AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Snakk om smålån feks? Anonymkode: b41a5...e0e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Heldigvis ikke. Det er en grunn til at vi har anmerkninger——det er for at personer som har dårlig råd/økonomi ikke skal skaffe seg mer gjeld. Alle kan havne i gjeldsfella av mange grunner men det er likt for alle. Anonymkode: f71d9...cde 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Hvis du har bolig som kan stilles som sikkerhet er det flere banker som kan gi deg lån. Men de har som regel en minstesum på lånene så avhenger av hvor mye du trenger. Bluestep, bank2, svea ++ Anonymkode: 093d2...bc3 1
grease80s Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Snakk om smålån feks? Anonymkode: b41a5...e0e Du burde ikke låne mer, men heller jobbe for å fjerne anmerkningen.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du har bolig som kan stilles som sikkerhet er det flere banker som kan gi deg lån. Men de har som regel en minstesum på lånene så avhenger av hvor mye du trenger. Bluestep, bank2, svea ++ Anonymkode: 093d2...bc3 jeg måtte ty til den løsningen, og det var en redning. Skyhøye renter da og det er et stort minimumsbeløp og en hel del andre krav. men hvis du har sikkerhet i bolig med god margin kan det være en løsning. Jeg fikk kvittet meg med anmerkninger og deretter etter litt tid overført lånet til vanlig bank, Uten sikkerhet i bolig tror jeg det er vanskelig. Kommunalt lån/startlån kan være en mulighet. Anonymkode: 4f52e...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå