Gå til innhold

Mister du fort interesse for partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå i disse Tinder tider. Når du bare kan sveippe. Eller har dere samme partner lenge? 

Anonymkode: 84834...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå i disse Tinder tider. Når du bare kan sveippe. Eller har dere samme partner lenge? 

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen behov for å bytte ut min partner nei ❤️

Anonymkode: c79fa...dc7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Veldig individuelt og de som er forelsket er oftest sammen en stund. Men så klart mange bare velger å velge ny vei så snart en treffer humper på veien, når det er mange veier å velge i. 

Så tror du vil finne færre langtidsforhold fremover, uten tvil. 

Anonymkode: 46d38...96a

• Liker 1
Skrevet

Har ikke mistet interessen etter snart 20 år, så nei. 

Jeg har mistet interessen for menn kjapt tidligere, men det var ulike årsaker til det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 2c9a9...4a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har jo allerede problemer med å få de mennene DE vil ha, og det blir ikke noe bedre med tiden for å si det sånn. Kjenner så mange menn som sier at det å forplikte seg er å gå ned i livskvalitet, så med mindre man har ei dame som gir like mye som hun krever og har sunne fine verdier er det ikke verdt det. Blir færre og færre kvalitetskvinner i dette landet. Sosiale medier og dating apper har fucket opp hele samfunnet. 

Anonymkode: 31cb3...096

Skrevet

Har fått rast i fra meg litt og er nå i et forhold. Har funnet meg en skikkelig bra kar, som jeg vil ha mange fine år sammen med. 

Før jeg var i et forhold var det gjerne ONS, så slipper det å bli for personlig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...