Gå til innhold

Ser han for seg noe mer med meg eller er han bare med meg frem til han treffer noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en greie med en mann på rundt 10 år eldre enn meg i noen måneder nå. Vi har nå møttes 4 ganger og har ligget sammen hver gang, men har omtrent ingen kontakt utenom de gangene vi møtes. Ting er veldig bra når vi er sammen, men ettersom at vi omtrent ikke har noe kontant utover det så blir jeg alltid usikker på om vi er «ferdig» eller ikke, og går egentlig bare og venter på at han kanskje tar kontakt igjen. Fryktelig slitsomt..

Jeg er snart 25 og han er snart 37, og vi er på et ganske forskjellig sted i livet nå da jeg er i starten av voksenlivet og han allerede er ganske veletablert. Han gir egentlig uttrykk for at han ser for seg noe mer med meg når vi er sammen, men ettersom at vi møtes såpass sjelden og har minimal kontakt, så har jeg egentlig begynt å få en følelse av at han bare er med meg innimellom frem til han treffer noen andre. 

Har prøvd å ta kontakt med han iblant, men da har han brukt ganske lang tid på å svare, så har egentlig vært litt opp til han om vi skal ha kontakt eller ikke. Får som regel en snap av han når det har gått litt tid, så starter samtalen deretter.. (dette er som regel noen dager før han har tid/har lyst til å møtes).

Er det vanlig for menn på han sin alder å «date» på denne måten, eller burde jeg kanskje innse at han egentlig ikke er så interessert i meg/ikke ser for seg noe mer?

Nå er det 10 dager siden vi traff hverandre sist, og jeg følte at alt var bra etter dette frem til det hadde gått noen dager uten lyd fra han, og jeg har enda ikke hørt noe fra han 10 dager senere nå. burde jeg ta kontakt med han eller bare se det an?

Har så utrolig vanskelig for å få følelser for noen og er hverken vant til å like noen så godt som jeg liker han eller å treffe noen som er så mye eldre enn meg, så føler jeg bare overtenker alt og er så redd for å misforstå eller skremme han vekk.. 

noen her som har noen erfaring fra noe lignende og har noen gode råd? 😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

He's not that into you. Det er ganske klart at han kun er ute etter sex. En mann som er virkelig interessert, lar det ikke gå mange dager imellom kontakt 

Anonymkode: deb23...d6a

• Liker 16
Skrevet

Sløv interesse. Vil du virkelig ha et forhold til en 37 år gammel mann som ikke klarer å opprettholde kontakten? Altså det er faktisk det minste man kan forvente fra en relasjon. At du gidder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at han er 37 år, så gjetter jeg at han vet hvordan han får jenter til å bli håpløst forelsket i han. Han prøver å hekte deg. Med det mener jeg at han med vilje gir deg små halvhjertede kjærlighetserklæringer når dere er sammen, sånn at du skal håpe på at det blir noe mer. Deretter er han kald en stund for at du skal tenke på han, fundere om du har gjort eller sagt noe galt, og på den måten bli ekstra interessert i han. På den måten vet han at du kommer til å være tilgjengelig for han når som helst og at du kommer til å prøve å prestere hver gang dere møtes. Mitt tips er å komme deg ut av det NÅ før du blir enda mer hektet, blind og emosjonelt investert. Må bare advare om at når han merker at du har gitt slipp på han, kommer han til å si de «riktige» tingene og være litt ekstra på en liten stund helt til han har deg hektet igjen. Ikke kast bort tid på dette.

Anonymkode: 46d00...af9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sorry ts, men du er pulevenn for han. Kutt han ut. Han utnytter deg,

Anonymkode: f465e...1f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Med tanke på at han er 37 år, så gjetter jeg at han vet hvordan han får jenter til å bli håpløst forelsket i han. Han prøver å hekte deg. Med det mener jeg at han med vilje gir deg små halvhjertede kjærlighetserklæringer når dere er sammen, sånn at du skal håpe på at det blir noe mer. Deretter er han kald en stund for at du skal tenke på han, fundere om du har gjort eller sagt noe galt, og på den måten bli ekstra interessert i han. På den måten vet han at du kommer til å være tilgjengelig for han når som helst og at du kommer til å prøve å prestere hver gang dere møtes. Mitt tips er å komme deg ut av det NÅ før du blir enda mer hektet, blind og emosjonelt investert. Må bare advare om at når han merker at du har gitt slipp på han, kommer han til å si de «riktige» tingene og være litt ekstra på en liten stund helt til han har deg hektet igjen. Ikke kast bort tid på dette.

Anonymkode: 46d00...af9

This.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Må bare advare om at når han merker at du har gitt slipp på han, kommer han til å si de «riktige» tingene og være litt ekstra på en liten stund helt til han har deg hektet igjen. Ikke kast bort tid på dette.

Dette er viktig å være obs på. 

Anonymkode: 5f1a2...40f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er viktig å være obs på. 

Anonymkode: 5f1a2...40f

Enig, the lovebombing.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...