Gå til innhold

Jeg skal opp om snart 5 timer og jeg får ikke sove...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Har vært oppe siden 07 i dag morges og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke får sove.

Anonymkode: 3d487...a24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pro-tip: lukk øynene og lag deg en «film» i hodet, der du og personer du kjenner er med. Prøv å ikke se for deg omgivelser du har sett før men bruk heller små detaljer, og start å bygge en «fantasiverden» helt fra scratch. Lag et hendelsesforløp og etterhvert bare la det gå av seg selv. Det funket for meg som slet med å sove før, merket at alt «fadet ut» og plutselig hadde jeg sovnet etter et par minutter. Lydbok på Storytel funker også, jeg pleier å bruke nattmodus der man velger hvor lenge man ønsker å høre på. Jeg velger 15 min og sovner alltid før det.

Anonymkode: e5710...ad3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En natt uten søvn går helt fint. 

Anonymkode: 4ba0f...25b

AnonymBruker
Skrevet

Skal også opp om 5 timer og får ikke sove pga ungen er våken. 

Tenk på det og pris deg lykkelig over å kunne ligge i sengen og lukke øynene og sove uten forstyrrelser 👍🏼

Anonymkode: 215d1...419

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tell til 100. Funker ikke det tell til 100 igjen. Pleier å funke her :) spesielt ved tankekjør 

Anonymkode: b1534...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Lat som du ikke har lov å sove..

Anonymkode: b2c5d...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sitt på telefonen

Anonymkode: 4cc34...f29

AnonymBruker
Skrevet

En natt uten masse søvn? Er da ingenting det. 

Jobber mye sene kvelden i helsevesenet og er stressa når kommer hjem. Får da som regel ikke sove før i 04 tiden og må da opp kl 06. Dette er i snitt 2 dager pr uke og har vært slik i mange år. Så en dag med lite søvn er null problem. Har også gått på tidligvakt med 0 timer søvn flere ganger. Dritt dager men det går faktisk ok. 

Anonymkode: fad45...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...