Gjest trønder Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Både brudgommen og jeg skal holde tale. Nå har han lest at han "skal" avslutte sin tale med å skåle for brudens foreldre ...skal det være slik? Trodde det var brudens tale og brudens skål??? Ble jo litt usikker selv, da, hvem skal jeg skåle for etter min tale, brudgommen eller hans foreldre? Avsluttes talene med "jeg elsker deg"? Bruker sjelden det ordet, og det føles litt kunstig..., men på den andre siden er det jo denne dagen man virkelig kan smøre tjukt på...
Søta Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Jeg skålte for verdens beste mann jeg! Han glemte skålen... Pappa (toastmasteren) oppfordra etterpå til skål for bruden....
Rioja Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Brudgommen skal skåle for brudens foreldre. I talen hans skal han takke foreldrene... Brudens tale er det vel ikk kotyme på? Jeg avslutta med Jeg elsker deg! Og utbrakte en skål for "mannen min!"
Søta Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 Jeg stemmer for at dere gjør det dere synes er riktig og mest naturlig! Det er deres dag!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 Min kjære mann innledet talen med en takk til foreldrene mine og da den bolken av talen var over så skålet han for dem før han fortsatte med resten av talen til meg og skålet for meg til slutt. Jeg skålte for min mann på slutten av talen min og avsluttet med Jeg elsker deg!
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Jeg utbringte en skål til min mann etter min tale, og han skålte for sin brud. Begge våre foreldrepar og de andre som holdt tale skålte for brudeparet
Gjest trønder Skrevet 9. september 2005 #7 Skrevet 9. september 2005 Tusen takk for svar. Nå er det jo bare et døgn igjen... Tør ikke spørre om "i siste liten ting", de som har gjort det før får laaaaaange lister og da blir jeg bare stresset
Søta Skrevet 9. september 2005 #8 Skrevet 9. september 2005 Bare nyt dagen i morra du!!!! Det er det viktigste! kyss masse!!!!! Og smil!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå