AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Om du har med deg matpakke, hva er det? Er det brødskiver med gulost og den typen mat? Anonymkode: ba486...614
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Oftest brød ja. Men også middagsrester, havregyn, salat osv... Anonymkode: 848e1...005
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Har som regel med meg rugsprø og pålegg + frukt 😊 har et kjøleskap der som man kan legge pålegget i. Anonymkode: 9f4b5...288 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Ja, alltid. Som regel brødskiver med diverse pålegg, ja Anonymkode: 7f686...687 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Før hadde jeg alltid knekkebrød og pålegg stående på jobb. Vi var ca. 20 som delte på kjøkken og kjøleskap, fungerye perfekt. Etter kommunesammenslåingen, flytte jobb, bytte kollegaer, kjøleskap på kontoret men kantinen (spiserom - ikke servering) et stykke å gå unna. Ble enklere å bare ha med noe ferdig smurt, da fjerne skiver eller middagsrester. Fant også ut at det ikke er stor aksept for makrell i tomat der. Nå skal vi flytte til billigere lokaler. Dobbelt så mange på halvparten av spiseromstørrelsen. Alle må ha pause samtidig pga. undervisning. Vi som ikke har undervisning kan velge å spise bare oss tre, men mye av poenget med lunsjen er å høre hva som foregår utenfor vårt lille (snart enda mindre) kontor. Mange kjøper lunsj på butikken over gata, men nå flytter vi langt fra nærmeste butikk så de knekkebrødene blir ends viktigere fremover. (beklager frustrasjonen som kommer ut her, men heia det offentlige som sparer penger!) Anonymkode: 6225f...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Før hadde jeg alltid knekkebrød og pålegg stående på jobb. Vi var ca. 20 som delte på kjøkken og kjøleskap, fungerye perfekt. Etter kommunesammenslåingen, flytte jobb, bytte kollegaer, kjøleskap på kontoret men kantinen (spiserom - ikke servering) et stykke å gå unna. Ble enklere å bare ha med noe ferdig smurt, da fjerne skiver eller middagsrester. Fant også ut at det ikke er stor aksept for makrell i tomat der. Nå skal vi flytte til billigere lokaler. Dobbelt så mange på halvparten av spiseromstørrelsen. Alle må ha pause samtidig pga. undervisning. Vi som ikke har undervisning kan velge å spise bare oss tre, men mye av poenget med lunsjen er å høre hva som foregår utenfor vårt lille (snart enda mindre) kontor. Mange kjøper lunsj på butikken over gata, men nå flytter vi langt fra nærmeste butikk så de knekkebrødene blir ends viktigere fremover. (beklager frustrasjonen som kommer ut her, men heia det offentlige som sparer penger!) Anonymkode: 6225f...6b9 Haha 😄 Nei jeg skjønner deg godt! Takk for svaret. Anonymkode: ba486...614
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har pålegg i kjøleskapet på jobb og knekkebrød i skapet. Hvis jeg har lyst på brød så tar jeg med noen ferdigskjærte hjemmefra, eller om jeg vil ha middagsrester. Anonymkode: d3f3d...8c1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Har knekkebrød, litt pålegg og havregrøt på jobb. Noen ganger rett i koppen suppe. Tar med fryste skiver hvis brød. Lager salat noen ganger, omelett eller ferdig matpakke noen ganger Anonymkode: fc5be...643
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 Har knekkebrød og tubeost på jobb. Noen dager spiser jeg bare det, andre dager kombinerer jeg med f.eks eggerøre eller kokt egg, salatrester o.l. Noen dager har jeg med middagsrester eller kjøleskapsgrøt og spiser bare dette. Vi har frukt på jobb, så spiser litt av det noen dager. Anonymkode: b0a8d...930
MarianneE Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 Jobber på kjøpesenter og har alltid med meg mat: To skiver med enkelt pålegg. Del pga økonomisk hensyn, dels pga cøliaki og må ha 100% kontroll på hva jeg spiser for ikke å bli syk
S4050-R40B Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 Har kun med matpakke de dagene jeg skal gå rett fra jobb til trening. Og aldri brød, siden jeg ikke spiser det🤣 som regel middagsrester, egg, salat, smoothie osv. Utenom treningsdager spiser jeg ikke før middag.
skreppamedleppa Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 Jeg elsker brødmat, kanskje mer enn gjennomsnittet. Og har stort sett med meg matpakke med brødskiver.. Det kan være pålegg med de meste fra karbonader/fiskekaker og Speilegg eller jeg tar med meg eller har rekesalat eller hvitost, grillskinke, paprika, agurk og majones.. eggerøre og røkelaks.. kaviar og majones.. salami og agurk
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 2 polarbrød med pålegg som tåler noen timer i romtemperatur. Kanskje et eple. Jeg er innleid og blir lønnet av firma A for å gjøre en jobb i firma B. De fast ansatte i firma B har tilgang til spiserom og kjøkken med kjøleskap, kaffemaskin og mikrobølgeovn, men siden jeg er ansatt i firma A får jeg ikke bruke det. Anonymkode: 7d24c...b5f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #14 Skrevet 9. juni 2021 Enten brødskiver med solsikkepostei og go vegan eller en salat Anonymkode: 7d468...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #15 Skrevet 9. juni 2021 Ja, som regel. Fritatta med salat. Tunfisksalat med quinoa. Quiche. Falafler med salat og tahinisaus. Linsesalat. Kylling med rotgrønnsaker. Fiskekake med råkost. Wraps. Salater i mange varianter. Anonymkode: 47621...a05
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #16 Skrevet 9. juni 2021 Ja, vanligvis brødskiver med egg eller hvitost. Har også med litt frukt, gulrøtter og nøtter. Kan også ha med knekkebrød med hvitost, at knekkebrødene blir myke gjør meg ingenting. Anonymkode: 2ff68...f8b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #17 Skrevet 9. juni 2021 Stort sett knekkebrød med tubeost, egg eller kremost(elsker egentlig smør, men det har jeg slutta med etter jeg fant ut hvor uhorvelige mye kalorier det var i det, så da må jeg ha noe smørbart så det ikke blir så tørt🙈). Brød spiser jeg nesten aldri, middagsrester har vi ytterst sjelden dessverre(har matkasse som er beregnet til to så blir liksom aldri noe til overs). Hender seg jeg lager matmuffins eller proteinrundstykker som jeg kan ha i fryseren. Prøver å være flink til å ta med noe tomat, agurk eller frukt ved siden av lunchen. Anonymkode: 5334a...95c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #18 Skrevet 9. juni 2021 en pakke nøtter. Gulrøtter, eller lignende, som man kan knaske på i løpet av dagen. eller "vanlig" mat pakke, med brødskiver og pålegg. Anonymkode: 9925b...d90
Lafamiglia Skrevet 9. juni 2021 #19 Skrevet 9. juni 2021 Hvis vi har egnede middagsrester (ganske ofte), tar jeg med det og varmer i mikroen. Hvis ikke kjøper jeg noe fra salatbaren, eller en sjelden gang en bagett med ost og skinke.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #20 Skrevet 9. juni 2021 Nei, jobber i matbutikk 🤣 Anonymkode: a4553...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå