AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har eget firma i mangel på jobbtilbud, men foretrekker helt klart å være normal ansatt med sjef og kollegaer. Nå skal jeg på jobbintervju, og lurer på hvordan jeg formidler dette på best mulig måte, uten at det høres ut som om jeg skygger unna ansvar eller er uselvstendig? Anonymkode: f08de...989
Kristin70 Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Si at du ønsker å fokusere på fag og at du savner å jobbe med kollegaer. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Stabilitet, trygghet, sosial omgang med kolleger, mulighet til faglige diskusjoner med kolleger, mer forutsigbar arbeidshverdag, kunne fokusere på fag/arbeid fremfor drift... Dette er noen av de punktene jeg ville dratt frem. Anonymkode: 0060e...535 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Takk, det var veldig gode tips! Anonymkode: f08de...989
Gjest Robin666 Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stabilitet, trygghet, sosial omgang med kolleger, mulighet til faglige diskusjoner med kolleger, mer forutsigbar arbeidshverdag, kunne fokusere på fag/arbeid fremfor drift... Dette er noen av de punktene jeg ville dratt frem. Anonymkode: 0060e...535 Forklar meg hvordan dette er annerledes for en som er innleid konsulent ift fast ansatt. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Robin666 skrev (2 minutter siden): Forklar meg hvordan dette er annerledes for en som er innleid konsulent ift fast ansatt. Lykke til. Som innleid konsulent har du jo ansvar for eget regnskap, fakturering, salgsarbeid etc. Anonymkode: 0834d...abf 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 2 minutter siden, Robin666 said: Forklar meg hvordan dette er annerledes for en som er innleid konsulent ift fast ansatt. Lykke til. Jeg jobber ikke som innleid konsulent uansett, så det er ingen grunn til å kverulere på dette For min del fungerer dette svaret helt utmerket! - TS Anonymkode: f08de...989
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Satbilitet og mindre ansvar. Tar ikke med deg jobben hjem om du er ansatt fremfor å eie eget firma. Det er et veldig godt argument! Anonymkode: 26c3e...c31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå