AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Hvis man ikke er tilknyttet studentmiljøet der, oppleves det veldig bygdete(bygdedyr og mye sladrekjerringer) eller er stedet litt for stort til det? Anonymkode: 9f06f...193
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis man ikke er tilknyttet studentmiljøet der, oppleves det veldig bygdete(bygdedyr og mye sladrekjerringer) eller er stedet litt for stort til det? Anonymkode: 9f06f...193 Litt kanskje. Men samtidig for mye trafikk med studenter til at det blir skikkelig bygdeprat om hver og en. Men bor du alene i skogen og er sær nok blir det litt slarv. Var litt sånn "han homon oppi der" og "han hasjisn nedi der" når jeg bodde der for 20 år siden. Anonymkode: 023bd...cb3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er innflytter her og jeg har ikke merket noe til det. Men det kan være fordi jeg ikke bryr meg. Anonymkode: 4e681...904 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Sogndal er ikke såå lite og veldig nydelig sted ♥️ Anonymkode: 3b296...281 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå