Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold i 15år, vi bodde sammen de første årene. Vi har ikke felles barn, men vi har begge 3 barn hver fra tidligere. Det var vanskelig å få hverdagen til å fungere med mine og dine barn(barna var da i tenårene), så etter noen år valgte vi å flytte hver for oss. Dette har til en viss grad fungert, og vi har vært kjærester i helgene. Men det har ikke vært problemfritt..................

Det har vært slutt mellom oss flere ganger de siste årene, han har vært utro og han tåler dårlig at jeg er opptatt med min familie og mine interesser. Sier ikke at jeg er feilfri,  jeg prøver så godt jeg kan å stille opp sammen han når det kommer til hans barn og familie. Han har veldig liten kontakt med min familie og barn. Mine barn har sett hvordan jeg har det de gangene det er slutt mellom oss, og jeg skjønner til en viss grad deres reaksjon. De er ikke positive nå til at vi har et forhold igjen......

Jeg tror det er han jeg vil ha om dere skjønner hva jeg mener, ser jo samtidig at han ikke har behandlet med særlig pent opp gjennom tiden. Mine barn er voksne, synes dere de skal få bestemme om jeg skal ha et forhold til han? Jeg forlanger ikke at de må ha kontakt med han. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de bestemmer selvsagt ikke det, det vet du godt.

Det viktigste er jo om du føler deg ivaretatt nok og samtidig fri nok til å ivareta egne interesser?

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er ikke barna dine som bestemmer hvem du vil ha et forhold til. Samtidig så er deres reaksjon basert på omsorg og kjærlighet til deg. Så kanskje du bør reflektere over om dette forholdet egentlig er bra for deg? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tante Tanja skrev (1 time siden):

Mine barn er voksne, synes dere de skal få bestemme om jeg skal ha et forhold til han?

De har jo åpenbart mer peiling på hva som er bra for deg enn hva du har, så jeg sier ja, det bør de.

Å være sammen med en som har vært utro mot deg, er jo helt håpløst. Hvis du ikke har respekt for deg selv, så bør du heller ikke bestemme over deg selv. Ungene dine har mer respekt for deg enn hva du har. Vær stolt av det. Lytt til de! 

Anonymkode: a5da3...21b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De har jo åpenbart mer peiling på hva som er bra for deg enn hva du har, så jeg sier ja, det bør de.

Å være sammen med en som har vært utro mot deg, er jo helt håpløst. Hvis du ikke har respekt for deg selv, så bør du heller ikke bestemme over deg selv. Ungene dine har mer respekt for deg enn hva du har. Vær stolt av det. Lytt til de! 

Anonymkode: a5da3...21b

Litt enig her, altså👌

AnonymBruker
Skrevet

De bestemmer ikke over deg. Men jeg tror de skjønner bedre enn deg hva som er bra for deg. En som ikke liker familien din. En som behandler deg dårlig. En som er utro mot deg. Hvorfor vil du ha han? Er det det at du tror du ikke fortjener bedre? Tror du at du "har dine greier", derfor må du ta til takke med én som behandler deg dårlig? Nei, vettu hva!!! Alle fortjener noen som behandler en bra! Uansett. Ja, hør på barna dine. De bestemmer ikke, men de har rett. Og kjenn på magefølelsen din. Den har også rett. Og se hva du har skrevet her. Han behandler deg dårlig. Du skal ikke ha folk i livet ditt som behandler deg dårlig. Sånt gjør man bare ikke!

Anonymkode: 4c9f8...979

AnonymBruker
Skrevet

Du bør lytte til dine barn. Ikke fordi de skal bestemme over deg, men fordi de vil deg det beste, og de ser at denne mannen ikke er god for deg.

Anonymkode: 43193...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...