Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så da lurer jeg på: Hvor lang tid det tok før du ble gravid?

Anonymkode: 4a659...50a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

7mnd

Anonymkode: 6cade...b2b

AnonymBruker
Skrevet

4.5 år

Anonymkode: 16802...bda

AnonymBruker
Skrevet

Slutter på p-sprøyte. Rakk å ha mensen én gang før positiv test

Anonymkode: f7dd4...053

AnonymBruker
Skrevet

Tok 1 mnd med andre, og tredje kom selv ved bruk av prevensjon. 

Det er så veldig forskjellig når folk blir gravide. Sålsett deg for at det kan ta lang tid, så kan du heller bli positivt overrasket! 

Anonymkode: 2eb49...783

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig ikke begynne å prøve før til høsten. Men sluttet på prevensjon rundt jul. Hadde mensen en gang, da med ingen sex rundt EL før mensen. På 2.el hadde vi sex lørdagen og el kom tirsdagen. Gamblet på at d skulle gå fint, men ble gravid da 😅 Så ganske kjapt etter slutt på prevensjon, ble gravid i januar, termin oktober i år😅

Anonymkode: 22f9f...967

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre barn og har vært heldig hver gang. De to første (ikke tvillinger) ble begge til en måned etter vi begynte prøvingen (altså på 2.EL/PP). Tredje gikk også kjapt. Ble gravid på første EL, men mistet før uke 6. Ble så gravid igjen etter ca 3 mnd og da gikk det bra.

Anonymkode: 70960...bd4

Skrevet

Ble gravid på første forsøk (før første mensen), men den endte i en kjemisk. Det har nå gått 9mnd og er fortsatt ikke gravid. Skal sies at jeg har fått påvist pcos etter jeg sluttet på prevensjon og den siste syklusen varte i 4mnd før jeg endelig fikk eggløsning. Så er i pp6. 

Skrevet

Ble gravid uten å rekke å få tilbake mensen,  så på første eggløsning etter jeg sluttet med prevensjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet på p-piller august 2019, ble gravid i mai i år. Ingen syklus før jeg ble gravid nå. 

Anonymkode: 5935a...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Første: 14 mnd

andre: første eggløsing, altså før første mens

Anonymkode: f21ce...b3b

Skrevet

Har brukt 13, 14 og 12 måneder. Kun førstnevnte var etter prevensjonsslutt med hormoner. Ikke brukt hormonprevensjon i forkant av de to andre.

AnonymBruker
Skrevet

3,5 år. Ivf, 2 sprøyterunder

Anonymkode: e84c6...c96

AnonymBruker
Skrevet

3 måneder etter jeg sluttet på p piller. 

Anonymkode: 5639e...917

AnonymBruker
Skrevet

8 måneder før første graviditet som ente i en spontanabort. Deretter tok det 1 år før ny klaff.

Anonymkode: 737e6...9bd

Skrevet

Tok siste p-pille 18.mai, og testet positivt i dag!😮🥳 Føler meg litt snytt mtp å lære meg hvordan syklusen min er, men det er jo veldig spennende! Håper den sitter🌟

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...