Gå til innhold

Når folk ikke svarer på tinder, men ikke fjerner match

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Innafor å si noe ekstra?

Isåfall; hva?

Anonymkode: 6b88c...01d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De beholder deg som plan B i tilfelle ingen andre svarer. 

Anonymkode: 5c151...def

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ute etter venninner. Har gold, og matcher bare med jenter som skriver de er ute etter venner.

Men de svarer ikke på "hei"

:bond:

Kan det være fordi jeg ikke spesifiserer i profilen? Tror de jeg er ute etter en flørt?

Må da gå an å svare på hei liksom.. jeg vil jo det samme som dem.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel en mann som samler på matcher.

Eller matcher og glemmer hele greia.

Anonymkode: 42b81...799

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ute etter venninner. Har gold, og matcher bare med jenter som skriver de er ute etter venner.

Kan det være fordi jeg ikke spesifiserer i profilen? Tror de jeg er ute etter en flørt?

Ja da er de jo bare uhøflige... Svarer de ikke etter en viss tid, fjern matchen selv.

Anonymkode: 42b81...799

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hater ikke kvinner "hei" da? Har sett utallige tråder der de påpeker at de ikke gidder å svare når det ikke er noe innhold i første melding.

Anonymkode: 0ac71...a4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, er vel for mange andre matchar å handtere. Slik eg tenkjer med damer som går silent med meg og damer eg matchar med og ikkje initierar kontakt med. Kan ikkje handtere ørten matchar på ein gang...

Anonymkode: 089ca...74e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke på varsler og sitter ikke limt til Tinder, titter innom i blant og svarer da. Ha litt tålmodighet☺️

Anonymkode: 66a94...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke på varsler og sitter ikke limt til Tinder, titter innom i blant og svarer da. Ha litt tålmodighet☺️

Anonymkode: 66a94...421

Ja, gløymte denne. Eg har heller ikkje varsel på så sjekkar berre innom i ny og ne.

Anonymkode: 089ca...74e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn. Kan svare litt, men så bruker jeg ikke tinder så mye at jeg glemmer hele greia. Kan ha kvelder i ny og ne der jeg skriver en del, men så lenge noen bare er helt OK å snakke med så glemmer jeg de av når jeg ikke er i Tinder-modus. Sånn er det blitt. Bruker Tinder som tidsfordriv enkelte dager. Er i utgangspunktet ute etter en kjæreste, men foretrekker å møtes på ordentlig. 

Anonymkode: 474d5...a62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De vil vel ha deg som en plan C, men er for øyeblikket opptatt med andre. 😛

Anonymkode: 013b6...d7d

Skrevet

Jeg er den typen som ikke gidder å svare på «hei, hva skjer?» eller «hei, hvordan går det» 

mye bedre å starte en samtale som engasjerer. 

og grunnen kan også være så enkel som at de ikke bruker tinder så ofte. Jeg glemmer ofte at jeg har appen😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...