AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Vi tenker å skaffe oss terassemarkise men usikker på mye- hva er deres erfaringer? Anonymkode: 43f3d...57b
newman01 Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Terrassemarkise er kjekt. Hva er det egentlig du lurer på? Farge, pris, type, himmelretning, vedlikehold, produsent og kvalitet, motorisert eller manuell, vinklet eller rett type? Tenker du på en 4000kr-sak fra Jula eller 30'000 fra Markisemannen?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Jeg tenker egentlig på en robust frittstående parasoll slik de har på restauranter og som tåler regn og et vindkast Anonymkode: 43f3d...57b
tangent Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker egentlig på en robust frittstående parasoll slik de har på restauranter og som tåler regn og et vindkast Anonymkode: 43f3d...57b Så ikke en markise i det hele tatt?
newman01 Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker egentlig på en robust frittstående parasoll slik de har på restauranter og som tåler regn og et vindkast Anonymkode: 43f3d...57b Hehe, ja, da startet du tråden på en perfekt måte. Parasoll er ikke markise. Men da får vi fortsette å lete etter informasjon du BURDE gitt oss da. Hva slags terrasse har du? Hvor stor parasoll trenger du? Skal den kunne vinkles, eller er det tilstrekkelig at den står rett? skal den kunne flyttes på, dreies eller justeres etter solforhold, aktiviteter på terrassen osv? Skal den parasollen stå midt over et bord? Er det hull til parasoll-stolpen? Eller skal den ha arm slik at den kan "henge" over bordet? Budsjett? Skal den takle vær og vind og hvilket budsjett tillater du? Prismessig vil det nok spenne fra 450kr og opp til 30'000 fortsatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå