AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er gravid i uke 30 og våkner opp for å tisse 3-4 timer etter at jeg har lagt meg. Men jeg føler meg alltid så sykt våken etter det, og får ikke sove igjen! Så mange netter blir det bare 3-4 timer med søvn. Flere som sliter med det samme og har noen tips? Anonymkode: 691bd...3da
Gjest 123 eller noe Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Ja! Er bare 6+3 da, så en del kortere på vei enn deg, men jeg våknet fra et mareritt om at jeg blødde masse og mistet. Brukte laaang tid på å sovne igjen. Så da jeg endelig sovnet igjen, våknet jeg og måtte tisse, og brukte veldig lang tid på å sovne igjen. Skulle i tillegg opp 5:30, så jeg kommer til å slite i kassa på jobb idag, med den herlige lukten av klorbøtte og covid-vasken i tillegg 😄 Har dessverre ingen tips, men du er ikke alene om 3-4 timer søvn iallfall!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Nå er jeg 7 uker post-fødsel.. Hvilket vil si at jeg har en 7 mnd gammel baby.. Men selv når han sover godt så sliter jeg skikkelig med å sove... En kombinasjon av å alltid ligge på alerten med en mann som snorker, også selvfølgelig varmen med påfølgende allergi.. Nå har jeg I tillegg en på 2,5 år som også våkner I løpet av natta. Begynte nesten å tro at det var en bivirkning av covidvaksina men er nok bare alt summasumarum. Kroppen lærer heldigvis å overleve på lite søvn for en periode.. Anonymkode: f5901...a6a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er jeg 7 uker post-fødsel.. Hvilket vil si at jeg har en 7 mnd gammel baby.. Men selv når han sover godt så sliter jeg skikkelig med å sove... En kombinasjon av å alltid ligge på alerten med en mann som snorker, også selvfølgelig varmen med påfølgende allergi.. Nå har jeg I tillegg en på 2,5 år som også våkner I løpet av natta. Begynte nesten å tro at det var en bivirkning av covidvaksina men er nok bare alt summasumarum. Kroppen lærer heldigvis å overleve på lite søvn for en periode.. Anonymkode: f5901...a6a 7 uker gammel baby, ikke mnd 🙈 Anonymkode: f5901...a6a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Slår du på lyset når du går på do? Da jeg var i samme situasjon så fikk vi tak i noen små bevegelsesaktiverte røde lys som vi hang opp langs ruta til badet. Anonymkode: 6288d...596
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Når jeg sliter med å sove pleier jeg å sette på en podcast av type Misjonen eller annen lett underholdning. Setter den ikke på høyere enn at jeg akkurat hører hva de sier. Funker hver gang 😊 Anonymkode: 45ea7...d21
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Takk for tips! Jeg skrur ikke på lyset når jeg går på badet, men problemet er at det ofte har blitt lyst ute.. så det gjør vel noe med søvnhormonene når lyset treffer netthinnen. I natt så måtte jeg bare stå opp, spise litt, og så la jeg meg på sofaen og så en episode. da sovna jeg etter det, men hadde fri i dag så kunne sove til 9-10-tida. er litt verre når jeg skal tidlig på jobb 😕 men som noen sier, er nok en liten forberedelse på lite søvn når babyen kommer! Anonymkode: 691bd...3da
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er gravid i uke 30 og våkner opp for å tisse 3-4 timer etter at jeg har lagt meg. Men jeg føler meg alltid så sykt våken etter det, og får ikke sove igjen! Så mange netter blir det bare 3-4 timer med søvn. Flere som sliter med det samme og har noen tips? Anonymkode: 691bd...3da Jeppsi, å slik er det enda i uke 39... eller nå får jeg som regel sove igjen frem til 07.00 men må tisse enda oftere 😅etter 07.00 sliter jeg med å sovne tror masse vann som samler seg i kroppen ila dagen grunnet varme må ut, ikke funnet noe som hjelper UTENOM at jeg tvinger meg selv til å ligge i sengen uansett å da sovner jeg til slutt Anonymkode: 8b38c...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå