Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg teller ned minutt.  Alt er tungt og forferdelig.  Har gått opp 20 kg i tillegg.. vil gjerne få tiden til å gå fortere 

Anonymkode: 634bc...118

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig svar, men netflix 😄 

Anonymkode: 3d22d...70e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt koko men lagde en liste med ett gjøremål hver dag, ikke noe avanser da kroppen min var ødelagt- full av vann og opp 25 kg. men jeg bakte en del, ryddet/vasket, sorterte skuff/skaper, ryddet frys,  Ventet tvillinger og Var livredd for å ikke ha ting på plass 😂

Anonymkode: 9e60f...65a

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet, og så kom han 2 uker for tidlig. Den ene uka jeg hadde fri føyk jeg rundt å kjøpte bil, satt opp seng etc 

Anonymkode: 847f0...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Med første ordne jeg mye praktiske ting siste ukene. Gjorde klar ting til baby, rydda hjemme i boder, vaska alt av klær og ting man ikke vasker så ofte, bakte mye pizzasnurrer og horn til barsel, hadde bilen på vask og dekkskift, frisørtime, besøkte folk jeg ikke hadde besøkt på en stund, var til veterinæren med katten, handlet inn diverse, generelt masse sånne ærend man ikke har tid til etter fødselen. Men da var jeg i god form da

Nå med andre er jeg i skikkelig dårlig form og alt av rydding og farting utgår, det går mest i strikking, se på tv og slappe av. Prøver å gjøre minst et praktisk gjøremål, om enn bare så lite som å kikke i postkassen eller vanne blomster. Lurt å ha en liste man kan krysse av (med banale ting: lage frokost, se på tv, ta en dusj), bare så man ikke føle man bare finnes uten mål og mening. 

Får ikke vekk disse emojiene 😁🙈

🤥😫

Anonymkode: 68a8a...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde én praktisk ting hver dag, f.eks vaske babyklær, handle inn litt småting eller ukeshandle. Ellers gikk jeg tur, gjorde husarbeid, ordnet i hagen eller satt og slappet av i skyggen med en podcast eller strikketøyet. 

Anonymkode: d1981...712

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde klart inne, bakte, trente, strikket og slappet av, var i relativt god form

Anonymkode: 34026...46f

AnonymBruker
Skrevet

Var sykt travelt med jobb og fysioterapi og alt som skulle ordnes

Anonymkode: 35271...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Med første så jeg alle sesongene av Buffy på nytt, med andre hadde vi nettopp flyttet så jeg bygget garderobeskap 😄

Anonymkode: 5b543...8ea

Skrevet

Jobbet med hus og hage, fartet rundt og nøt siste ukene med fred og frihet 🤭😁

Skrevet

Jeg satt med pc'n på fanget og lagde fotobøker :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Amatariel said:

Jeg satt med pc'n på fanget og lagde fotobøker :Nikke:

Fang? Hvilket fang? Jeg har en diger badeball på magen 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fang? Hvilket fang? Jeg har en diger badeball på magen 😂

Ja sant, "fang" var nok en blanding av mage og lår 😂 Husker bare jeg "satt-lå" i godstolen (som etterhvert ble ammestolen) og hadde pc'en oppå meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har 4 uker igjen og er så lei. Har også gått opp mange kilo og er full av vann. Alt verker, pølsefingre og får nesten ikke på meg sko.

Jeg har som andre laget en liste med gjøremål hver dag.

De tyngste tingene tar jeg først som å rydde kjøkkenskaper, utebod og garasje (leiligheten skal tømmes/selges etter fødsel)

Så har jeg fordelt gjøremål utover dagene mot termin. Har også lagt inn dager uten gjøremål og da ser jeg på serier og hekler. Har blitt heklet veldig mye ja.

Ønsker deg masse lykke til!

Anonymkode: 2cdf8...148

Skrevet

Puslet masse puslespill samtidig som jeg så på serier eller hørte på podcast. Masse gode podcaster om baby, familieliv etc. 

Fikk også lagd fotoalbum, ett for hvert år. Tar jo evigheter å finne og sortere etter årstall. Men veldig fornøyd med at jeg gadd 😊

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg satt i kassen. 3 dager i uka, men bare 3 timer dagen. :) Var under nav da, så det ble ikke noe penger av å ta permisjon, dessuten var jeg i så god form + plaget av litt fødelsstress, at det passet meg best å sitte der. Heller det enn å sitte hjemme og tvinne tommeltotter! Fikk fast jobb etterpå da, så det var bare vinnvinn, det :)

AnonymBruker
Skrevet

Filmer, serier, gåturer, lese masse bøker. Strikke. Høre på musikk.

Anonymkode: cca36...e24

Skrevet

Gjorde alt jeg tenkte jeg ikke kom til å få gjort første tiden med baby. Gikk turer, var med venner og familie, var på "festival", stranden, utebad, dro til frisøren, fikset ferdig siste rest til baby og handlet litt etter fødsel ting til meg selv😊 også så jeg serier og leste bøker. Synes forsåvidt siste tiden gikk skremmende fort 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...