AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Nå i disse Tinder tider. Når du bare kan sveippe. Eller har dere samme partner lenge? Anonymkode: 84834...6a3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå i disse Tinder tider. Når du bare kan sveippe. Eller har dere samme partner lenge? Anonymkode: 84834...6a3 Ingen? Anonymkode: 84834...6a3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Har ingen behov for å bytte ut min partner nei ❤️ Anonymkode: c79fa...dc7 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Veldig individuelt og de som er forelsket er oftest sammen en stund. Men så klart mange bare velger å velge ny vei så snart en treffer humper på veien, når det er mange veier å velge i. Så tror du vil finne færre langtidsforhold fremover, uten tvil. Anonymkode: 46d38...96a 1
Trolltunge Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Har ikke mistet interessen etter snart 20 år, så nei. Jeg har mistet interessen for menn kjapt tidligere, men det var ulike årsaker til det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #7 Skrevet 9. juni 2021 Kvinner har jo allerede problemer med å få de mennene DE vil ha, og det blir ikke noe bedre med tiden for å si det sånn. Kjenner så mange menn som sier at det å forplikte seg er å gå ned i livskvalitet, så med mindre man har ei dame som gir like mye som hun krever og har sunne fine verdier er det ikke verdt det. Blir færre og færre kvalitetskvinner i dette landet. Sosiale medier og dating apper har fucket opp hele samfunnet. Anonymkode: 31cb3...096
starken Skrevet 9. juni 2021 #8 Skrevet 9. juni 2021 Har fått rast i fra meg litt og er nå i et forhold. Har funnet meg en skikkelig bra kar, som jeg vil ha mange fine år sammen med. Før jeg var i et forhold var det gjerne ONS, så slipper det å bli for personlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå