AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Innafor å si noe ekstra? Isåfall; hva? Anonymkode: 6b88c...01d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 De beholder deg som plan B i tilfelle ingen andre svarer. Anonymkode: 5c151...def
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Jeg er ute etter venninner. Har gold, og matcher bare med jenter som skriver de er ute etter venner. Men de svarer ikke på "hei" Kan det være fordi jeg ikke spesifiserer i profilen? Tror de jeg er ute etter en flørt? Må da gå an å svare på hei liksom.. jeg vil jo det samme som dem. Anonymkode: 6b88c...01d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Er vel en mann som samler på matcher. Eller matcher og glemmer hele greia. Anonymkode: 42b81...799 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ute etter venninner. Har gold, og matcher bare med jenter som skriver de er ute etter venner. Men de svarer ikke på "hei" Kan det være fordi jeg ikke spesifiserer i profilen? Tror de jeg er ute etter en flørt? Må da gå an å svare på hei liksom.. jeg vil jo det samme som dem. Anonymkode: 6b88c...01d Ja da er de jo bare uhøflige... Svarer de ikke etter en viss tid, fjern matchen selv. Anonymkode: 42b81...799
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ute etter venninner. Har gold, og matcher bare med jenter som skriver de er ute etter venner. Men de svarer ikke på "hei" Kan det være fordi jeg ikke spesifiserer i profilen? Tror de jeg er ute etter en flørt? Må da gå an å svare på hei liksom.. jeg vil jo det samme som dem. Anonymkode: 6b88c...01d Hater ikke kvinner "hei" da? Har sett utallige tråder der de påpeker at de ikke gidder å svare når det ikke er noe innhold i første melding. Anonymkode: 0ac71...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Tja, er vel for mange andre matchar å handtere. Slik eg tenkjer med damer som går silent med meg og damer eg matchar med og ikkje initierar kontakt med. Kan ikkje handtere ørten matchar på ein gang... Anonymkode: 089ca...74e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Jeg har ikke på varsler og sitter ikke limt til Tinder, titter innom i blant og svarer da. Ha litt tålmodighet☺️ Anonymkode: 66a94...421 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #9 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke på varsler og sitter ikke limt til Tinder, titter innom i blant og svarer da. Ha litt tålmodighet☺️ Anonymkode: 66a94...421 Ja, gløymte denne. Eg har heller ikkje varsel på så sjekkar berre innom i ny og ne. Anonymkode: 089ca...74e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #10 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er sånn. Kan svare litt, men så bruker jeg ikke tinder så mye at jeg glemmer hele greia. Kan ha kvelder i ny og ne der jeg skriver en del, men så lenge noen bare er helt OK å snakke med så glemmer jeg de av når jeg ikke er i Tinder-modus. Sånn er det blitt. Bruker Tinder som tidsfordriv enkelte dager. Er i utgangspunktet ute etter en kjæreste, men foretrekker å møtes på ordentlig. Anonymkode: 474d5...a62 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #11 Skrevet 9. juni 2021 De vil vel ha deg som en plan C, men er for øyeblikket opptatt med andre. 😛 Anonymkode: 013b6...d7d
Stoltskeiv Skrevet 9. juni 2021 #12 Skrevet 9. juni 2021 Jeg er den typen som ikke gidder å svare på «hei, hva skjer?» eller «hei, hvordan går det» mye bedre å starte en samtale som engasjerer. og grunnen kan også være så enkel som at de ikke bruker tinder så ofte. Jeg glemmer ofte at jeg har appen😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå