AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Kan man stole på slik test? Min sønn har nå blitt testet for div allergier, bl.a. katt og hund. Det var ingen utslag på testen. Kan han likevel være allergisk mot katt og/eller hund? Anonymkode: e7bc8...22a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan man stole på slik test? Min sønn har nå blitt testet for div allergier, bl.a. katt og hund. Det var ingen utslag på testen. Kan han likevel være allergisk mot katt og/eller hund? Anonymkode: e7bc8...22a Nei. Men det kan være andre ting i pelsen, som støv, pollen osv Anonymkode: 221f5...03d
Rotemor Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Det kan vel evt bekreftes med blodprøve? Mener å huske det.
Arx Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Nei, disse prøvene er ikke 100% sikre. Jeg har ikke påvist allergi verken på blodprøve eller prikktest, men reagerer veldig på en del ting. Har havnet på legevakta med allergisk reaksjon en gang, vet fortsatt ikke hva som utløste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå