AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Så, jeg har matchet med en utrolig kjekk mann på tinder, og han ønsket og forsette chatten på Google hangout. Han er veldig «på» og ønsker mye kontakt og vil treffe meg. Han ser like bra ut på bildene han hat sendt meg der. Han er ortopedisk kirurg, men føler det er noe som skurrer der, men klarer ikke helt sette fingeren på hva det er.. når jeg spør hvor han jobber, går han bare rundt grøten og sier at han nå jobber privat , og drømmer om å starte opp egen klinikk. Hva tenker dere? Skal nevnes at han er fra USA men bor i en by i Norge . Praten går på engelsk. Anonymkode: 5505f...f25
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Høres veldig, veldig shady ut. Anonymkode: caca4...a9e 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres veldig, veldig shady ut. Anonymkode: caca4...a9e Ja, sant det gjør det. Når noe er for godt å være sant, så er det som regel det 🙄 Anonymkode: 5505f...f25
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Høres ut som en scammer. Du kan jo foreslå FaceTime og se om han takker ja eller nei til det 😝 Anonymkode: 6e193...954 2
Jaytee Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Hehe.. dette høres meget kjent ut. Anbefaler deg å være varsom og ikke legge for mye i dette. De starter med kjærlighetsspråket, så kommer vel pengespørsmålet inn etter hvert. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Så han har fått godkjent lisens til å jobbe som kirurg i Norge, altså? På en hemmelig privat klinikk. Mmmmhmmm. Så er han fra usa? Jada jada. Anonymkode: 68c86...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har tenkt å avslutte kommunikasjonen i morgen.. huff blir jo helt stressa/paranoid av dette opplegget 😅 tror ikke nett dating er noe for meg .... Anonymkode: 5505f...f25
Cookiemonster Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 Høres veldig ut som en jeg matchet med på tinder for litt siden.. han var veldig opptatt av å fortelle at han var lege. Jeg spurte ikke noe mer om det, men da sa han det bare flere ganger.. Jeg spurte noen spørsmål som han ikke helt greide å svare på, så slettet han meg. Høres dessverre ikke ekte ut... 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tenkt å avslutte kommunikasjonen i morgen.. huff blir jo helt stressa/paranoid av dette opplegget 😅 tror ikke nett dating er noe for meg .... Anonymkode: 5505f...f25 Var et innslag på Åsted Norge tidligere i år der ei som var lege ble lurt trillrundt for et tosifret millionbeløp, så kan skje hvem som helst. Men anbefaler deg å løpe andre veien så fort de ber om penger. Anonymkode: 6a1e5...cf0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var et innslag på Åsted Norge tidligere i år der ei som var lege ble lurt trillrundt for et tosifret millionbeløp, så kan skje hvem som helst. Men anbefaler deg å løpe andre veien så fort de ber om penger. Anonymkode: 6a1e5...cf0 Takk. Jepp har sett for mye på 90 days to fiance til at noen hadde klart å lure meg der 🤭 han skrev noe om at han ønsket at damene var hardworking .. jeezzz I’m running 😱 Anonymkode: 5505f...f25
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er på Facebook dating, og jeg har ikke tall på hvor mange kirurger og militære som vil ha kontakt . De er alle utenlandske, og bor enten i Bergen eller Oslo . Jeg nekter å tro at de er så mange single kirurger som alle tilfeldigvis er på FB og leter etter den rette 😂😂 Anonymkode: 2aedc...ccc 1
Måneskinn Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 Dette er klassisk svindel! Det er sånn typisk Nigeria-svindel der de har tatt noen andres bilder og laget en profil for å finne folk de kan lure. Blokker snarest! Det er mitt råd 1
Værre Skrevet 9. juni 2021 #13 Skrevet 9. juni 2021 Klassisk svindel. Alle disse kjekke mennene som er kirurg, militær fra USA som bor i Norge er svindlere. Damer i 40/50 årene går rett på hver gang. Mora mi får slike på instagram minst en gang i måneden. Sitat Forelsket i en svindler Bak disse bildene skjuler det seg kriminelle bander som lopper norske kvinner for millionbeløp. I fjor registrerte Økokrim rekordmange ofre for nettdatingsvindel. Bakmennene har enorm fortjeneste og null risiko. Karina var sårbar etter en vond skilsmisse, og hadde liten tid til å gå ut å treffe nye menn. Det var nettdating som ble løsningen. På Be2 traff hun en mann som kalte seg Philip Foster. Sitat Etter måneder med kurtisering kommer kravene Karina er ikke hennes egentlige navn. Hun er skamfull over det hun har utsatt barna for mens hun var avstandsforelsket. – Han ville gjerne flytte til Norge med datteren sin. Jeg tenkte jo at det ville være lett for en oljearbeider å få seg jobb her. Vi begynte å planlegge hvordan vi skulle skape et liv sammen, forteller kvinnen i 40-årene lavmælt. Men før han kunne komme, måtte Karina hjelpe Philip ut av ulike økonomiske kriser. Han havnet angivelig på sykehus. Operasjonene var kostbare. Han ringte ofte selv for å be henne overføre penger, andre ganger fikk hun telefon fra en som utga seg for å være hans lege. https://www.nrk.no/dokumentar/xl/forelsket-i-en-svindler-1.12211136 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå