AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Og kan fortelle meg litt praktisk? Hvordan var det? Hvordan kom du opp dit? Er det noe annet å gjøre der utenom å kjøre zipline? Min kjæreste har ekstrem høydeskrekk og vil ikke kjøre ziplinen, men kan gjerne være med meg opp dit, men hvordan kommer han seg ned? Kan han ta heisen? Eller er det lettere å bare gå å møtes? Noen menninger? 😅 Og var det verdt det? 😊 Anonymkode: ebe59...7f5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 En kan sykle inn til Kårdal og så gå opp til ziplinen. Han må gå ned igjen. Eller så kan en ta Flåmsbanen opp. For å komme ned til der du kommer ned med ziplinen, må han gå, eller ta Flåmsbanen ned noen stasjoner og gå ned til Kårdal. Er et stykke ned til Flåm. Vi har parkert der inne, men hadde parkeringsbevis. Anonymkode: fd6bb...ec8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 9.36): Og kan fortelle meg litt praktisk? Hvordan var det? Hvordan kom du opp dit? Er det noe annet å gjøre der utenom å kjøre zipline? Min kjæreste har ekstrem høydeskrekk og vil ikke kjøre ziplinen, men kan gjerne være med meg opp dit, men hvordan kommer han seg ned? Kan han ta heisen? Eller er det lettere å bare gå å møtes? Noen menninger? 😅 Og var det verdt det? 😊 Anonymkode: ebe59...7f5 Det er en sti som går ned hvor du kan både gå og sykle. Litt lang, men det er kun nedoverbakke. Anonymkode: 80538...04c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Slenger inn et spørsmål i denne tråden jeg. Ser at man kan ta toget opp, zipline, og deretter sykle ned til Flåm etterpå. Noen som vet hvor lang tid det tar å sykle ned? Anonymkode: e7a89...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå