Gå til innhold

Sengeliggende i 3 dager etter 2 dagers vakt :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fagbrev som restaurant kokk. Før var jeg veldig ivrig og interessert. Men har alltid slitt litt med angst. For 4 år siden jobbet jeg veeeldig mye. Ble utbrent og sykemeldt i 1 år. Nå har jeg gått 3 år på aap og jobbet 50%, nylig gikk jeg ned til 20%. Problemet er at jeg har vert sengeliggende i 3 dager etter 2 vakter. Jobber 2 vakter på rad hver 2 uke. Det verker i hele kroppen og det er tungt og puste. Samtidig som jeg blir så sliten blir det psykiske verre også. Er dette normalt? Er det vanlig å bli tungpusten og sengeliggende etter 2 vakter hvis man har vert utbrent før. Brenner veldig for faget, men tror kanskje jeg er nødt til å ta mer utdanning? 

Har gode karakterer fra vgs, og har tatt påbygg. Jeg har nå tenkt at jeg vil studere noe helt annet. Kanskje det er lettere i andre jobber? 

Anonymkode: 64204...8c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din husker nok at den ble utslitt sist du var i lik situasjon. Er det mulig for deg å teste ut en helt annen type jobb? Det kan rett og slett være at du opplevde det litt voldsomt å bli utbrent og derfor reagerer kroppen som den gjør. 

Anonymkode: 6c734...eda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kroppen din husker nok at den ble utslitt sist du var i lik situasjon. Er det mulig for deg å teste ut en helt annen type jobb? Det kan rett og slett være at du opplevde det litt voldsomt å bli utbrent og derfor reagerer kroppen som den gjør. 

Anonymkode: 6c734...eda

Ja det gjør den. Tenker jeg kanskje må studere noe helt annet og ta det derifra.

Anonymkode: 64204...8c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...