg så det i Norge, men det smakte så vondt. Skal aldri kjøpe mer.
Hu i Svingen Skrevet 9. september 2005 #19 Skrevet 9. september 2005 Litt morbid med mat oppkalt etter katter? :klø:
vilde Skrevet 9. september 2005 #20 Skrevet 9. september 2005 Maltesers har alltid vært en favoritt! Kjøpte alltid det når jeg var i England tidligere! Ble utrolig glad når Deli de Luca kom til Oslo for noen år siden og begynnte å selge masse godt snop(Maltesers, Skitteles og Kanel tyggi!!!!) som tidligere ikke var å få tak i! Og nå har jo flere andre butikker også følgt med, kjempebra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå