Gå til innhold

Opplever dere andre gutter "fjellgeiter" som mindre åpne for seksuell eksperimentering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Tinder eller i real life - jeg syntes utrolig ofte at damer som er mye ute på tur i fjell og skog ofte er litt mere nesters enn mange andre. De søker ofte noe stabilt, et forhold og noen faste å dele opplevelsene med. Men jeg er jo ikke interessert i det, jeg setter mer pris på jenter som liker gøy, og som ikke syntes uforpliktende sex er noe problem. 

Deler dere andre gutter den erfaringen? (Jenter kan prøve å la være å svare) Selvfølgelig ingen regel uten unntak - men litt sånn på generell basis? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alle damene på Tinder Fjellgeiter?

Anonymkode: f63b9...676

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Kinksten skrev (9 minutter siden):

På Tinder eller i real life - jeg syntes utrolig ofte at damer som er mye ute på tur i fjell og skog ofte er litt mere nesters enn mange andre. De søker ofte noe stabilt, et forhold og noen faste å dele opplevelsene med. Men jeg er jo ikke interessert i det, jeg setter mer pris på jenter som liker gøy, og som ikke syntes uforpliktende sex er noe problem. 

Deler dere andre gutter den erfaringen? (Jenter kan prøve å la være å svare) Selvfølgelig ingen regel uten unntak - men litt sånn på generell basis? 

Du har jo svart på ditt eget spørsmål. Da dropper du dem bare. 

Anonymkode: 9ba24...ac9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det har mer å gjøre med hvordan man "markedsfører seg" enn egentlig fjell og naturinteresse? 

Det å være glad i å gå tur osv. er kanskje en interesse man gjerne vil vise frem og kanskje dele med en seriøs partner. Liksom "jeg er sunn og i god form og kommer til å være det!". Mens de som ikke ser etter noe seriøst, men interessert i å bare ligge/flørte/date "useriøst" velger heller å vise frem andre sider (som regel kropp i min erfaring). 

Anonymkode: 0971c...b53

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger lurer jeg faktisk på om det er slike sammenhenger.  Kajakk og turgåing, null lyst og nysgjerrighet. A4 deluxe. 

Anonymkode: b5e69...3fc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Noen ganger lurer jeg faktisk på om det er slike sammenhenger.  Kajakk og turgåing, null lyst og nysgjerrighet. A4 deluxe. 

Ja, det er liksom mitt inntrykk, og til dels erfaring. Ser mange sier seg ferdig med ONS og ut på byen i helgene, samtidig som de sier de liker tur og ønsker seg noe seriøst. Jeg tenker at har du stor interesse for sex, drømmer om å møte han som gir deg din neste syke orgasme eller trekant eller noe sånt - så drar du kanskje ikke på fjellet i helgene. 

• Liker 1
Skrevet

Nesj. Du må bare klare å luke ut de interessante. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

http://antibabbel.no/personlig-anekdote/

Hvor mye tror du egentlig man kan vite om en person basert på at de går tur på fjellet ?  Seksuell eksperimentering og uforpliktende sex er forøvrig to forskjellige ting.  

Anonymkode: 15d09...c28

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor mye tror du egentlig man kan vite om en person basert på at de går tur på fjellet ?  Seksuell eksperimentering og uforpliktende sex er forøvrig to forskjellige ting.  

Kom nå ikke og forvirr oss med fakta.  Hvor morsomt er det?  Ha deg ut på fjelltur, sola skinner. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det har mer å gjøre med at de damene er fra middelklassen, fjelltur er en sånn middelklasseinteresse. Så må de finne seg en partner med ting på stell for å kunne opprettholde framtidig levestandard med hus, hytte som de har arva og ferievaner som vinsmaking i Italia. Da må de holde litt igjen, for slike menn vil ha litt skikkelige jenter. 

Anonymkode: 680cc...c6a

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg er ei fjellgeit. Har vandret i skog og fjell hele livet. Jeg er ikke ute etter fast forhold og foretrekker uforpliktende forhold. Men er sikkert kjedelig for mange siden jeg benytter enhver anledning til turgåing. Og så er jeg vanilje i senga

Endret av Pingvinen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lei av å gå på rundgang på Tinder.

Ferdig med sex og morro.

Klar for noe seriøst.

Hvis du er en player kan du bare pelle deg vekk!

Liker tur i fjell og skog og mark.

Anonymkode: b673a...6d1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvem har sagt at det ikke er to forskjellige ting? Og det var nettopp derfor jeg spurte, for å høres andre erfaringer. Ubrukelig innlegg. 

Skrevet

Tja.

Jeg elsker å være i naturen, men ser på meg selv som seksuell eksperimentell (alt på fiolsex er testet før publiering). 🤗

Men, jeg er overhodet ikke interessert i uforpliktende sex - hverken nå eller som singel. Så hvis det er det du mener med eksperimentell, ja, så passer jeg nok inn i myten din. Jeg vil ha hele opplevelsen. 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder = fjelltopper 

Anonymkode: 04d88...ef3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en uting å be kvinner om å ikke svare.

Man bør ikke snakke om fjellgeit-kvinner uten at de selv får ha et ord med i laget. Kall det "tilsvarsrett" eller noe sånt.

Anonymkode: 3d58d...f36

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg har aldri fått noe ut av å gå tur i skog og mark og fjell og vidde. Har holdt meg unna alt av friluftsliv etter det jeg måtte gjennom at tvangsturer på skolen. Men jeg har aldri vært interessert i tilfeldig sex, har kun sex i forhold. Som andre svar her også tyder på så er det nok ikke så veldig svart hvitt dette her. 

Anonymkode: a2e39...d4e

• Liker 3
Skrevet
Kinksten skrev (11 timer siden):

Kjedelige damer finnes i alle fasonger. De kjedeligste er de som mest velstelt hus og hage samt en velfyllt instakonto med bilder av det samme. Det er turnoff og en kjempegrunn til å rygge. De er stort sett opptatte av fasaden og hagen sin. 

De som er litt opptatte av kropp kan være bedre. Jeg sier ikke de er det, men de kan være det. 

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

For å ta dette litt bokstavelig. Det er utrolig mye spennende du kan finne på i løpet av en fjelltur. Med riktig person er de fleste damene med på mye moro. Det er i hvert fall min erfaring. Å pule mange forskjellige trenger ikke være særlig bedre enn å pule ei dame med mange ulike egenskaper.

AnonymBruker
Skrevet

«Liker tur i skog og mark.»

Var ikke det den gamle betegnelsen for S&M?

Anonymkode: cff27...4e4

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...