Gå til innhold

Lekkasje fra laboratoriet - Plutselig ikke Konspirasjonsteori likevel? Hvorfor stole på myndighetene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siterer fra nettavisen:

"Nå tar den kjente medisinprofessoren og viruseksperten Stig S. Frøland bladet for munnen: - Den dogmatiske avfeiingen av den uønskede «lab leak»-teorien - uten dokumentasjon for denne eller for den påståtte konsensusteorien - overbeviste i hvert fall en stund deler av forskerverdenen. Dette er overraskende, siden argumentasjonsformen var dypt uvitenskapelig, skriver Frøland i leserinnlegget i Klassekampen.'

Har aldri Bhatti noe formening om hvor viruset kommer fra, er ingen antivaxer, men har for aller første gang i mitt liv opplevd å bli assosiert med Konspirasjonsteoretikere. 

Det jeg lurer på, hvordan klarer dere å stole på myndighetene når det viser seg at det dere har ristet på hodet og ment folk var ikke bare sprø, men rett og slett helt idiot for å stille spørsmål med, slett ikke burde være det.

Ifølge artikkelen har vi alle blitt fortalt en historie som ikke henger på greip, og, enda verre, tydeligvis er dette ifølge skribenten noe som ikke burde kunne skje.

Rokker det ikke ved tilliten deres i det hele tatt?

For min del er det ikke det at noen har tatt feil, men at man har hugget hode av folk, når det viser seg at NOEN ha visst bedre.

Link til artikkel:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norsk-toppforsker-vil-ikke-avvise-at-korona-kom-fra-kinesisk-laboratorium/o/5-95-246280

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Menchit skrev (16 minutter siden):

Siterer fra nettavisen:

"Nå tar den kjente medisinprofessoren og viruseksperten Stig S. Frøland bladet for munnen: - Den dogmatiske avfeiingen av den uønskede «lab leak»-teorien - uten dokumentasjon for denne eller for den påståtte konsensusteorien - overbeviste i hvert fall en stund deler av forskerverdenen. Dette er overraskende, siden argumentasjonsformen var dypt uvitenskapelig, skriver Frøland i leserinnlegget i Klassekampen.'

Har aldri Bhatti noe formening om hvor viruset kommer fra, er ingen antivaxer, men har for aller første gang i mitt liv opplevd å bli assosiert med Konspirasjonsteoretikere. 

Det jeg lurer på, hvordan klarer dere å stole på myndighetene når det viser seg at det dere har ristet på hodet og ment folk var ikke bare sprø, men rett og slett helt idiot for å stille spørsmål med, slett ikke burde være det.

Ifølge artikkelen har vi alle blitt fortalt en historie som ikke henger på greip, og, enda verre, tydeligvis er dette ifølge skribenten noe som ikke burde kunne skje.

Rokker det ikke ved tilliten deres i det hele tatt?

For min del er det ikke det at noen har tatt feil, men at man har hugget hode av folk, når det viser seg at NOEN ha visst bedre.

Link til artikkel:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/norsk-toppforsker-vil-ikke-avvise-at-korona-kom-fra-kinesisk-laboratorium/o/5-95-246280

Jeg er skeptisk. Ble det ved den katastrofale håndhevingen av svineinfluensaen og det henger i fortsatt. Selv om jeg er en veldig lovlydig borger som betaler masse skatt og holder avstand, følger lover og gjør min plikt 😅

• Liker 6
Skrevet

Det forundrer meg ikke om det kommer fra ett laboratorium og jeg stoler heller ikke på WHO. Helt latterlig hvor lang tid de brukte på erklære global pandemi. 

• Liker 10
Gjest Kaiminator
Skrevet

2 minutter siden, NorthernLight said:

Det forundrer meg ikke om det kommer fra ett laboratorium og jeg stoler heller ikke på WHO. Helt latterlig hvor lang tid de brukte på erklære global pandemi. 

Kina har hele veien presset WHO til å "Vente" og endre uttalelser for å få Kina å ikke se ut som synderen.

Skrevet

Det har jo vært ute noen dager nå at mail fra selveste Dr. Fauci beskriver at viruset er menneskapt, da det ikke er naturlig finn i viruset. 

I mailene (som sikkert ligger på nett et sted, har ikke sjekket) står det beskrevet både det ene og det andre. Dagen etter WHO erklærte en pandemi var vaksinen klar for utprøving. Ting stemmer ikke. 

Nå har folk trodd på alt regjeringen og staten har fortalt, og gått rett i fella selv. I USA belønnes man nå for å ta vaksinen, med både mat, penger og lotteri. 

I vg i dag står det at nå skal Pfeizer teste vaksine på babyer. TESTE! 

Jeg gir opp.... 

• Liker 8
Skrevet

Får vente å se hvor lang tid det tar før denne tråden blir fjernet. Det tar ikke lang tid 🤪

• Liker 3
Skrevet
Jajajane skrev (8 minutter siden):

Får vente å se hvor lang tid det tar før denne tråden blir fjernet. Det tar ikke lang tid 🤪

Tror man det er andre/flere muligheter enn det  Høie og Nakstad presenterer-blir det stemplet som tull og konspirasjonsteorier🙈

• Liker 7
Skrevet
mima skrev (1 minutt siden):

Tror man det er andre/flere muligheter enn det  Høie og Nakstad presenterer-blir det stemplet som tull og konspirasjonsteorier🙈

Ja, og så fælt når tullet stemmer 🤪 

Hva sier regjeringen til det? 

• Liker 3
Skrevet
Jajajane skrev (15 minutter siden):

Det har jo vært ute noen dager nå at mail fra selveste Dr. Fauci beskriver at viruset er menneskapt, da det ikke er naturlig finn i viruset. 

I mailene (som sikkert ligger på nett et sted, har ikke sjekket) står det beskrevet både det ene og det andre. Dagen etter WHO erklærte en pandemi var vaksinen klar for utprøving. Ting stemmer ikke. 

Nå har folk trodd på alt regjeringen og staten har fortalt, og gått rett i fella selv. I USA belønnes man nå for å ta vaksinen, med både mat, penger og lotteri. 

I vg i dag står det at nå skal Pfeizer teste vaksine på babyer. TESTE! 

Jeg gir opp.... 

Teste på babyer ja, levende babyer som noen er foreldre til .... Som altså ønsker dette ...

• Liker 5
Skrevet

Trump var gal, men han hadde rett... Det er ikke første gangen vi ser denne u-svingen fra de politisk korrekte. 

• Liker 8
Skrevet

Mange som lurer på dette, mye pga av at viruset muterer ofte til det værre ikke til mildere grad som er mer vanlig. 

• Liker 1
Skrevet
zemer skrev (3 timer siden):

Mange som lurer på dette, mye pga av at viruset muterer ofte til det værre ikke til mildere grad som er mer vanlig. 

Akkurat dette har jeg også reagert veldig på.

Jeg har 0 medisinsk kompetanse, men det satt en person omtrent 24/7 på NRK' s Corona minutt for minutt og malte på dette med mutasjoner og at det egentlig var noe å bekymre seg for da de normalt ville forårsaket mindre alvorlig sykdom.

Når så det ifølge media stikk motsatt skjer, har jeg ikke sett dette bli diskutert et eneste sted i mediene.

Har forsøkt å lufte det med venner/bekjente, men virker ikke som noen er i stand til å tenke at det ikke henger på greip.

Burde vært overskrifter med store typer når Corona viruset som styrer HELE verden viser seg å oppføre seg helt anderledes enn ventet.

Noen som har sett noen med kompetanse diskutere/belyse dette?

Skrevet
Jajajane skrev (10 timer siden):

Jeg ja mulig det, men altså, jeg har jo stort sett stolt på myndighetene, og livet var desidert enklere da😅

Så hvis noen gir meg en god forklaring på hvorfor jeg tar feil, så er de hjertelig velkommen og jeg skal stille meg i vaksinekø jeg også. Men så langt virker det som om de som er uenig med meg er mest opptatt av å overbevise meg om at jeg er en idiot 😅

• Liker 4
  • Opprett ny...