AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg og min ex har et konfliktfylt forhold og jeg har nå begynt å bli så utbrent at jeg kjenner på selvmordstanker i blant. Han suger ut all energi av meg, så jeg ofte blir sengeliggende i flere dager med sterk hodepine, ryggsmerter, og magesmerter. Tårene triller. JEG ORKER IKKE MER AV DETTE GIFTIGE MENNESKET!! Nå er det slik at jeg har barn på 3 år med denne mannen som betyr av vi MÅ ha kommunikasjon da barnet har en diagnose. Jeg er faktisk så utbrent nå at jeg ikke orker å skrive mye om meg og min ex. Det hadde fylt altfor mange sider... Jeg hadde lett tatt 10 barn med min sønns diagnose enn å ha barn med min ex. For ordens skyld..... Barnet var selvfølgelig ikke planlagt men svært ønsket fra min side. 🥰 Jeg ønsker råd om hvordan man kommer ut av psykopatens klør, jeg ønsker råd om hvordan man stopper å la en psykopat påvirke en, jeg ønsker råd om hvordan man kommer videre i livet, jeg ønsker råd om hvordan jeg kan forhindre slik at barnet vårt ikke blir som sin far. Hans far eier ikke empati! Det irriterer meg grenseløst at mennesker ikke har empati og medfølelse for andre. Han er også rasist og snakker med barnet om muslimer hver gang de er sammen. Sier at han ikke får leke med de brune barna i barnehagen. Sier at muslimer er farlige. Det skremmer meg!! Jeg vil ikke ha slike holdninger rundt barnet mitt! Han stiller sjeldent opp for sønnen sin selv om han spør etter sin far daglig. Jeg får vondt i mammahjertet mitt av å se guttungen sitte mot vinduet å rope etter sin far. Jeg må legge til at han ikke har barnet på overnatting. Min ex ønsker ikke det før barnet har begynt på barneskolen og ikke tisser i sengen sin. HVA FAEN!! 😡 De har samvær 1-2 ganger i måneden etter eget ønske fra far. Jeg flyttet også etter bruddet så vi bor nå to timer unna hverandre. Jeg går forresten til psykolog på tredje året da min ex var utro da jeg gikk gravid. Jeg skulle ønske denne mannen ikke fantes i livet mitt men han har jo rett til å se barnet sitt da. Som han kun ser når det passer han!!! 😡 Samvær med tilsyn er ikke visst da det blir ord mot ord og han sender alle sine advokater på meg hvis jeg lage rproblemer. Anonymkode: d7682...83f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Ring Epitel! De er best på psykopater Anonymkode: 5f967...df4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Må nok si meg enig i at Epitel bør kontaktes her, om du mistenker psykopati. Det er flott om du går til en psykolog som gjenkjenner din mann for hva han er, men erfaring viser at det dessverre er altfor liten kunnskap om psykopati i det offentlige hjelpesystemet. Anonymkode: 16cb9...d15 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Du må få hjelp med å akseptere situasjonen. Du må slutte å kjempe imot. Anonymkode: 77029...a52
Silva Pluvialis Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ring Epitel! De er best på psykopater Anonymkode: 5f967...df4 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Må nok si meg enig i at Epitel bør kontaktes her, om du mistenker psykopati. Det er flott om du går til en psykolog som gjenkjenner din mann for hva han er, men erfaring viser at det dessverre er altfor liten kunnskap om psykopati i det offentlige hjelpesystemet. Anonymkode: 16cb9...d15 Jeg lurer på om epitel er lagt ned?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 anbefaler denne tråden! Mange i «din» situasjon p.d.d og tidligere 💕 Anonymkode: e1e13...152
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på om epitel er lagt ned? Det tror jeg og Anonymkode: 77029...a52
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 Les denne bloggen. https://psykopati.blogg.no Lykke til! Anonymkode: 5e427...491 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå