Gå til innhold

Nordmenn må jo alltid gjetes og kontrolleres. Hvorfor er det slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser trådene her også om Norske sine sosiale egenskaper, som stort sett er veldig dårlig. Etter 10år som fastboende i Norge har jeg jo lurt på dette lenge. Gjennomsnittlig måte å være på, heldigvis lærte jeg Norsk tidlig. Startet på kurs fort.

- Andre må arrangere noe for dere, om dere skal omgås hverandre. Tar lite iniativ til å omgås utenom dette.
- Kaller julebord for sosialt, her er det jo bare drikking av alkohol som gjelder. Må "slå seg løs" med alkohol, endrer personlighet totalt. Dagen etterpå tilbake som før 😂 Da skal dere skryte av hvor fulle dere var, husker ingenting. Men alikevel forteller mer.
- Tror at alkohol er sosialt.
- Må følge flokken dere er medlem av, livredde for å gå utenfor. Ekstremt "konforme"
- Livredde nye mennesker generelt, må godkjenne mennesker. At de lever på samme måte som den man skal omgås, gjerne vite hele livshistorien.
- Må brette ut hele livet sitt på mandag etter frihelg.
- Dårlig på å omgås mennesker generelt, kan ikke unne andre noe de har oppnådd. Da blir man lett sett ned på. 

Dere klager jo på ensomhet heletiden i media, men hva gjør dere for dette egentlig? Man må jo ut av skjermen og sin bolig for å møte mennesker. Må faktisk jobbe litt for ting selv i livet, å synes synd på seg selv hjelper ikke.

Anonymkode: 7cd49...40e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du ser selv kontradiksjonene i uttalelsene dine.  Hvis vi er totalt uten sosiale antenner og sosial kompetanse,  hvordan og til  hvem skal vi kunne brette ut livene våre hver mandag?

Dette var sånn passe fordomsfullt, men det mangler omtrent 93% for å få det like bra som Sanna Sarromaa.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...