AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Fikk nylig barn med mannen min og alltids er han til stede hvis jeg skulle trenge han. De siste to gangene har jeg merka at han ikke sender meg snaps eller svarer i tide hvis jeg spør hvor han er. Er forbanna sint på han da han ikke har vært hjemme siden 5 på ettermiddagen og ignorerte emeg hver gang jeg skrev melding om hvor han hadde vært. Han kom med stikk som at jeg ikke stoler på han. Og at han har vært med de såkalte kompisene sine. Så sender han meg snap av at han fyller på bensin og en ogg en halv time senere så får jeg to seaparate bilder av at han liksom er med venna sine. Jeg er så forbanna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg akkurat nå. Og ja han har vært utro før men dette var flere år siden. Jeg Tilga han men nå vet jeg faen ikke hvor jeg har han. Hva tror dere??? Jeg aner ike hvordan jeg skal klare og konfrontere ban nå for og finne ut av hvor han har vært. Sist gang han dro ut så hadde han fikset seg der nede noe han oxo aldri gjør. Hva slal jeg gjøre dere.. Anonymkode: cf588...c30
mjaus Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 lol. Virker som han dessverr er utro ja. "Sist gang han dro ut så hadde han fikset seg der nede noe han oxo aldri gjør" der har du svaret. Hvorfor ellers skulle han gjort det, om han aldri gjør det. Hvorfor ellers skulle han blitt sint på deg for at du ikke stoler på han når han oppfører seg off. Uansett, om han har vært utro før og du tilga han så er det vel en stor sjangse for at han har samvittigheten til å være utro nå også. Du burde bare gå egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Hvor finner dere alle disse rare mannfolka? Og hvorfor får dere barn med dem? 🤔 Anonymkode: e5870...2e2 4
*Mocca* Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Det at han plutselig hadde fikset seg ekstra nedentil når han aldri gjør det, den gjør meg skeptisk. Samt at han sender deg diverse bilder av at han gjør det han sier han skal, har du bedt han om det? Sjekker du infoen på bildene, ble de tatt da eller tatt tidligere men han deler de ved rett anledning? 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Høres ut som en som går bak ryggen din igjen. Anonymkode: 28b8d...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Når man fikser seg nedentil, så viser man det gjerne til sin kjære som innledning til sengehygge. Ikke for å dra på byn uten dama... Anonymkode: 39144...e08 2
misslinn1985 Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Her ser jeg noen bjeller. Menn pynter ofte der nede i starten av ett forhold, men så legger de vekk saksen og skjer det igjen så hadde jeg reagert! Skjønner du er knust her! 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Er du ofte så sur og kontrollerende, på tross av at han alltid er der for deg når du trenger det? Har dere noe særlig sex? Det med å fikse seg nedentil før han dro hjemmefra kan være en liten heads up til deg om at du ikke begynner å ta vare på ham, kommer han til å se seg om etter andre alternativer. Eller det kan bety han allerede er utro. Anonymkode: a85a7...4da 1
Gjest Skogsalv Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er du ofte så sur og kontrollerende, på tross av at han alltid er der for deg når du trenger det? Har dere noe særlig sex? Det med å fikse seg nedentil før han dro hjemmefra kan være en liten heads up til deg om at du ikke begynner å ta vare på ham, kommer han til å se seg om etter andre alternativer. Eller det kan bety han allerede er utro. Anonymkode: a85a7...4da Jeg er imot unødvendig meldeplikt i et forhold. Praktiske beskjeder er greit ifht logistikk. Men kjenner ikke dynamikken mellom TS og mannen. Det høres ikke ut som de har tillit pga tidligere utroskap. Om de ikke har særlig sex nå,så kan det skyldes at hun nylig har fått barn.? Uansett. Forstår TS reagerer på det med den plutselige intimbarberingen, når det er uvanlig for han i utgangspunktet. ( på vei ut døra.)Menn er nøyere på slikt i nye forhold.Dessverre er det kanskje en effort han gjør for noen han har på si. Ikke for TS ,- han ignorer også bevist meldinger. Det ville han ikke gjort om han barberte seg nedentil for å glede henne. Tror jeg. Jeg ville ikke konfrontert pga disse indisiene, men jeg ville absolutt begynt å snoke litt. 2 hendelser som TS beskriver ifht meldingene, er dog litt lite til å dra en konklusjon . Meldeplikt dreper uansett gnisten,og virker mot sin hensikt. Endret 10. juni 2021 av Skogsalv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå